Followers

    No one is following J.bond yet.
    Load More

    Following

      J.bond isn't following anyone yet.
      Load More

      J.bond locations

      Getting your current location Getting your current location
      Finding J.bond locations Finding J.bond locations

      8 Tips

      • Recent
      • All Tips
      • Asian Restaurants (2)
      • Kertih, Malaysia (2)
      • Paka, Malaysia (2)
      • Indian Restaurants (1)
      • Malaysian Restaurants (1)
      • Fast Food Restaurants (1)
      • Kampong Kemaman, Malaysia (1)
      Restoran SharbudinNovember 24, 2012
      Indian
      • Paka, Malaysia

      Geli geleman,kebas rasa lubang kerongkong aku bila nengok mamak kat kedai ni.Tak pergi pun tak apa dah la kedai dia tepi jalan sgt,kadang tu jln jem sebab org pakai parking tepi jalan. Haram jadah tul

      Save
      Report
      Lily's KitchenetteNovember 14, 2012
      Asian
      • Malaysia

      I pernah makan kat sini, cekik darah punya restoren.. Guy yg lembut tu dulu dari restoren seri melayu.Walaupun dia camtu dia adalah seorang yg baik dan sopan.

      Save
      Report
      Smoking Shield ATSAugust 14, 2011
      Event Space
      • Malaysia

      Tempat utk mengurangkan jangka hayat seseorang

      Save
      Report
      Inspection Building GPPAAugust 14, 2011
      Tech Startup
      • Kertih, Malaysia

      Tempat yg sesuai utk org yg sika berangan

      Save
      Report
      Paka Proton Service CenterAugust 9, 2011
      Tech Startup
      • Paka, Malaysia

      Compare to kerteh proton service centre baik dtg sini lagi cepat.Awek cun woooo

      Save
      Report
      Kedai Roti TempayanJuly 12, 2011
      Malaysian
      • Kertih, Malaysia

      Ptuih!!.... Sedang sedap2 layan mee goreng mamak sedar sedar ada lalat mampos dalam mee goreng aku.

      Save
      Report
      Kedai Makan Haji ZaidJuly 12, 2011
      Asian
      • Malaysia

      Kedai ni makanan dia ok tapi yg tak ok ialah harganya tak kena dgn bahan contohnya harga boleh tahan mahal tapi makanannya sikit

      Save
      Report
      McDonald'sJuly 12, 2011
      Fast Food
      • Kampong Kemaman, Malaysia

      Servis cam hampeh...better not support israel product.

      Save
      Report