Followers

    No one is following as yet.
    Load More

    Following

      as isn't following anyone yet.
      Load More

      as noor locations

      Getting your current location Getting your current location
      Finding as noor locations Finding as noor locations

      26 Tips

      • Recent
      • All Tips
      • Malaysian Restaurants (8)
      • Bandar Baru Bangi, Malaysia (7)
      • Asian Restaurants (4)
      • Art Galleries (3)
      • Cafés (2)
      • Ipoh, Malaysia (2)
      • Steakhouses (1)
      • Pet Stores (1)
      • Cafeterias (1)
      • Bangi, Malaysia (1)
      • Kuala Lumpur, Malaysia (1)
      • Kuala Terengganu, Malaysia (1)
      • Indian Restaurants (1)
      • Kuala Kedah, Malaysia (1)
      • Kuah, Malaysia (1)
      awie u-turn restoranDecember 10, 2014
      Asian
      • Kuah, Malaysia

      Nasi goreng usa harga rm7, dah la macam nasi ayam. Scammers

      Save
      Report
      awie u-turn restoranDecember 10, 2014
      Asian
      • Kuah, Malaysia

      Order nasi goreng usa macam nasi goreng ayam. Dah la mahal nak mamposz . Rm 7 untuk nasi goreng usa. Kl baru 5.50 je

      Save
      Report
      Gulai Ikan TemenungDecember 10, 2014
      Malaysian
      • Kuala Kedah, Malaysia

      Banyak lalat. Pada saya macam biasa je kari ikannya.

      Save
      Report
      Restoran Naina MohamedOctober 4, 2014
      Indian
      • Ipoh, Malaysia

      Best roti nan and tandoori chicken. Nan cheese also the best

      Save
      Report
      Murtabak Singapore @ Sri BestariApril 6, 2012
      Asian
      • Bangi, Malaysia

      Mkn bihun sup. dah nk habes baru perasan ada lalat. Bila cakap kat akak kaunter tu dia amik bihun sup tu, takder ganti lain pon, padahal hari hari breakfast aini

      Save
      Report
      Yati Ayam PercikMarch 2, 2012
      Malaysian
      • Bandar Baru Bangi, Malaysia

      Mahal sangattt, tak semua makanan boleh dikomersialkan, baik aku pergi pasar malam beli nasi kerabu baru 4-5 ringgit jer

      Save
      Report
      Yati Ayam PercikMarch 2, 2012
      Malaysian
      • Bandar Baru Bangi, Malaysia

      Kat sini air kosong pon 90 sen, gila mahal..

      Save
      Report
      Restoran AmirJanuary 1, 2012
      Malaysian
      • Bandar Baru Bangi, Malaysia

      Kedai makan yang paling cekik darah... Semua makanan mAhal nak mampus

      Save
      Report
      Restoran YusDecember 12, 2011
      Asian
      • Kajang, Malaysia

      Must try nasi goreng cendawan, nasi goreng chiang mai, nasi goreng belacan thai, nasi goreng patani, sedapppppp bangett

      Save
      Report
      Mak Teh Corner, Seksyen 4, BangiNovember 7, 2011
      Malaysian
      • Malaysia

      Apsal mak teh dah tutup?? Ingatkan hari tuh renovation, rupanya buat kedai mamak

      Save
      Report
      Fakulti Pengajian Islam, UKMOctober 31, 2011
      Auditorium
      • Kajang, Malaysia

      Hari terakhir di sini..

      Save
      Report
      Rumah Mak AyahOctober 21, 2011
      Home
      • Ipoh, Malaysia

      Penuh bila hari raya, raya haji, n cuti cuti public yang lain, i luv to be at my hometown

      Save
      Report
      Nim's Little IslandOctober 5, 2011
      Asian
      • Kajang, Malaysia

      Sangat sedap , highly recomended

      Save
      Report
      OldTown White CoffeeSeptember 23, 2011
      Café
      • Kuala Lumpur, Malaysia

      Service very bad, 15 minutes challenge is impossible to achieved

      Save
      Report
      Ofis Ranggie PhotographyAugust 16, 2011
      Art Gallery
      • Malaysia

      Kehkehkeh kesian setakat jadi mayor 2 ari pastu telah ditarik balik takhta kerajaan

      Save
      Report
      Bangi KopitiamJune 19, 2011
      Café
      • Bandar Baru Bangi, Malaysia

      Asik pasang lagu indon jer, dangdut lagi, kuatt sangatt plakk tu, tauulaaa ramai pekerja orang luarr kann

      1 Save
      Report
      Tenang Seafood RestaurantApril 29, 2011
      Malaysian
      • Kuala Terengganu, Malaysia

      Ada ker orang oder nasi putih, dia cakapnasi putih takdop, tengah masok nasi, giloo

      Save
      Report
      Mak Teh Corner, Seksyen 4, BangiApril 16, 2011
      Malaysian
      • Malaysia

      Ikan bakar sangat sedap compared ti sekinchan ikan bakar yang mahal dan tal sedap

      1 Save
      Report
      Cafe CanseloriApril 13, 2011
      Cafeteria
      • Malaysia

      Makanan murah murah, tapi bosan hari hari lauk sama jer

      Save
      Report
      Ofis Ranggie PhotographyApril 5, 2011
      Art Gallery
      • Malaysia

      kakakakakkaka kesian takhta telah dirampas, siapa cepat dia dapat laaa

      1 Save
      Report