Kikien ⚓️

Kikien ⚓️

FacebookTwitter

Ig : Iamkikien Wechat : Nursematesetim Fb : Kikien Mate Setim Suka hati la nak check in kat mana pun (˘̯˘ )

Malaysia
  • 7 Tips
  • 535 Followers
  • 932 Following
  • 2 Lists
Kikien's Lists in All Cities
  • Taiping
  • All Cities
Kikien's Top Cities
Taiping
3 Tips
Load More
Load More
Kikien ⚓️
6 places updated
6 places including Columbia Asia Hospital-Taiping, Nasi Arab Yahanana, Wisma TNB Taiping, Tigers Corner
Kikien ⚓️
24 places updated
24 places including Uptown Kota Damansara, Starbucks, Tesco, Deena Seafood
    Kikien's Recent Tips
    Save
    "Steamboat tak boleh blah . Sayur kotor , pes x sedap . Walao . Macam mana ada yang cakap sedap woii ."
    Kikien ⚓️Kikien ⚓️ · September 3, 2014
    Malay
    · Kampung Cangkat Jering, Malaysia
    Save
    "Serve macam 💩"
    Kikien ⚓️Kikien ⚓️ · May 30, 2014
    Asian
    · Cameron Highlands, Malaysia
    6.3
    Save
    "Security like shit . Bajet abg sado . Orang cakap elok elok pun dorang tinggi suara ."
    Kikien ⚓️Kikien ⚓️ · April 14, 2014
    Hospital
    · Taiping, Malaysia
    Save
    "Takde yang bagus pun TNB ni . Lagi menyusahkan ada la . Bayar guna kiosk bagai . Kau ingat orang orang tua tau ke nak guna kiosk tu . Ingatkan lagi moden lagi senang , tapi lagi menyusahkan orang ."
    Kikien ⚓️Kikien ⚓️ · April 2, 2014
    Building
    · Taiping, Malaysia
    Save
    "Serve mcm shial , pekerja semua nepal ."
    Kikien ⚓️Kikien ⚓️ · August 22, 2012
    Uncategorized
    · Malaysia
    Save
    "Klinik bersatu ni paling the best kt taiping . Doktor pun bagus . Sakit akan cepat baik kalau makan ubat-ubat dari klinik nie . Setiap hari buka kecuali hari jumaat ."
    Kikien ⚓️Kikien ⚓️ · August 15, 2012
    Medical
    · Malaysia