J.bond

J.bond

Free startup

Kerteh, Terengganu, Malaysia
  • 7 Tips
  • 1,464 Followers
  • 1,328 Following
  • 3 Lists
J.bond's Lists in All Cities
  • Kertih
  • Paka
  • All Cities
J.bond's Top Cities
Kertih
4 Tips
Paka
2 Tips
Load More
Load More
J.bond
0 places updated January 10, 2017
Kertih integrated plant complex
J.bond
0 places updated
0 places
J.bond
0 places updated
0 places
    J.bond's Recent Tips
    Save
    "Geli geleman,kebas rasa lubang kerongkong aku bila nengok mamak kat kedai ni.Tak pergi pun tak apa dah la kedai dia tepi jalan sgt,kadang tu jln jem sebab org pakai parking tepi jalan. Haram jadah tul"
    J.bondJ.bond · November 24, 2012
    Indian
    · Paka, Malaysia
    Save
    "Tempat utk mengurangkan jangka hayat seseorang"
    J.bondJ.bond · August 14, 2011
    Event Space
    · Malaysia
    Save
    "Tempat yg sesuai utk org yg sika berangan"
    J.bondJ.bond · August 14, 2011
    Tech Startup
    · Kertih, Malaysia
    Save
    "Compare to kerteh proton service centre baik dtg sini lagi cepat.Awek cun woooo"
    J.bondJ.bond · August 9, 2011
    Tech Startup
    · Paka, Malaysia
    Save
    "Ptuih!!.... Sedang sedap2 layan mee goreng mamak sedar sedar ada lalat mampos dalam mee goreng aku."
    J.bondJ.bond · July 12, 2011
    Malay
    · Kertih, Malaysia
    6.8
    Save
    "Kedai ni makanan dia ok tapi yg tak ok ialah harganya tak kena dgn bahan contohnya harga boleh tahan mahal tapi makanannya sikit"
    J.bondJ.bond · July 12, 2011
    Asian
    · Kertih, Malaysia
    6.2