Planning a trip to Istanbul?

Foursquare can help you find the best places to go to.

Chance Cafe

Chance Cafe

(Now Closed)
Café, Hookah Bar, and Race Track₺₺₺₺
Fenerbahçe, Istanbul
Save
Share
Tips and Reviews icon50 Tips and reviews
User icon
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Popular
  • Recent
  • Serdar D.
    Serdar DilekogluFebruary 9, 2013
    Been here 100+ times
    Sewerizzz:))
  • Furkan A.
    Furkan ArsLanJuly 29, 2013
    Been here 50+ times
    Okan kardeşimin mekanı sıkıntı stres yok kafa dinlemek istiyorsan sahili tercih edebilirsin,oyun oynicam diosan arka bahçe ve üst salon ideal.Rahmetli Kemal Sunal'ın lezzet ikizi burada tanışın :))
  • Tattoo tanerheart icon on user image
    Tattoo tanerJune 28, 2013
    Been here 100+ times
    arkadaslar chance cafenin isletmede artik biz variz kaliteli ve sicak bir mekan haline getirdik samimi ve guzel akmosvere herkes davetlidir.)
  • Cansu A.
    Cansu AktaşJuly 15, 2013
    Gercekten cok guzel bi mekan servis harika yemeklerde oyle garsonlara bahsis birakin cunku hakediyolar :) sevgiler
  • Turgay Ö.
    Turgay ÖZÇELİKNovember 4, 2012
    Been here 5+ times
    Sade şık , başarılı zengin menü... Tabi birde Ersin abimizi unutmamak gerek..
  • Erdinç ..
    Erdinç .September 15, 2013
    Çalışanlar gayet samimi, limonatası ev yapımı fakat servis edilirken nane ile edilirse daha bir şukela olabilir. Tavla için pek bir ideal.
  • Kelebek Etkisi
    Kelebek EtkisiJuly 25, 2013
    Ilk kez geldim yan masada bir grup vardı ve istemeden kulak misafiri oldum aralarında geçen mevzuya ve burda seslenmek istiyorum o bayana annesine insan geri zekalı dermi ? Kınıyorum kendisini....
  • Kazım G.
    Kazım GürsuMay 26, 2013
    SIZE ACIK VE NET SOYLUYORUM 2 KERE GELDIM BU MEKANA 2 SINDE DE REZIL BIR MEKAN OLDUNU ISPATLADILAR PATATESI 'SINEKLI' IKRAM EDIYORLAR GARSONLAR TAM BIR APACI ... OLAYLARA YAKLASIMLARIDA COK KOMIK...!!
  • Zeynep U.
    Zeynep U.December 14, 2013
    Ortam sicak ve samimi, evdeki huzurla kapisacak nitelikte :)
  • Ozan A.
    Ozan ArslanJuly 14, 2013
    Tesadüfle aralarindaki fark bi masa ama servindeki fark paha bicilemez (tesadüfün ki daha iyi)
  • Ersin E.
    Ersin ErdemJune 19, 2014
    Ersin abi mükemmel bi adam. İsminin hakkını verio.:)
  • Oğuz A.heart icon on user image
    Oğuz AkbulutMay 13, 2013
    yemeğim 10 dk da geldi. onun dışında çay kahve servisi biraz yavaş ama güzel tesadüf ile ortaklar diye biliyorum ama tesadüf daha hızlı.
  • Emir haktan
    Emir haktanSeptember 10, 2012
    Been here 5+ times
    Ersin abi olmasa chance cafe ceklmez be adamin dibisin abii:))))
  • Öner. A Ö.heart icon on user image
    Öner. A ÖnelNovember 13, 2012
    En az iş yapan yer olsada ısrarla burayı tercih ediyorum. Kendi yerimmiş gibi başka yere gidemiyorum.
  • K  ∕̴Ɩ D Í R   ∕̴Ɩﮩﮩ..heart icon on user image
    K ∕̴Ɩ D Í R ∕̴Ɩﮩﮩ..October 17, 2013
    Been here 5+ times
    Mehmet abi candır tekdir mekan onunla güzel
  • deniz A.
    deniz AydemirDecember 27, 2013
    Tavla..dı beni ama 5-1 oyun benim ;)
  • Elif .
    Elif 💕💖💕January 27, 2014
    şatonunkisi kadar olmasada güzel....
  • Can K.
    Can KabadayiOctober 30, 2011
    Been here 5+ times
    Süper Ayvalık tostu bağımlılık yapıyor valla :)
  • Ömer Faruk D.
    Ömer Faruk DAVRANJanuary 31, 2013
    Been here 100+ times
    Çenc cafe mekanın kralı :))))
  • Yeliz A.
    Yeliz AtalayApril 6, 2014
    Been here 5+ times
    Küçücük ekranda maç seyrettirip birde üstüne maç parası alıyolar. Kesinlikle gelinmemesi gereken bir yer. Hatta berbattttt
  • Ece D.
    Ece DoganDecember 11, 2011
    Kopegimle rahat rahat gelebiliyorum :)) kopegi olanlara tavsiye ;)
  • Mert Can Y.
    Mert Can YalımJuly 3, 2013
    Tavuklu fajita harikulade
  • Dogukan P.
    Dogukan PekcanJuly 25, 2013
    Gayet sakin mekan.d
  • Bahattin A.heart icon on user image
    Bahattin AkkaşoğluNovember 18, 2013
    Been here 5+ times
    Tanerr tanerr tanerrr tavlacı taner ;)
  • Güngör Ö.
    Güngör ÖzlekFebruary 10, 2013
    Karışık omleti iyiydi.
  • Aydın Y.
    Aydın YamanJuly 5, 2013
    Nargile Başarılı...
  • Bahattin A.heart icon on user image
    Bahattin AkkaşoğluDecember 24, 2013
    Been here 5+ times
    Garsonlar harikaa ama komiler berbatt heleee tanerden uzak durunn kesinlikele tavsiyemdir NOT: TANERDEN UZAK DURUN ;)
  • Asena D.
    Asena DeveliAugust 1, 2012
    Servis hizini begendim:)
  • Guclu U.
    Guclu UgurelMarch 25, 2012
    Sahil kisminda tavla oynanaydi iyiydi
  • Sercan A.
    Sercan AkdagSeptember 10, 2012
    Been here 5+ times
    Ersin reyis adamin dibi mekana gelme sebebim...
  • Dilber E.heart icon on user image
    Dilber ErsuJuly 20, 2013
    Been here 5+ times
    Çay süper:)
  • sametiano
    sametianoSeptember 1, 2013
    Garson Yan masaya nargile yaparken beni yaktı.. Trabzonspor'lu olduğumu anladı heralde ibina :))
  • Sinan
    SinanSeptember 29, 2013
    Saçma sapan mekan ayvalık istersin karışık tost gelir, kayısı suyu istersin portakal suyu gelir :)) resmen komedi...
  • Ahmet N.
    Ahmet NAZLINovember 16, 2012
    Been here 5+ times
    Ersin abi bir numara
  • Cagla
    CaglaFebruary 3, 2013
    Servis yoka yakın.. Size zahmet içerden alın diyorlar. Komik :)
  • Ceren Ö.
    Ceren ÖZEL KARAKAŞAugust 2, 2012
    Been here 10+ times
    Ersin abim candir :)
  • Beril A.
    Beril A.January 20, 2013
    Blöf blöf blöf:)
  • Hakan G.
    Hakan GezerJanuary 12, 2013
    Been here 25+ times
    Gelin kardeşim gelin
  • Caner M.
    Caner MasakDecember 18, 2011
    FENERBAHÇE MAÇI BUGÜN BURDA İZLENİR...
  • Ozlem E.
    Ozlem ErdemSeptember 5, 2012
    ersin abi için gidilir :P
  • Serhat Kaan Ç.
    Serhat Kaan ÇolakAugust 10, 2012
    Musteriyle nasil konusulacagini bilmeyen butun garsonlar buraya toplanmis alayinin amk ...
  • Sezer Ö.
    Sezer ÖztürkMarch 30, 2012
    Been here 5+ times
    Ersin abi kralll :)))
  • Anıl K.
    Anıl KayaJuly 17, 2013
    Kasarlı köfte yemeyin
  • Alper D.
    Alper Dindar 👊July 12, 2013
    Emir falan olmasa batar herhalde:)
  • Mehtap A.
    Mehtap A.April 6, 2014
    Eskiden var olan kalitesi kalmamiş..hizmet sıfır! Mac ücreti almaya başlamışlar bir de...minicik ekranda maç keyfi paha biçilmez tabi!!
  • Enes
    EnesJuly 9, 2013
    Bi tesaduf degil :)
  • Doğukan Ö.
    Doğukan ÖzdenJuly 21, 2013
    Kisaca hizmet 0. Bi soda 3 hatirlatmayla 30dk da gelir, közcü yarim saatte bir dolasir vs vs.
  • Ahmet N.
    Ahmet NAZLIOctober 12, 2012
    Been here 5+ times
    Artık ersin abi artık yok onsuz çekilmez
  • Hilal T.
    Hilal TuncerMay 18, 2013
    Servis gerçekten çok kötü.. yemekler zamanında geldi fakat sos için, çay için, hatta hesabın gelmesi ve hesabın alınması için bir yalvarmadığımız kaldı..
  • Bahadır K.
    Bahadır KalkanJanuary 1, 2012
    Been here 10+ times
    Ali abiiiii :))
Photos165 Photos

Related Searches

  • chance cafe istanbul •
  • chance cafe istanbul photos •
  • chance cafe istanbul location •
  • chance cafe istanbul address •
  • chance cafe istanbul •
  • chance istanbul •
  • chance cafe istanbul •
  • chance cafe fenerbahçe istanbul •
  • chance cafe - fenerbahçe istanbul •
  • chance okey istanbul •
  • fenerbahçe chance cafe istanbul •
  • fenerbahçe change cafe istanbul •
  • nargile chance istanbul •
  • chance cafe fenerbahçe istanbul

Foursquare © 2023  Lovingly made in NYC, CHI, SEA & LA