as noor

as noor

FacebookTwitter

Bandar Baru Bangi, Malaysia
  • 26 Tips
  • 113 Followers
  • 92 Following
  • 2 Lists
as's Lists in All Cities
  • Kajang
  • Ipoh
  • Kuala Lumpur
  • Bangi
  • Kuala Terengganu
  • Kuala Kedah
  • All Cities
as's Top Cities
Kajang
3 Tips
Ipoh
2 Tips
Kuala Lumpur
1 Tip
Bangi
1 Tip
Kuala Terengganu
1 Tip
Kuala Kedah
1 Tip
Load More
Load More
as noor
1 places updated
1 place including Poliklinik UKM Kesihatan
as noor
0 places updated
0 places
    as's Recent Tips
    Save
    "Nasi goreng usa harga rm7, dah la macam nasi ayam. Scammers"
    as nooras noor · December 10, 2014
    Asian
    · Langkawi, Malaysia
    Save
    "Order nasi goreng usa macam nasi goreng ayam. Dah la mahal nak mamposz . Rm 7 untuk nasi goreng usa. Kl baru 5.50 je"
    as nooras noor · December 10, 2014
    Asian
    · Langkawi, Malaysia
    Save
    "Banyak lalat. Pada saya macam biasa je kari ikannya."
    as nooras noor · December 10, 2014
    Malay
    · Kuala Kedah, Malaysia
    7.5
    Save
    "Best roti nan and tandoori chicken. Nan cheese also the best"
    as nooras noor · October 4, 2014
    Indian
    · Ipoh, Malaysia
    6.7
    Save
    "Mkn bihun sup. dah nk habes baru perasan ada lalat. Bila cakap kat akak kaunter tu dia amik bihun sup tu, takder ganti lain pon, padahal hari hari breakfast aini"
    as nooras noor · April 6, 2012
    Asian
    · Bangi, Malaysia
    6.3
    Save
    "Mahal sangattt, tak semua makanan boleh dikomersialkan, baik aku pergi pasar malam beli nasi kerabu baru 4-5 ringgit jer"
    as nooras noor · March 2, 2012
    Malay
    · Bandar Baru Bangi, Malaysia
    4.2