Followers

    No one is following İpek yet.
    Load More

    Following

      İpek isn't following anyone yet.
      Load More

      İpek Alper Palabiyik locations

      Getting your current location Getting your current location
      Finding İpek Alper Palabiyik locations Finding İpek Alper Palabiyik locations

      35 Tips

      • Recent
      • All Tips
      • Istanbul, Turkey (19)
      • İzmir, Turkey (8)
      • Esentepe, Istanbul, Turkey (5)
      • Cafés (4)
      • Bebek, Istanbul, Turkey (3)
      • Kandilli, Istanbul, Turkey (3)
      • Bakeries (2)
      • Seafood Restaurants (2)
      • Salad Shop (2)
      • Movie Theaters (2)
      • Beaches (2)
      • Airports (2)
      • Beşiktaş, Turkey (2)
      • Wine Bars (1)
      • Halaskargazi, Istanbul, Turkey (1)
      • Philadelphia, United States (1)
      • Firuzaga, Istanbul, Turkey (1)
      • Halıl Rıfat Paşa, Istanbul, Turkey (1)
      • Center City West, Philadelphia, United States (1)
      • Bodrum, Turkey (1)
      • Outdoors & Recreation (1)
      • Konak, Turkey (1)
      • Hotels (1)
      • Turkish Restaurants (1)
      • Italian Restaurants (1)
      • Dessert Shops (1)
      • Pizza Places (1)
      • Nightclubs (1)
      • Alaçatı, Turkey (1)
      • Çeşme, Turkey (1)
      • Caddebostan, Istanbul, Turkey (1)
      • Feneryolu, Istanbul, Turkey (1)
      Ihlamur CafeJuly 27, 2013
      Café
      • Istanbul, Turkey

      Temiz hava, bol gida, muhtesem manzara. Servis arada eksik kalabilio ama kahvaltisi ve manzaraya deger

      1 Save
      Report
      Primeclass Comfort LoungeJuly 26, 2013
      Lounge
      • İzmir, Turkey

      Bu mini browniler insani zaten ucusa gecirio 😋

      Save
      Report
      Happily Ever AfterApril 23, 2013
      Restaurant
      • Beşiktaş, Turkey

      Simarmis mekan

      Save
      Report
      Happily Ever AfterApril 23, 2013
      Restaurant
      • Beşiktaş, Turkey

      Cocukla gelinecek biyer olmadigini bilioruz ama gelmek zorunda kaldk. Cocuklar brz ses cikarinca resmen isl. sahibi ve ekibi trfndan bakislarla dovulduk!zaten kalmaya niyetmz yoktu bu tavir cok cirkin

      Save
      Report
      PO OkmeydaniFebruary 20, 2013
      Gas Station / Garage
      • Istanbul, Turkey

      Resmen gozumun icine baka baka benzin koyuyorum die hava basmislar!! Ciktiktan sonra farkina vardim benzin filan koymamislar! Fis de vermemslerdi zaten! Mutlaka benzin gostergesini kontrol edin!

      Save
      Report
      PalmarinaSeptember 1, 2012
      Harbor / Marina
      • Bodrum, Turkey

      İrmik helvasi soyleyin! Ama oyle ortaya filan diil bizzat kendinize! Paylasmayin bizzat goturun!

      Save
      Report
      Cafe CaddeMay 5, 2012
      Restaurant
      • Istanbul, Turkey

      Salata soyledik berbatti, quesedilla fena, mini durum kotu, citir kabak beter!

      Save
      Report
      GigiMarch 12, 2012
      Restaurant
      • Istanbul, Turkey

      Gigi royale.........!!! İcilsin!

      Save
      Report
      SessJanuary 22, 2012
      Nightclub
      • Istanbul, Turkey

      Hadi sigara yasagini deliosun tamam da bari havalandirma fln yap!! Hem basik tavan, hem les gibi sigara dumani! Rezalet! 1 paket sigara yutmus gibi ustunuz basini kul tablasi kokuo :s care bulunmali

      Save
      Report
      PiPa NişantaşıJanuary 21, 2012
      Italian
      • Istanbul, Turkey

      Yazik ama servis cidden kotu ya...

      Save
      Report
      Dolce KandilliDecember 4, 2011
      Bakery
      • Istanbul, Turkey

      Nasil keyifli bi yerdir!?! İnsanin kafasini tatlilarin ortasina daldirasi geliyo :) pazili mantiyi mutlaka deneyin, ustune brownie ve pogaca da deneyn ohh! Rejime pzts girersinz, nasilsa burasi kapali

      Save
      Report
      Florence Nightingale HastanesiSeptember 27, 2011
      Hospital
      • Istanbul, Turkey

      Yeni dogan bebek hemsireleri ve hemsireler cok cok iyi!! Butik bi hastane :)

      Save
      Report
      MünferitAugust 13, 2011
      Seafood
      • Istanbul, Turkey

      Ya bu cikolata soslu lokmadan yediniz mi?!? Saka gibi di mi?? Nefisss

      Save
      Report
      Dost Pide & PizzaJuly 31, 2011
      Pizza
      • İzmir, Turkey

      1980'lerde kucucuk bi pideciyken, derme catma bahcesnde yedgmz pideler nasil lezizse hala ayni tattadir pidesi! Ustune bi de tahinli pide yednz mi bi Cesme klasigi yasadnz demek! Afyet oluo emin olun

      Save
      Report
      Roka BahçeJune 24, 2011
      Restaurant
      • Alaçatı, Turkey

      Karadut recelli lor peynirini kacirmayin! Lor peyniri Tire'den ozel getiriliomus, boyle lezzetlisini zor bulursnz. Sakizli dondurma da yiyin bi de! Afiyet olsun ;)

      Save
      Report
      Le Pain QuotidienJune 18, 2011
      Bakery
      • Istanbul, Turkey

      Evet servis kesinlikle cook yavas! Ama beklemekle cosan acliginizi dindirecek yemekleri gorunce unutuo insan :) menunun hepsi basarili!

      Save
      Report
      IKEAJune 9, 2011
      Furniture / Home
      • Istanbul, Turkey

      Bence hic de kolay degl, git depodan herseyi sec topla ode nakliyeye ver... Ohoo! Mobilyaciya git ver siparisi gelsin. Hem fiyati da zaten ayniya gelio, yok montaji nakliyesi derken...

      1 Save
      Report
      BarbunMay 19, 2011
      Seafood
      • İzmir, Turkey

      Yengec mantiyi kesinlikle denemelisinizz

      Save
      Report
      CinemaximumMay 9, 2011
      Cineplex
      • Istanbul, Turkey

      Gelis nedenimiz tamamen Yoort'sal

      Save
      Report
      Küçük Ilıca PlajıApril 10, 2011
      Beach
      • İzmir, Turkey

      Buranin adi buyuk plaj bi kere! Sensin kucuk :)

      Save
      Report