SERRA AKTÜRE

SERRA AKTÜRE

Twitter

Kocaeli, Türkiye
  • 12 Tips
  • 168 Followers
  • 262 Following
  • 5 Lists
SERRA's Lists in All Cities
  • İzmit
  • Istanbul
  • All Cities
SERRA's Top Cities
İzmit
8 Tips
Istanbul
3 Tips
Load More
Load More
SERRA AKTÜRE
7 places updated
7 places including Nill's Chocolate & Coffee, Özgünhan Restaurant, Natürköy, Cafe De Foto
SERRA AKTÜRE
35 places updated
35 places including Tarihi Kosova Köftecisi, Akasya Acıbadem, Koşuyolu Parkı, Günay Konyalı Etli Ekmek & Fırın Kebap
    SERRA's Recent Tips
    Save
    "Tuvalet girişleri hacı şakir kokiyi misss 😄😄😄"
    SERRA AKTÜRESERRA AKTÜRE · 20 hours ago
    Mall
    · İzmit, Turkey
    8.0
    Save
    "🔟🔟🔟 numara! Hem yediğimiz köfteden keyif aldık, hem de yemekten sonra ne bir şişkinlik ne bir rahatsızlık hissettik. Salata şahaneydi, çorba efsaneydi! Yine geleceğim 👍"
    SERRA AKTÜRESERRA AKTÜRE · 2 days ago
    Kofte
    · İzmit, Turkey
    7.8
    Save
    "Balböreğin minimum 20dakka sürdüğünü bilseydim, vallahi başka bişey isterdim.. Şişitım.. Gelir inşş..."
    SERRA AKTÜRESERRA AKTÜRE · August 23
    Café
    · İzmit, Turkey
    8.2
    Save
    "Kimse bakmayınca kalktım çıktım, ortalıkta pek personel de görünmüyordu. herkes mi yemekte yahu? Fazladan iki kişi kalamıyor mu gelen müşteriye bakması için?"
    SERRA AKTÜRESERRA AKTÜRE · May 2
    Burgers
    · İzmit, Turkey
    7.4
    Save
    "Çay berbaaaaaatttt! Demlik konsepti güzel olmuş ama tadı çok fenaa! İçimizde kaldı valla, içemedik.. Çayın markası Acilen değiştirilmeli."
    SERRA AKTÜRESERRA AKTÜRE · April 9
    Restaurant
    · İzmit, Turkey
    8.2
    Save
    "Normalde katmeri efsanedir, ama bu sefer olmamıştı ya.. Benim için biraz hayal kırıklığı oldu, kuruydu, sanki malzemeden eksiltilmiş gibi.. Ha ama bi daha gider miyim, tabii ki giderim."
    SERRA AKTÜRESERRA AKTÜRE · April 3
    Kebab
    · Istanbul, Turkey
    8.7