Followers

    No one is following Kikien yet.
    Load More

    Following

      Kikien isn't following anyone yet.
      Load More

      Kikien ☺ locations

      Getting your current location Getting your current location
      Finding Kikien ☺ locations Finding Kikien ☺ locations

      7 Tips

      • Recent
      • All Tips
      • Taiping, Malaysia (3)
      • Asian Restaurants (1)
      • Cameron Highlands, Malaysia (1)
      • Kampung Cangkat Jering, Malaysia (1)
      • Malaysian Restaurants (1)
      D'Labit CafeSeptember 3, 2014
      Malaysian
      • Kampung Cangkat Jering, Malaysia

      Steamboat tak boleh blah . Sayur kotor , pes x sedap . Walao . Macam mana ada yang cakap sedap woii .

      Save
      Report
      restoran rasa sayangMay 30, 2014
      Asian
      • Cameron Highlands, Malaysia

      Serve macam 💩

      Save
      Report
      Hospital TaipingApril 14, 2014
      Hospital
      • Taiping, Malaysia

      Security like shit . Bajet abg sado . Orang cakap elok elok pun dorang tinggi suara .

      Save
      Report
      Wisma TNB TaipingApril 2, 2014
      Building
      • Taiping, Malaysia

      Takde yang bagus pun TNB ni . Lagi menyusahkan ada la . Bayar guna kiosk bagai . Kau ingat orang orang tua tau ke nak guna kiosk tu . Ingatkan lagi moden lagi senang , tapi lagi menyusahkan orang .

      Save
      Report
      Big SeedAugust 22, 2012
      Uncategorized
      • Malaysia

      Serve mcm shial , pekerja semua nepal .

      Save
      Report
      Klinik Bersatu TaipingAugust 15, 2012
      Uncategorized
      • Malaysia

      Klinik bersatu ni paling the best kt taiping . Doktor pun bagus . Sakit akan cepat baik kalau makan ubat-ubat dari klinik nie . Setiap hari buka kecuali hari jumaat .

      Save
      Report
      7-ElevenJune 5, 2012
      Shop
      • Taiping, Malaysia

      Dpn ni ada kedai burger , burger dia sdp gila .

      Save
      Report