Bober Cafe

Bober Cafe

Café$$$$
Bandung
Save
Share
7.4/10
716
ratings
  • Mareyzha D.
    "hangout bareng temen gila"(5 Tips)
    Rony L.
    "Cozy, Fun, and comfortable venue to chill out......"(19 Tips)
    Fatin A.
    "... for coffee lovers, hookah is also available"(7 Tips)
    Indra P.
    "Live music sambil ngupi"(8 Tips)
377 Tips and reviews
Filter:
  • coffee
  • cozy
  • wifi
  • live music
  • hookah
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Popular
  • Recent
  • Anastasia D.
    Anastasia Dianna PutriSeptember 19, 2015
    Lumpia. Nasi Goreng Seafood. Beef Butter Rice. Chicken Honey Lemon. Fetucine Carbonara. Tenderloin Steak. Pizza Cheezy Squezy. Banana Milk. Espresso. Green Tea. Mojito. Vanilla Milkshake. Coffee Float
  • Dennis N.
    Dennis NugrahaAugust 9, 2014
    Good price, a lot of power source, good for thin wallet students who search for free wifi and cheap food. don't expect for a good taste, though.
  • Shah S.
    Shah SheikhNovember 29, 2013
    Great place. 24 hour cafe. Nice and cozy. Good food and good coffee.
  • Fatin A.
    Fatin AzmanMay 29, 2016
    Nice place to hangout, suitable for coffee lovers, hookah is also available
  • Vito Dwi P.
    Vito Dwi PutrantoOctober 7, 2014
    Ini cafe paling enak buat nongkrong sampe malem and it's cozy and if you can't sleep at night just go here
  • Sinondang G.
    Sinondang GultomJanuary 22, 2016
    Open 24 hours. Good option if u want stay at 2am and want to hang out.
  • Alfan Ardi W.
    Alfan Ardi WOctober 22, 2014
    Been here 10+ times
    One of my favorite place, because you can go here every time, 24/7
  • nira n.
    nira noviantiNovember 17, 2013
    fave place to hangout with friends while enjoying coffee & the free hotspot guysss
  • uchink p.
    uchink pasarMay 24, 2014
    try menu ; fried cak-cak and hot ratt milk (y)
  • Rony L.
    Rony LaatahzanAugust 13, 2010
    Cozy, Fun, and comfortable venue to chill out... Try 'Nasi Rawon', it recommended! (^_^)
  • Jeni S.
    Jeni SumiratNovember 28, 2012
    pulang nonton , try shisha "double apple" with WiFi ahahaha makmur dan saku kempes hehe
  • Decil P.
    Decil PrapancaDecember 29, 2011
    Been here 10+ times
    Try the hot chocolate caramel, best when the rain is pouring down!
  • Mario V L.
    Mario V LiembonkApril 17, 2014
    cozy place en cheaper...full speed wifi 2:)
  • Samantha R.
    Samantha RezaJanuary 25, 2013
    Kongkow, seesha with 3 others at Bober Cafe, Jl Laksamana Laut R.E Martadinata 123, Bandung
  • Aryo Bimo A.
    Aryo Bimo A.April 17, 2012
    Tortilla Chipsnya kalo ga cepet dimakan hilang renyahnya! Eat fast! (҂'̀⌣'́)9
  • Ky J.
    Ky JihanMarch 28, 2016
    small but they got everything you need
  • Ariq A.
    Ariq AnhasdioDecember 10, 2015
    Amazing speed of wifi
  • Putri A.
    Putri AsmaraniSeptember 6, 2015
    Cozy place to having conversation with friends.
  • Fatin A.
    Fatin AzmanJune 4, 2016
    Good coffee, hookah, 24hours
  • Yanda R.
    Yanda Rama'dhita'June 24, 2010
    feeling so cozy, also the prices! it is not too expensive for 'collage student wallet'
  • Ikhwanul H.
    Ikhwanul HalimAugust 19, 2014
    Rawon apa semur? Sirloin steak apa sandal jepit? Food not recommended, but the place is cozy.
  • Nurzal &.
    Nurzal 'Didi'December 29, 2014
    Come here cause its 24 hrs services only
  • Rendy M.
    Rendy MaulanaApril 1, 2013
    Been here 5+ times
    giant sweet tea and giant french fries haha
  • Hapsari I.
    Hapsari IndrawatiApril 26, 2012
    Tempatnya lumayan cozy,but hey...smell of cigarettes so much..do you have to polute the air??
  • hanifah n.
    hanifah nurulAugust 5, 2013
    I'm at Bober Cafe (Bandung, Jawa Barat) w/ 2 others http://4sq.com/bMGXsj
  • nukie
    nukieJuly 7, 2010
    Been here 100+ times
    fave place to hangout with friends while enjoying coffee & the free hotspot :)
  • eza s.
    eza saputraOctober 12, 2013
    Not bad to eat and drink with ur friends
  • Chairunnisa
    ChairunnisaJuly 8, 2013
    i am at BOBER CAFE with 2 others
  • Abank L.
    Abank LuthfiJanuary 23, 2012
    Been here 100+ times
    Sunday 5PM - openMIC @StandUpIndo_Bdg (StandUp Comedy Bandung)
  • Eka Putri T.
    Eka Putri TambunSeptember 13, 2010
    kudapan patut dicoba : fried mushroom + thai tea , two thumbs up !!
  • Budh U.
    Budh UwokFebruary 7, 2015
    Potato beef mozzarella
  • Indra A.
    Indra AndhikaFebruary 8, 2016
    Never like their food. Don't plan to visit this place ever again
  • Syelly T.
    Syelly TuhumuryJune 26, 2013
    Best Fried Mushroom in Bandung
  • Joshua T.
    Joshua TampaDecember 15, 2011
    sheesha , coffee, and pancake
  • Gina V.
    Gina ValiantinaFebruary 16, 2013
    nasgor bober and thai tea nya enyaaaaakkkk..
  • Dhiya A.
    Dhiya AlifFebruary 11, 2014
    Been here 5+ times
    Bober de Creamy nya juara!
  • Rangga F.
    Rangga FitraAugust 16, 2014
    Teknik Sipil Unsil SatNite
  • Vittha P.
    Vittha PitaFebruary 25, 2015
    Qualitytime w/ celeno ....
  • Denny P.
    Denny PurnamaApril 20, 2011
    Been here 5+ times
    pisang keju dan capuccino, semangat dukung messi cs.
  • Neil C.
    Neil ChristianFebruary 3, 2011
    Best Internet Access In Town!!!
  • Asyifa R.
    Asyifa RahmaMarch 22, 2014
    At Bober Cafe
  • Arif C.
    Arif CongorMay 23, 2010
    relaxing and finishing my work.. chocolate float please :)
  • Handi N.
    Handi NainggolanApril 4, 2015
    Nangkring sakelak
  • muh k.
    muh kamilOctober 19, 2011
    I'm at Bober Cafe With 3 other
  • ferdy kodok k.
    ferdy kodok kodokJune 27, 2012
    nobar bareng temen" @SCARLET n @ALDI @TEUKU FIRMANSYAH
  • monica k.
    monica kristiyaniJune 2, 2012
    honey chicken lemon :)
  • Gilang P.
    Gilang PurnamaNovember 21, 2011
    meeting & meeting with ayu ting ting....hehehehehehhe
  • Indra P.
    Indra PrasetyaFebruary 11, 2016
    Live music sambil ngupi
  • Santi F.
    Santi FJune 22, 2014
    berbincang bincang with friends
  • Francisca D.
    Francisca DevinaJune 19, 2012
    try the seesha! :D
  • abah j.
    abah jaheApril 13, 2014
    weekend happy :)
  • Muhamad N.
    Muhamad NugrahaJune 27, 2012
    nobar bobertropicana with jazz band scarlet
  • Kenzitta K.
    Kenzitta KhalinggaApril 13, 2013
    meet up and recall
  • Novialdo R.
    Novialdo RafisyaOctober 26, 2013
    yuk ahhh... satnitee in bobeerrr... hahaaaa
  • TESSAR F.
    TESSAR FEBRIFebruary 2, 2011
    Been here 5+ times
    high speed download here, so bring charger cable :)
  • Latif J.
    Latif JaohariJuly 29, 2015
    Been here 5+ times
    nice place
  • Sofyan S.
    Sofyan SetiadiSeptember 5, 2011
    Concert Vian & Friend - cover Depapepe
  • Ilham M.
    Ilham MuhardiNovember 10, 2013
    yeah my fav place
  • Dwi Adi P.
    Dwi Adi PutraAugust 3, 2014
    Nice place :))
  • Beni S.
    Beni SomantriApril 25, 2013
    nyum nyum :)
  • Ayu O.
    Ayu Oktaviana putriOctober 25, 2011
    Kongkow" canti with my fellas @ligwinaa @riza_putri yippie
  • aprillyaniih p.
    aprillyaniih prillyAugust 23, 2012
    Been here 5+ times
    yummy bangeet :9
  • Anis P.
    Anis PratiwiAugust 6, 2013
    w/ @acidorukanda <3
  • Siti Fatimah R.
    Siti Fatimah RozanaNovember 20, 2012
    Lovely.... :))
  • Shabrina W.
    Shabrina WulandariJanuary 25, 2012
    with @naufalarifqi @tamafahrun @oktataft @nisrinanurb @priohutomo
  • Anggara R.
    Anggara RamadhanJune 7, 2010
    honey chicken lemon is a delicious menu here, :)
  • uchink p.
    uchink pasarJuly 31, 2014
    Sheesa extra ice lejat
  • Irfan M.
    Irfan MiptahurridwanFebruary 17, 2012
    Dinner with KPJ (Kelompok Pengamen Jalanan)
  • Isma O.
    Isma OktaviaAugust 5, 2015
    Huuufffffffttt😂😂
  • leony p.
    leony patriciaApril 4, 2012
    happy birthday Bober Cafe
  • Ahadi S.
    Ahadi SiregarMay 10, 2014
    Enjoy brother!
  • Muhamad N.
    Muhamad NugrahaJune 27, 2012
    Nobar portugal spanyol.... @bobertropicana
  • Bunga Y.
    Bunga YasminJuly 6, 2013
    tadi @bobercafe with 7 others.
  • Ricky R.
    Ricky RamdhaniNovember 6, 2012
    buy bobber oreo :)
  • Felisia P.
    Felisia PutriDecember 27, 2011
    shisha shisha~
  • Arief T.
    Arief TjahjonoMay 25, 2012
    Kopinya kemanisan...kurangi gulanya donk...
  • arie b.
    arie blueroomJuly 23, 2013
    yeah.. i'am here
  • Irma W.
    Irma WulanOctober 15, 2014
    Birthday party
  • Fatham R.
    Fatham RidwanJune 2, 2012
    Malemnya Laki stress :D
  • Hafidz Noor F.
    Hafidz Noor FauziMarch 17, 2015
    Nongkrong all the night
  • Sherin L.
    Sherin LauraJuly 7, 2012
    24hourssssss muraaaah meriaaaaah mantaaaaap
  • Alya R.
    Alya RifayaniFebruary 3, 2012
    drink a cup of coffee!
  • Rob
    RobDecember 20, 2011
    chicken cordon bleu enyak Read more
  • salmaya a.
    salmaya agustinDecember 16, 2012
    kulinerrrr :D
  • Adrizkis
    AdrizkisOctober 25, 2014
    Ngopi ngopi
  • Desty M.
    Desty MSJune 14, 2012
    Bober Cafe bdg
  • Deviane n.
    Deviane nurainiJanuary 26, 2013
    bober cafe
  • buyen s.
    buyen sabrentaDecember 19, 2015
    Recomended
  • Jan H.
    Jan HalohoDecember 1, 2013
    hmmmm............. asikk...
  • Rant Galih Zuchradi R.
    nge sesha with @adi mary @ekatama sadaaappp : }
  • Gugum G.
    Gugum GumilarNovember 20, 2011
    LOVE STORY UEEEENAKKKK
  • Novialdo R.
    Novialdo RafisyaSeptember 4, 2014
    ngopiii dluu....
  • Din W.
    Din WahyuMay 19, 2012
    blue floeet.........ehmmm
  • ernii h.
    ernii handianiFebruary 19, 2012
    wisata kuliner :)
  • Amy R.
    Amy RhibySeptember 8, 2012
    Been here 5+ times
    Lower price or another promo, please
  • Mareyzha D.
    Mareyzha DiandraApril 27, 2013
    hangout bareng temen gila
  • Harry T.
    Harry TBSJanuary 15, 2012
    With MonsterJumper :))
  • Maugia I.
    Maugia IntanJanuary 6, 2013
    poker time
  • Achmad S.
    Achmad SaputraNovember 26, 2013
    Alotttttt......ah
  • Safarizul A.
    Safarizul Azhar January 21, 2011
    Good place to chill with frens..
  • FERLY Y.
    FERLY YOVAN KADIRJAMarch 27, 2013
    Me and my friends' fave hang out place! Nuansanya insan muda banget! Tempatnya cozy, acara-acaranya catchy... yah sebangsanya live music, NoBar,etc... Menunya udah pasti cetaaarrr... (ˆڡˆ)
  • John S.
    John SitompulMay 29, 2013
    Kopi, Sheesha dan Wi-Fi ala Bober Cafe. Kalau ingin rame kesinilah apabila ada acara live music atau nonton bareng pertandingan sepak bola. Enjoy nongkrong dan begadangmu :D
  • Dwi Cahya Y.
    Dwi Cahya YunimanSeptember 28, 2016
    Been here 5+ times
    Catat di kalender, Rabu terakhir setiap bulan, bekerjasama dengan Klab Jazz, diselenggarakan [Jazz] et Alia, program menyepanggungkan grup-grup jazz, folk dan indie.. 😀
  • Rio D.
    Rio DermawanNovember 10, 2015
    Been here 10+ times
    Tempat nongkrong favorit, wifi kenceng pisan dan yang penting musholanya bersih
  • KARYA MANDIRI S.
    KARYA MANDIRI SOFAMarch 15, 2014
    KARYA MANDIRI SOFA alamat: JLN.SUMBER-SARI NO.28 CISARANTEN KULON(ARCAMANIK) SUKARNO-HATTA BANDUNG JAWA BARAT TLP.(022) 734-13-000/ HP.085314737245 Read more
  • MiyuQie H.
    MiyuQie HaibaraMay 16, 2012
    Tempat nongkrong nya enak , minuman nya berasa bgt apa lg strawberry na ♥ , dan harga nya ga nguras kantong , xp :)
  • Rian P.
    Rian PratamaJanuary 4, 2015
    Suasananya nyaman. Sayang aja live music ga jalan ketika siang.
  • Cristo A.
    Cristo AldianAugust 13, 2013
    Ayam kaget cenat cenutnya recommended, lada pisan! 😤
  • Chiko C.
    Chiko ChelskiMarch 29, 2013
    Lagi di Bandung? Nyari cozy 24 jam with live accoustic? Di sini tempatnya! :)
  • alisa h.
    alisa haqFebruary 24, 2016
    buat family ber-anak kecil gak cocok tptnya, crowded, bising n full smoking area, tp klo utk yg muda yg begaol lumayan lah
  • sri a.
    sri ameliaApril 7, 2015
    Tempat yang paling cocok buat nongkrong dengan teman teman
  • Puteri Siti S.
    Puteri Siti SalmiatiSeptember 26, 2011
    ada saung yg bisa dipesen khusus klo mau private. coba jus strawberry yg di modifikasi aneh". enaaaaaak :)
  • Mansa F.
    Mansa FirdausOctober 26, 2015
    Nasi goreng spesial bober Feat Coffee latte mantap
  • Satria D.
    Satria DPJune 13, 2011
    ayam fillet isi smoked beef + keju mozarella. Disiram dengan saus salsa! GREAT TASTE ƪ(˘ڡ˘)ʃ
  • Moel D.
    Moel DjangoOctober 2, 2011
    Been here 10+ times
    suka sebel bin keuheul sama yg cuma psen minum (udah abis) trs main kartu ampe berjam-jam, karunya atuh brur batur ngantri (^_^)v
  • Titoe Dhoni V.
    Titoe Dhoni ValentAugust 20, 2015
    kalau mau nyari hot coffee jangan disini, kalau mau nyari shake or ice isn't bad
  • Rizky Justian D.
    Rizky Justian DavidJanuary 3, 2011
    saya suka banget nongkrong, makan dan minum juga browsing gratis di BOBER cafe.. :D
  • Farda Adi P.
    Farda Adi PrasetyoFebruary 2, 2012
    tempat yang cozy buat nongkrong ama ngopi- ngopi
  • Imam V.
    Imam ValentinoMarch 4, 2012
    tempat paling asik buat nongkrong dibdg ya di BOBER CAFE
  • Salahuddin A.
    Salahuddin Al AyyubiSeptember 21, 2013
    Cocok buat kongkow coy... Seru abiss.... Murmer lg..
  • Zulfa R.
    Zulfa RizalJune 5, 2012
    pesen coklat float nya..murah dan enak hahaha
  • Dante P.
    Dante ParkerAugust 31, 2010
    seiring nuansa ramadhan sekarang ini yang bahkan tinggal menghitung hari, alangkah serunya kalo ngadain bubar di BoberCafe..
  • insan a.
    insan al aminSeptember 22, 2014
    jam 3 dinihari buka. enak buat kongkow lama2
  • Padli Ramadhanur S.
    Tempat nyaman buat ngerjain tugas! Enjoy !!
  • Stephanie B.
    Stephanie BijouNovember 16, 2015
    Too crowded.. Pernah pesen makanan tp rasanya kurang oke.. Trus tempatnya sperti agak kurang terawat yaa.. Tapi enaknya Bober buka 24 jam.. Not bad lah yaa..
  • adhiet l.
    adhiet lambolicApril 19, 2011
    akhirnya tugasnya kelar,., saatnya maaamm,.,.hahahhaha kasian yg laptopnya g bisa wi fian,.,. nananana piss ah,., thx ya,.,
  • Yuni F.
    Yuni FitriaJanuary 28, 2012
    Setiap hari minggu, pukul 5 sore ada StandUp Comedy
  • A.Khrisnanda.P™
    A.Khrisnanda.P™October 1, 2011
    Been here 5+ times
    Tempatnya enak nyaman ada live musicnya
  • Ghinanjar A.
    mau kesini lagi akhhh :D ada yg mau ikut bukber bareng aku??hhehehe,,,
  • Dianing P.
    Dianing P RahayuSeptember 21, 2010
    menyambung nyawa dengan nasi timbel komplit. bener-bener menu makan siang yang tepat pat pat
  • Deviany L.
    Deviany LarashatiFebruary 8, 2013
    Enak buat ngumpul - ktwa - enjoy my time ~
  • Ruby D.
    Ruby DianMay 12, 2011
    Salah satu tempat nongkrong pling enjoy di Bandung .. ENJOY !
  • Dessy Sagitha Nathalia
    Dessy Sagitha NathaliaFebruary 27, 2012
    Been here 5+ times
    kalo kangen masakan manado, disni tersediaa,, ayam tinoransakk!!!
  • ShahrolCaon
    ShahrolCaonApril 10, 2014
    Sambil bershisha di beber cafer, cuba tweet ngn @ShahrolCaon
  • Sigit W.
    Sigit WijanarkoMay 8, 2010
    Nice! Pelayanan cepat, makanan lezat, & harga terjangkau. Cuma kalo malem minggu penuh bgt.
  • Rizal F.
    Rizal FahrulJuly 3, 2015
    Tempat nya makin ketagihan
  • Irene N.
    Tempat oke, toilet menyeramkan kotooorrr brooohh..
  • Tetra B.
    Tetra Bayuasmara KamajayaOctober 8, 2011
    Been here 5+ times
    Lumayan Buat Nongkrong .. Makanannya Juga Enak-Enak :)
  • pidi b.
    pidi baiqAugust 4, 2013
    tempat saya makan minum dan lupa bayar
  • Suluh Pandu D.
    Ayam Honey Lemon nya juaraa enaknya :D
  • Ch. Evaliana
    Ch. EvalianaMarch 18, 2012
    Been here 5+ times
    Ada Giant Teh manis/Lemon Tea .. mayan buat rame-rame
  • Auliafasya
    AuliafasyaMay 13, 2011
    Free hotspot. Tempat share berlama-lama sama temen-temen
  • Iqbal Q.
    Iqbal QbolJanuary 21, 2012
    semuanya enak peyananya kurang bagus bro....
  • Yudhie Satria P.
    Sop buntut gorengnya mantap coy
  • Imanda A.
    Imanda Aditya PutraMarch 21, 2012
    Been here 10+ times
    Asik banget buat nongkrong
  • Alvio L.
    Alvio LeegiaMay 6, 2015
    Been here 25+ times
    Cafe besar speed wifinya cmn 1Mbps hahaha
  • Cical F.
    Cical FajarAugust 26, 2012
    menunya sech biasa, tapi banyak banget acara komunitas! \m/
  • AgNeePraJaLasTa
    AgNeePraJaLasTaMay 6, 2012
    Thai tea nya boleh dicoba
  • Andre R.
    kenyang kan kepedesan @ririfbr
  • rizki p.
    rizki putraMarch 8, 2014
    enak banget suasananya
  • liecke suryadi
    liecke suryadiApril 28, 2011
    Fried Mushroom-nya boleh dicoba... Maknyus :))
  • Nadia M.
    Nadia MelikApril 8, 2011
    Kalo menjelang jam 12malem jangan duduk diluar deh, nanti musti pindah2 duduk dalem juga, repot yua..
  • Josephin D.
    Josephin Dyah SariSeptember 5, 2013
    Pelayanan di sini kurang banget, untung makanannya enak
  • Ika F.
    Ika FebrianaMarch 8, 2012
    Jangan pake heels 12cm disini, lantainya licin hahaha.
  • Ryandika A.
    Kopi Kopi Nongki
  • Idham L.
    Idham LazuardiSeptember 16, 2011
    Klo malem ni tempat ga enak! Tempat makan yg diluar di close!
  • Rifqi A R.
    Rifqi A RoufDecember 29, 2013
    beberapa menit yang lalu :)
  • Adhit R.
    Adhit RenaldoJanuary 23, 2014
    Cozy buat ngumpul
765 Photos

Related Searches

  • bober cafe bandung
  • bober cafe bandung photos
  • bober cafe bandung location
  • bober cafe bandung address
  • bober cafe bandung
  • bober bandung
  • bober w bunda jl riau bandung
  • @ bober w/ bunda jl riau bandung
  • @bobercafe bandung
  • bobber bandung
  • bobber caffe bandung
  • bober bandung
  • bober cafe bandung
  • bober cafe (riau) bandung
  • bober cafe and resto bandung

Foursquare © 2017  Lovingly made in NYC & SF