Ismi Sakinah

Ismi Sakinah

FacebookTwitter

♕ 111193, 54th SMAKBo. You know my name, not my story, you've heard what I've done, not what I've been through, stop judging me! 105324 ☺

Bogor, West Java, Indonesia
  • 6 Tips
  • 267 Followers
  • 337 Following
  • 3 Lists
Ismi's Lists in All Cities
  • Bogor
  • Depok
  • All Cities
Ismi's Top Cities
Bogor
3 Tips
Depok
1 Tip
Load More
Load More
Ismi Sakinah
1 places updated June 12, 2012
banyak makanan ♥ makmur! xixixi meeting room bisa disulap jadi gudang makanan dan minuman yang enak-enak~ apalagi GRATIS! makin enaaaak ~(˘▾˘~) (~˘▾˘)~
Ismi Sakinah
1 places updated
1 place
Ismi Sakinah
0 places updated
0 places
    Save
    "harganya sih Rp.11500 tapi emang berbanding lurus sama fasilitasnya, Agra Mas emang TOP deh ☺ nyaman baaaanget!! *\(´▽`)/*"
    Ismi SakinahIsmi Sakinah · July 21, 2012
    Bus
    · Bogor, Indonesia
    Save
    "Knowledge Sharing : Mass Spectrometry Theory and Troubleshooting ~"
    Ismi SakinahIsmi Sakinah · June 8, 2012
    Office
    · Cilandak - South Jakarta, Indonesia
    Save
    "abis ke rumah @eka_nam nih di blok S2 hahaha ngefans deh sama adek cowok dia yang kembar, sayangnya gw gabisa nandain yang mana yang kece huaaaaa -__-""
    Ismi SakinahIsmi Sakinah · April 16, 2012
    Travel
    · Depok, Indonesia
    Save
    "absolutely I'm lovin' it, lovin' this Palace so muchhhh :* !! The Coziest Palace ever had!"
    Ismi SakinahIsmi Sakinah · April 14, 2012
    Residential
    · Bogor, Indonesia
    Save
    "menggila pake banget deh disini mah hahaha :D"
    Ismi SakinahIsmi Sakinah · March 1, 2011
    Restaurant
    · Bogor, Indonesia