Followers

    No one is following Pungky yet.
    Load More

    Following

      Pungky isn't following anyone yet.
      Load More

      Pungky Agung locations

      Getting your current location Getting your current location
      Finding Pungky Agung locations Finding Pungky Agung locations

      37 Tips

      • Recent
      • All Tips
      • Jakarta, Indonesia (13)
      • Jakarta Pusat, Indonesia (12)
      • Food Courts (7)
      • American Restaurants (4)
      • Menteng, Jakarta, Indonesia (3)
      • Chinese Restaurants (3)
      • Ciputat, Indonesia (1)
      • Tangerang, Indonesia (1)
      • Fried Chicken Joints (1)
      • Sushi Restaurants (1)
      • Food Trucks (1)
      • Farmers Markets (1)
      • Seafood Restaurants (1)
      • Pesanggrahan, Jakarta, Indonesia (1)
      • Parks (1)
      • South Tangerang, Indonesia (1)
      • Cilandak, Jakarta, Indonesia (1)
      • Kembangan, Jakarta, Indonesia (1)
      Ninety-NineApril 15, 2014
      Restaurant
      • Jakarta Pusat, Indonesia

      Good food and cozy place...

      Save
      Report
      Suzuki IndomobilMarch 22, 2014
      Automotive
      • Serpong, Indonesia

      Good service... nice waiting room

      Save
      Report
      ISTANA NELAYAN ( KRAKATAU ) RestaurantMarch 22, 2014
      Food
      • Tangerang, Indonesia

      Good food, good service and qute waitress... ;)

      Save
      Report
      Warung Jepang ShinaroFebruary 9, 2011
      Sushi
      • Jakarta, Indonesia

      Sayang awalnya enak tapi makin lama menurun kualitasnya... Keep rolling ya!

      Save
      Report
      Bakmi Agoan, Ruko Ps. PuriJanuary 25, 2011
      Chinese
      • Jakarta, Indonesia

      Bakmi a lot chasiu nya lumayan rasanya... Nasi goreng specialnya tdk ada rasanya... Panggang Babi nya kurang mantap... Pelayanannya tdk bagus

      Save
      Report
      OlivoJanuary 24, 2011
      American
      • Jakarta, Indonesia

      Magical Moist Chicken Steak with blue cheese sauce is very delicious... U must try mashed potato it's yummie too :)

      Save
      Report
      Chinese Food MoeslemJanuary 8, 2011
      Chinese
      • Jakarta, Indonesia

      Porsi lumayan besar, rasa pas aja, harga terjangkau... Tempat cukup nyaman :)

      Save
      Report
      Youth bintaroDecember 26, 2010
      Church
      • Ciputat, Indonesia

      Ini tempat dimana Tuhan selama 10 thn membentuk gw berakar, bertumbuh dan dewasa. Let you spirit burn like fire brother & sister!!

      Save
      Report
      Kamikaze KarageDecember 4, 2010
      Uncategorized
      • Jakarta, Indonesia

      First impresionnya sih boleh menunya pake IPad, interior minimalis... Harga makanan tdk mahal, porsi dan rasa makanannya biasa aja... Nothing special

      Save
      Report
      Bakmi lungkeeNovember 28, 2010
      Uncategorized
      • Jakarta, Indonesia

      Bakminya enak banget apalagi yg ngga halal ;) jangan lupa cobain Siomaynya babinya berasa banget... Recommended abiiis!!

      Save
      Report
      Taman MentengNovember 26, 2010
      Park
      • Jakarta Pusat, Indonesia

      Tamannya cukup bagus utk seukuran Jakarta harusnya bisa lebih bagus. Jajanannya tdk ada yg recommended...

      Save
      Report
      Balai BengongNovember 17, 2010
      Uncategorized
      • Pondok Aren, Indonesia

      Surga pun tertandingi dgn kedamaian tempat ini... Sungguh teramat damai dan tentram

      Save
      Report
      Balai BengongOctober 30, 2010
      Uncategorized
      • Pondok Aren, Indonesia

      Let the weak say "Take me to the Balai Bengong!"

      Save
      Report
      Balai BengongOctober 28, 2010
      Uncategorized
      • Pondok Aren, Indonesia

      Tempat dimana segala keletihan jiwa & raga dilegakan. I love this place! There's no place like this ;)

      Save
      Report
      OlivoOctober 7, 2010
      American
      • Jakarta, Indonesia

      Magical Moist Chicken Steak with Blue Cheese sauce is the best menu. It's verry delicious!!

      1 Save
      Report
      Balai BengongSeptember 28, 2010
      Uncategorized
      • Pondok Aren, Indonesia

      Tempat ini sangatlah penuh kedamaian, segalanya sangatlah indah seperti mimpi indah

      Save
      Report
      Kompleks Bintaro Jaya Sektor 4September 19, 2010
      Home
      • Jakarta, Indonesia

      Katanya dekat sini ada Lasagna enak, bgmn pesannya? Minta infonya ya?

      Save
      Report
      Food LouverSeptember 9, 2010
      Food Court
      • Jakarta Pusat, Indonesia

      Cari tempat duduk dulu sebelum anda memesan makanan... Sabar ya ;)

      Save
      Report
      Bintaro Jaya, Sektor 4September 8, 2010
      Home
      • Pondok Aren, Indonesia

      Ngga lama lagi tinggal disini... Setelah sekian lama ;) home sweet home...

      Save
      Report
      Kenny Rogers RoastersSeptember 4, 2010
      American
      • Jakarta Pusat, Indonesia

      Jangan lupa bilang "ngga pake lama" dan "ngga pake salah"

      Save
      Report