Ah Poong (Pasar Apung Sentul City)

Food Court, Asian Restaurant, and Comfort Food Restaurant
Bogor
Save
Share
7.0/10
1,005
ratings
  • shirley s.
    "Try this floating market, nice food n view"(15 Tips)
    Christie M.
    "even so crowded,but taste good for the food!"(14 Tips)
    Fatmawati B.
    "Tahu ahpong, sate (satay) padang, cakue, pempek...campur aja..uenak.."(6 Tips)
    Michelle phen
    "Cobain deh sate madura & soto mie (noodle soto) nya enakk."(2 Tips)
266 Tips and reviews
Filter:
  • scenic views
  • satay
  • family-friendly
  • breakfast food
  • ice cream
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Recent
  • Popular
  • andromeda c.
    andromeda cpApril 28
    Been here 5+ times
    Ba.ti.bul.
  • Sentral A.
    Sentral AvrMarch 28
    Cireng cuiii...
  • yogi d.
    yogi dowerApril 15, 2016
    Info Nissan & Datsun : 081386967706 / 087873026623
  • Iyan S.
    Iyan SofiadiFebruary 8, 2016
    Nice place with enormous choices of menu
  • YEN Y.
    YEN YENNYDecember 28, 2015
    Good place
  • Rachmat
    RachmatNovember 11, 2015
    There is a good scenery to be enjoyed while dining.
  • Budi L.
    Budi LesmanaSeptember 22, 2015
    Cozy place, good for hangout either for family time, good for quality time with many different food u can choose.. Cakwe, es salju quite good choose.
  • Nanda A.
    Nanda AfrianiJuly 28, 2015
    Overrated. Bad smells on several areas. Unfriendly service.
  • adhi p.
    adhi prayitnoJune 2, 2015
    Pulangnya brmacet macetan
  • Hendri F.
    Hendri FernandoApril 5, 2015
    Dinner with My Family
  • Agung B.
    Agung BrahmantikaMarch 22, 2015
    Biaasaaaa!
  • Dedi K.
    Dedi KisdiyantoFebruary 17, 2015
    Suara gemericik air....
  • Sapto A.
    Sapto AnggoroJanuary 18, 2015
    Maksi maksi
  • Oka M.
    Oka MarsalJanuary 17, 2015
    Special event... :)
  • Roy S.
    Roy SoedharmaJanuary 13, 2015
    Tourist dont go here, rip off, the food is expensive with no taste
  • Christian A.
    Christian AdityaJanuary 10, 2015
    Enjoy great outdoors and beautiful bridge!
  • BepeImmortal aka putra H.
    Membeli suasana
  • Aldestino P.
    Aldestino Pradar PutraJanuary 4, 2015
    Nice place but bad for mushola
  • Ong S.
    Ong SammiJanuary 3, 2015
    Crowded place with normal tastes
  • Septi M.
    Septi MelindaDecember 26, 2014
    Es krim singapur...want more sluuurrrppp
  • Susan O.
    Susan OctavianiDecember 21, 2014
    Kentjan with mybaby honey 👫💏
  • Bams K.
    Bams KerenNovember 8, 2014
    Ngupi nyok..
  • Ely Y.
    Ely YennySeptember 21, 2014
    Soup sum sum muuantap
  • Chris T.
    Chris TkeSeptember 18, 2014
    It's something special that one have to try at Jakarta stop! Different ordering system, a lot food variety, nice lake side view, green peace garden.... 3njoy!
  • Ines O.
    Ines OveliaSeptember 14, 2014
    With @laurentlorent @andygautama , ko jacky
  • Putri N.
    Putri NutigustiSeptember 4, 2014
    Sore throat
  • Umi B.
    Umi BadriyahAugust 28, 2014
    Gathering Lunch y^o^y
  • Resti Y.
    Resti YuliantiAugust 24, 2014
    Happy sunday
  • Ester C.
    Ester CarolineAugust 21, 2014
    Best place
  • Inooop S.
    Inooop SAugust 9, 2014
    Here we go........
  • Larissa R.
    Larissa RamadhantiAugust 8, 2014
    Very crowded on weekend. Don't forget to bring your hat or umbrella, wear thin clothes and use sunblock because the sun shines so bright in sunny day and you won't get burn or sweating a lot.
  • Laode S.
    Laode SiddiqAugust 4, 2014
    Debit card accepted but not today. There was no signal
  • ALIF SHAH A.
    Live music nya so entertaining
  • Mirza N.
    Mirza NoveriJuly 29, 2014
    A little overrated Resto... mostly Archipelago culinary, quite tasty, but no landscape view (only very small area of artificial lake and river side)
  • Wahyu F.
    Wahyu FiaraJuly 28, 2014
    Keren abiezzz
  • Salita U.
    Salita UlitiaJune 24, 2014
    Very recommend place for having dinner with famz (not weekend i think, so crowded here)
  • Yales V.
    Yales VivadinarJune 22, 2014
    Nice place, good food but no parking lots 🚙
  • Thania I.
    Thania IntanMay 29, 2014
    My first time here and I can't wait to come back and I love the lake view
  • rama y.
    rama yudhaMay 27, 2014
    Come early, to get a better park and a chair to sit while eating
  • Dewi A.
    Dewi AliyahMay 13, 2014
    Good view to the river. But too hot because it's open air concept. Wide range of foods.
  • Fachmi a.
    Fachmi alhasniMay 7, 2014
    Nice place
  • prunella L.
    prunella LangitanApril 6, 2014
    Come early u can get a great view
  • Meta A.
    Meta AdhitamaMarch 17, 2014
    Its alright
  • Zainul H.
    Zainul HudaMarch 15, 2014
    Nice lace for meeting and coding ....
  • Arif B.
    Arif BudimanMarch 2, 2014
    Been here 5+ times
    Rainbow ice
  • Riyangga O.
    Riyangga OnnyFebruary 16, 2014
    It's awesome place.
  • Romy S.
    Romy SeppJanuary 31, 2014
    My perspective, nothing delicious.
  • Andreas P.
    Andreas PriyotomoJanuary 2, 2014
    what a crowded place .... very unconfortable place ... i think they are not ready for this crowded situation
  • Irene G.
    Irene GunawanDecember 26, 2013
    Gondang place!!
  • Maliki M.
    Maliki MasNovember 16, 2013
    Good place for family
  • Armstrong T.
    Armstrong TintonoNovember 5, 2013
    Nice Food..!!!
  • Adrian T.
    Adrian TNovember 3, 2013
    Late breakfast :-)
  • Tio S.
    Tio SantyOctober 18, 2013
    Good view..nice concept..a lot of variant food to choose. Have to come!
  • Marcia S.
    Marcia SoumokilOctober 15, 2013
    Not Recommended, unless you want to 'antri sampe begok'
  • Dewi S.
    Dewi SumatraniOctober 7, 2013
    Pojok kamar trading. :D
  • Dewi S.
    Dewi SumatraniOctober 7, 2013
    Alhamdulillah...! Profit.
  • Retno C.
    Retno CumeySeptember 17, 2013
    jenuh sekali
  • Tyo I.
    Tyo ItouSeptember 15, 2013
    Chocolate Snow Ice :(
  • Fariha E.
    Fariha El-syarizySeptember 6, 2013
    mantapppppppppppppppppppppppppppp
  • TRAVELING COFFEE ➕.
    TRAVELING COFFEE ➕August 31, 2013
    Nice trip for hunting kuliner nusantara
  • Mimi T.
    Mimi TjongAugust 27, 2013
    Eat & Eat with river view
  • Kezia G.
    Kezia GunawanAugust 9, 2013
    It always sucks to be here when the Holiday comes! Very crowded! So many people! And no fresh air around.
  • juna s.
    juna siringoAugust 9, 2013
    the food was crap... hardly worth the visit..
  • Rolas M.
    Rolas MPJuly 14, 2013
    family time
  • Julius A.
    Julius AdityaJuly 13, 2013
    Quite good..
  • Priska H.
    Priska HarsonoJuly 10, 2013
    Not bad la :)
  • Erlin S.
    Erlin SetiawanJuly 9, 2013
    Beautiful view! Central kuliner ;;)
  • M. Z.
    M. ZuhdiJuly 7, 2013
    Nice place for family, it's more a foodcourt than a market...
  • Yama T.
    Yama TusandaJuly 6, 2013
    Nice place
  • Billy A.
    Billy AndrianJune 27, 2013
    good place to eat ;D
  • Margaretha G.
    Margaretha GunawanJune 13, 2013
    Park in front of blue bridge for 1H lunch and someone broke in to the car. Stuffs are messed up, fortunately no valuables things was in the car. Really should put this matter into concern
  • Margaretha G.
    Margaretha GunawanJune 13, 2013
    Park in front of blue bridge for 1H lunch & somebody break in to the car! Fortunately no valuable things was in the car. Really should put security as a concern!
  • Christie M.
    Christie MarineJune 6, 2013
    swear to God,this is the good place for culinary. even so crowded,but taste good for the food! can't wait to come back here again,see ya diet program :')
  • Ramadhan D.
    Ramadhan DjaffriMay 19, 2013
    One word: Crowded. Nothing special here which could actually compensates that ugly truth. Just another Eat & Eat located in the middle of nowhere. Boo.
  • Allam I.
    Allam I AminMay 11, 2013
    Fell the ambience of thailand floating market with indonesian touch!!
  • didit s.
    didit s.banuardi.nMay 4, 2013
    Been here 5+ times
    simak ulasannya http://diditho.com/2012/12/27/pasar-ah-poong-keren-tapi-masih-kurang/
  • Agni
    AgniMay 4, 2013
    Wisata Kiliner
  • Veronica A.
    Veronica AvianaApril 2, 2013
    So expensive...like the snow ice cream
  • Rinesa
    RinesaMarch 29, 2013
    Nice place!
  • Davy L.
    Davy LengkoanMarch 29, 2013
    New outing place, cool
  • donny
    donnyMarch 23, 2013
    Rameeee euy....
  • Yasmine K.
    Yasmine KareninaFebruary 9, 2013
    Great place too eat ;) so much variant here :)
  • Patrick H.
    Patrick HariyantoFebruary 7, 2013
    Been here 5+ times
    The foods are so-so. But the atmosphere is very lovely
  • julia s.
    julia savithriJanuary 24, 2013
    The place is good, but when you come in weekend, you will not get enough seat to eat. Too crowded and people choose to keep sit for a LONG time even it's crowded. Seems they don't care bout the crowd.
  • shirley s.
    shirley savitriJanuary 20, 2013
    Try this floating market, nice food n view
  • Angelica W.
    Angelica WillimDecember 31, 2012
    here's the best place for foodmania!
  • daddy s.
    daddy suryanaDecember 30, 2012
    Relax n Enjoy ... Okey
  • Kezia I.
    Kezia I.CDecember 29, 2012
    great place with many choices, but there's not enough table
  • Ghautsun J.
    Kuajak makan ga mau ni orang hijau
    Upvoted Jul 8
  • Ghautsun J.
    Pokoknya asyiiik deh
  • Danielli Amanda L.
    Not impressed. Makanan minuman mahal. Tidak sebanding rasanya. Will not coming back.
  • Danielli Amanda L.
    Pertama kesini tapi tidak dapat kesan yg baik dr tempat ini. Apalagi soto makassar cendana: lamaaaa banget penyajiannya, dagingnya keras bangeeet. Sumpah kapok!!
  • fx.terry t.
    Sedang perbaikan...
  • Calvin H.
    Tidak menarik, kirain ada wahana uniknya tp trnyt cuman naik perahu kayu muter2 ga jelas, mknannya ga enak dan mahal. Tidak disarankan kemari! (#maritulisulasanpakaibhsindonesia)
  • Firi Y.
    Firi YunilanFebruary 19
    Mampir dulu ama keluarga.
  • henny b.
    henny bahrunNovember 11, 2016
    Been here 5+ times
    Cakuenya memang juaraaa ✨✨✨ makanan favorite saya disini cuma ikkudo ichi, tempatnya makin luas, tp rasa makanannya masih aja ada yg nggak kerasa bumbunya :(
  • Vriya L.
    Vriya LeeSeptember 12, 2016
    Siang² beli es campurnya aja...segerrr...
  • Agung P.
    Agung PrabowoJuly 17, 2016
    Malam hari lebih bagus
  • ا r.
    Suasana y yang ramai enak buat Hangout bareng teman
  • Erna
    ErnaMay 27, 2016
    Bayarnya gak pake duit, mumettoss
  • ida b.
    ida bagus laosMarch 27, 2016
    Keramean plus panas bgt
  • Darsehsri H.
    Darsehsri HandayaniMarch 17, 2016
    Pasti kalap kalo jajan kesini
  • Fatmawati B.
    Fatmawati BuchoriMarch 5, 2016
    Tahu ahpong, sate padang, cakue, pempek...campur aja..uenak..
  • Chelsea M.
    Chelsea MiLanoMarch 3, 2016
    Mpuss kbagian Ikan kembung utuh..Ga tega liat tatapan mata laper.😻😍
  • Chelsea M.
    Chelsea MiLanoMarch 3, 2016
    Rumah SumSum not rekoment..Mihil iyaa😖😖
  • Nur J.
    Nur JayantiFebruary 26, 2016
    Mahal & kurang enak makanannya. View sih bagusss.
  • alisa h.
    alisa haqJanuary 18, 2016
    Been here 5+ times
    klo gak lg rame seneng mkn dsini, tp klo lg full esp. weekend bkin bete susah dpt tpt duduk
  • Rakhman M.
    Rakhman MuliawanDecember 8, 2015
    bagus tempatnya, depan belakang sungai, sangat cocok untuk acara makan bersama keluarga & kerabat rame2
  • Annisia N.
    Annisia NifkiayuNovember 15, 2015
    Tempatnya gak serame dulu, pilihan makanan makin banyak karena ada ikkudo ichi dan warung teko
  • Yuli A.
    Yuli ArfaniOctober 24, 2015
    Kalo datangnya sorean pasti view di tempat ini lebih bagus lg...
  • hendra o.
    hendra ongAugust 22, 2015
    Ruamee,,. Kalo mlm seru buat nongki!
  • Moko P.
    Moko PrabowoAugust 3, 2015
    Ice kedondong kiamboy lumayan bikin melek mata
  • Aini M.
    Aini MaryaniJuly 22, 2015
    Banyak banget kulinernya, dr streetfood, indonesian, dan chinese food pun ada. Harganya masih masuk akal walaupun lbh mahal drpd di rumah makan pd umumnya. Pemandangan oke dan ada sungai buatan.
  • dapur- rawon.com
    dapur- rawon.comJune 19, 2015
    Nice place. Sayang sungai banyak sampah dan bau
  • Dapur Rawon & Specialty Coffee
    barusan telepon hari ini buka, teleponnya disuruh langsung ke 49662626, barangkali ada yang membutuhkan.
  • Juliana P.
    Juliana PutriMay 20, 2015
    Banyak pilihan makanaan
  • Martin E.
    Tempatnya enak buat ngumpul-ngumpul. Parkir agak susah. Dan yaa kalo kalo lagi rame pinter2 cari tempat duduk.
  • Yudhi E.
    Yudhi Eka SaputraApril 19, 2015
    Jalan-jalan sebelum senin 😂
  • Veranita F.
    Veranita FuApril 17, 2015
    Mari makan... 😁
  • Andrew R.
    Andrew RyanMarch 15, 2015
    Payah, jgn harap lbh soal rasanya. Cara pesan dan byr mknan bikin repot pengunjung. Siang,hembusan udara panas bakalan nemenin anda pas mkn.Parkir dipinggir jln, diblg parkir vip dgn tarif 20rb.
  • Gondel M.
    Gondel MendolMarch 8, 2015
    Mahal banget makanan nya. Ini sih lokasi wisata plus food court di gandaria city dipindahin, hihihi...
  • Pandu P.
    Pandu PradanaFebruary 28, 2015
    Katanya belum ke Sentul kalau belum makan di Ah Poong.Makanannya enak dan bervariasi, tapi sesuai dg tempatnya, harga makanannya mahal 😅😋
  • Nilam F.
    Nilam FitriahFebruary 23, 2015
    Cakwe nya juara...😄😋 duck hainan rice-nya enak, soto mie bogor-nya bikin puas, pempek nya enak juga.. msh bnyk bgt yg belum dicoba. Tempat nya juga ok 😊
  • Golily A.
    Golily AdninFebruary 23, 2015
    Tujuan wisata kuliner yg recomended, byk pilihan dan asyik bgt tempatnya, viewnya jg cakeeepppp...
  • Nilam F.
    Nilam FitriahFebruary 21, 2015
    Dicoba cakwenya.. (besar,empuk,dan enak 😄)
  • Chelsea M.
    Chelsea MiLanoFebruary 3, 2015
    Happy day wit mama..soto tangkar,toge Bogor,mie aceh spesial..mendung2 bikin maem teyuss
  • Harry L.
    Harry LauwJanuary 25, 2015
    Nyarap aja
  • Roy S.
    Roy SoedharmaJanuary 13, 2015
    Antrian panajang dan harus bayar makan pake kartu eat and eat yg tidak bisa dipake ditempat lain
  • Gita S.
    Gita SagitarinyJanuary 9, 2015
    Suasana nya ya okelah, makanan kaya nya mendingan nasi hainam S'pore nya lumayan, soto betawi, bebek cabe ijo Not bad deh, trs buat harganya kisaran 45rban per porsi nya.
  • Mila K.
    Mila KresnawuriJanuary 5, 2015
    Mahal.com, makanan yg dibeli dibawa sendiri (malez d kl dpt duduk jauh dr kedainya).. tempat duduk kurang banyak.
  • Citra D.
    Citra Dwi KurniatiJanuary 3, 2015
    🚣🚣🚣🚣🚣
  • valdi A.
    valdi AWJanuary 1, 2015
    cakwe ok..sate laka2 patut dicoba..soto satenya enak..
  • Chelsea M.
    Chelsea MiLanoDecember 21, 2014
    Warung tekko nya gabung ma steak carnivor..ksini Wajib bli mimik cos gelase porsi TReX hahahhaha
  • Chelsea M.
    Chelsea MiLanoDecember 21, 2014
    Soto tangkar sedepp tenan..bnyak isiannya
  • Chelsea M.
    Chelsea MiLanoDecember 21, 2014
    Enakk bgt ga ramee kya dulu..
  • Yustika A.
    Yustika AnggrainiDecember 20, 2014
    Ah Poong😄😄
  • David J.
    David JuraganDecember 14, 2014
    PR mushola'nya "Tolong diperluas dan di Perlayak" .........
  • David J.
    David JuraganDecember 14, 2014
    View dan aktivitas bagus, coba sop sum2 guirihh, peach tea rasa pas byk topping... cobain yaaa
  • firdaus R.
    firdaus RamadhaniNovember 9, 2014
    Panas2an dulu... fiuuh
  • firdaus R.
    firdaus RamadhaniNovember 9, 2014
    Jajan...duyu sambil panas2an fiuuh..
  • firdaus R.
    firdaus RamadhaniNovember 9, 2014
    Jajan...duyu sambil panas2an fiuuh
  • Nathalia D.
    Nathalia DjanathOctober 21, 2014
    Wuihhhhh dsini banyak jajanan
  • Anton i.
    Anton idgunaOctober 18, 2014
    Es gentong
  • Adi P.
    Adi PrasajaOctober 18, 2014
    Makanannya enak2 cocok yg berkantong tebal,
  • Mariza S.
    Mariza SteffanyOctober 5, 2014
    Not Recommended: Snow Ice Coklat cuma es serut aja, pempek biasa banget kuahnya ga enak, martabak kubang juga ga enak, Juice Jeruknya ga berasa. Recommended: Mie Kocok Bandungnya seger kuahnya enak.
  • Yani G.
    Yani GunawanOctober 2, 2014
    Lokasi di River View. Food court eat n eat ini tepat bersebelahan dgn eco park. Tempatnya luas, makanan banyak pilihan. Cocok untuk keluarga dan anak2. tp sayangnya smoking are tidak dilokalisir.
  • David S.
    David SimarmataSeptember 30, 2014
    Keliling2 liat2 pemandangannya trus nikmatin jajanannya sambil dengerin aliran sungainya...kasur mana kasuur
  • Irza S.
    Irza SavitrySeptember 14, 2014
    Seneng deh..weekend ngabisin waktu sm daneshwara...a beautiful scenery
  • Indah A.
    Indah AdjieAugust 20, 2014
    Bis enak2...makan enak2...
  • Jimmy I S.
    Jimmy I SendjajaAugust 16, 2014
    Rame,makanannya byk macamnya...
  • Irena F.
    Irena FebbeAugust 16, 2014
    Wisata kuliner yg agak jauh dr jakarta tp lumayan banyak pilihan
  • Fona L.
    Fona LengkanaAugust 13, 2014
    Recommended. Apa lg hari biasa. Sejuk. Banyak pilihan n adem..
  • Fona L.
    Fona LengkanaAugust 13, 2014
    Recommended. Apalagi hari biasa. Sejuk. Banyak pilihan n adem..
  • Febru S.
    Febru SardjoJuly 30, 2014
    Makanannya banyak jenisnya....sayang info yg saya dapat salah, infonya jam 7 bukanya, ternyata jam 9 masih belum buka
821 Photos

Related Searches

  • ah poong (pasar apung sentul city) bogor
  • ah poong (pasar apung sentul city) bogor photos
  • ah poong (pasar apung sentul city) bogor location
  • ah poong (pasar apung sentul city) bogor address
  • ah poong (pasar apung sentul city) bogor
  • "ahpoong" pasar apung sentul city bogor
  • ah pong floating market bogor
  • ah pong pasar apung sentul city bogor
  • ah poong bogor
  • ah poong floating market bogor
  • ah poong pasar apung bogor
  • ah poong pasar apung sentul bogor
  • ah poong pasar apung sentul city bogor
  • ah poong pasar apung sentul city bogor
  • ah poong pasar apung sentul city bogor

Foursquare © 2017  Lovingly made in NYC & SF