Bolu Mangalzade

Steakhouse and Kofte Place₺₺₺₺
Yenimahalle, Ankara
Save
Share
6.0/10
644
ratings
170 Tips and reviews
Filter:
  • good for groups
  • great value
  • family-friendly
  • food courts
  • kofte
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Recent
  • Popular
  • SmS K.
    SmS KFebruary 12, 2016
    It's much more heathy and tasty if compared to other fast food restaurants in the food court!
  • Atahan K.
    Atahan KOCFebruary 17, 2014
    ET'e doymak.
  • Serhan K.
    Serhan KaraarslanFebruary 15, 2014
    Never and ever....
  • Burak reis k.
    Kuzu külbastı yemek için ideal.
  • Hüseyin Y.
    Acıkınca herşey gözünüze güzel geliyor,ama iyi iyi...ikramlar iyi...köfte iyi...garson arkadaşlar biraz yorgun herhalde 🤔
  • Çağdaş K.
    Ürünlere sözüm yok ama garson arkadaşlar daha güleryüzlü olmalı.
  • Veysel Özgür B.
    Eti kokuyor, servis çok yavaş, çok kötü...
  • Reşat E.
    Pilavı hariç hayal kırıklığı
  • Barış D.
    Aldigimiz tavuk kanadin yarisindan cogu yanikti servis cok kotu, ilgi alaka cok kotu, cay karton bardakta ve bayatti, cay ve tatli sunumu cok gec yapildi. Simdiye kadar ugradigim en kotu mangalciydi.
  • BuRcak B.
    BuRcak BuRcinnFebruary 16
    Izgara köftesi muhteşem herkese tavsiye edebilirim ilgi alaka süper 😊😊
  • omerf@ruk ✈ 🌍
    omerf@ruk ✈ 🌍January 17
    Been here 5+ times
    Köftesi normal ama kofteden sonra tatlı ve cay ikram edilmesi güzel
  • Emrah P.
    Emrah PolatDecember 25, 2016
    hayatımda seyyarlar dahil yemek yediğim en iğrenç yer. köfteler yanmış zorla salata ıvır zıvır vermeye çalışıyolar insanları enayi yerine koyuyorlar. gereksiz pahalı kentpark üst kattaki
  • Fatmanur D.
    Fatmanur DilaNovember 19, 2016
    Yemekleri gayet lezzetliydi. Çay,tatlı,meze,turşu ikramlarıyla gayet hoş bir yemek yedim. Teşekkürler Mangalzade :)))
  • Beste G.
    Beste GÜLÇÜR KAPLANNovember 6, 2016
    Köftesi ve külbastısı başarılı.
    Upvoted Sep 3
  • Şevket C.
    Şevket CivelekOctober 29, 2016
    Evet köfteler lezzetliydi başka alternatife gerek yok
  • Serhat Y.
    Serhat YldzOctober 19, 2016
    Toplamda 1,5 porsiyon olacak şekilde dana külbastı ve köfte siparişi vermek istedim fakat porsiyonu bölemediklerini söylediler, 6 köfte yerine 3 köfte veremiyorlar yani, ya 1 ya da 2 porsiyon mecbur..
  • Yağmur ▫.
    Yağmur ▫July 28, 2016
    Sadece künefe yedim, güzeldi.En azından paketlenmiş ürünü ısıtıp önüme koymadılar. Çıtır çıtır, peyniri lezzetli bi künefe yedim.
  • Yahya T.
    Yahya TunaJuly 24, 2016
    Hizmet sıfır. Menü kalitesiz. Bir daha mı aslaaaa..
  • Haluk H.
    Haluk HangulJune 11, 2016
    Köfte ve tavuk kanat çok güzeldi
  • MEHMET G.
    MEHMET GÜLTEKİNMay 19, 2016
    Karton bardak verilmesi hic hosuma gitmedi. Belirtmek istedim.
  • Görkem D.
    Görkem DanoğluMay 8, 2016
    Köfte çok lezzetli, ancak ikram olarak sadece ezme verilmesi yetersiz. Çayın karton bardakta verilmesi mekanın kötü yönlerinden ;) ama irmik tatlısı lezzetli :)
  • Ismail Ustundag P.
    biri bana hatırlatsında burada birdaha yemeyeyim. aşağıdaki mangal ile alakası yok. rezil bir lezzet...
  • Sedat K.
    Sedat KucukokMarch 27, 2016
    Bir porsiyon köfte ve ayran için 20,15 tl hesap geldi. 50 tl para verdim, beklentim 30 tl geri gelmesi haliyle. Ama arkadaşlar bahşiş için 29,85 tl geri getirdiler. Bu mudur esnaflık? Salla lezzeti
  • Cankuthan K.
    Cankuthan KuralMarch 7, 2016
    Ay buranın köftesinin beğenen de gerçekten ağız tadı dil algısı nefaset kültürü yok. Tavsiye üzerine geldim abartısız Hayatımda yediğim en kötü köfteydi. BİM'de satılan hazır buzluk köfteleri daha iyi
  • Celal A.
    Celal AkJanuary 27, 2016
    Sucuk, köfte, külbastı
  • Mehmet A.
    Mehmet AlpaslanJanuary 18, 2016
    Been here 5+ times
    Burada dana külbastı ve çoban salata iyidir
  • Neşe U.
    Neşe Ulusoy😍💗December 20, 2015
    Köfteler kağıt gibi ama lezzetli
  • Cankuthan K.
    Cankuthan KuralDecember 13, 2015
    Köftesi için gelenler hiç gelmesin Bi numara yok dümdüz bi yer. Onun yerine minibüsçülerde satılan sokak köftesi yiyin daha ii. Olmamış yani
  • Aylin S.
    Aylin SarışenDecember 6, 2015
    Standart mangalci olmasina ragmen fiyatlari fazlaaa yuksek
  • Mert A.
    Mert AcardemirciNovember 10, 2015
    Kentparkda ki en lezzetli mangal konseptli mekan
  • Nevzat Ö.
    Nevzat ÖztürkOctober 30, 2015
    Bolulu bir yerdeysen lezzette sınır yoktur..
  • Fehmiye Esra Y.
    Fehmiye Esra YikmazOctober 28, 2015
    Hep merak etmişimdir bu mangalcıların yaptığı köftelerin tadı hep aynı mı yoksa benim damak tadım mı hassas değil? Tad olarak fena değil ama köftelerin içi biraz pembeydi hani😕
  • Arda Ç.
    Arda ÇetinkayaOctober 10, 2015
    Standart kofte, evde yiyin daha iyi.
  • Gencay U.
    Gencay UZUNSeptember 24, 2015
    Garsonlar biraz kibar olmalı..
  • ϜϓſϞ
    ϜϓſϞSeptember 4, 2015
    Sucuk koftesi harika
  • F.H.M
    F.H.MSeptember 2, 2015
    Köftesi iyi ama ikram diye verdikleri dondurmalı irmik Tatlısı kötü bide çayı pet bardakta vermek nedir yani ikram ediyoruz beğenirsen der gibi
  • ÖZGE
    ÖZGEAugust 16, 2015
    Kuzu kulbasti cok iyi. Yumusak ve lokum gibi 😊
  • SmS K.
    SmS KAugust 7, 2015
    Külbastı 10 numara 5 yıldız bir lezzet!
  • Varlık Y.
    Varlık Y.July 25, 2015
    Köfte fena değil. Ayran önceden açılmış. Başka garson alırken 'ayran böylemi geldi' diye sordu... Çatal bi garip teneke gibi yerken elimi kesti desem yeri. İkram yalan. Çay da tatlıda yok.
  • Ulaş M.
    Ulaş MertJuly 13, 2015
    AVM içinde doyumluk lezzetli et yemek için ideal...
  • Şebnem E.
    Şebnem EnçJuly 7, 2015
    Been here 10+ times
    Köfte, tavuk, külbastı..
  • Eylül Ö.
    Eylül ÖztürkJuly 1, 2015
    Yediğim en harika köfte kesinlikle. hizmette hızlı garsonlar güler yüzlü ve samimi kesinlikle tavsiye ederim
  • V. Can D.
    V. Can DemirMarch 26, 2015
    Ayni alandaki diger kilo ile kofteciye gore daha basarili ama bi alex degil:-)
  • V. Can D.
    V. Can DemirMarch 26, 2015
    Yemekler 10 numero...
  • Selim A.
    Selim AlanbeyFebruary 22, 2015
    Köfteleri fena olmasa da yemekten sonra çay vermeyen köftecidir yok cevabı alır kalkarsınız ki hemen masa boşalıp yeni müşteriler otursun.
  • Senem E.
    Senem ErduranJanuary 8, 2015
    Kesinlikle sevmedim köfte resmen kokuyor ve garsonların kapatıyoruz diye elinize hesabı sıkıştırdığı bir mekan!!!
  • Neşe U.
    Neşe Ulusoy😍💗January 1, 2015
    Balgat şubesi daha başarılı
  • Semra Ö.
    Semra Özgür KafkasDecember 27, 2014
    Kofte, sucuk, pirzola
  • Berna G.
    Berna GörmenDecember 27, 2014
    Saray köftesi guzel.
  • Evo
    EvoDecember 18, 2014
    Cok guzel nefis
  • Ertunç 🇹🇷
    Ertunç 🇹🇷December 12, 2014
    Servisi çok yavaş
  • Asiye G.
    Asiye GultekinDecember 10, 2014
    Köftesi iştah açıcı♡
  • Serkan B.
    Serkan BodurDecember 6, 2014
    Lezzet açısından aklınızda bi şey olmasın.. Afiyet olsun...
  • Ali T.
    Ali TelliDecember 1, 2014
    Et yemeyin cok kotu kokuyor, salatasi da cok kotu, sadece ayran icebildik hic memnun kalmadik, aci sos istedik sacma sapan bi marka getirdiler tadi rezaletti
  • Seval S.
    Seval SngzrNovember 30, 2014
    Et yemeyi seven herkes mutlaka uğrasın:)
  • 😈k@n .
    😈k@n 😇k@nNovember 30, 2014
    Piyaz dediğin yumurtalı olur. Maalesef burada yumurtası geliyor.
  • Emir Omer E.
    Emir Omer EykinNovember 23, 2014
    Kuzu külbastı ve tavuk şişini denedim, kuzu fena değildi çok küçük bi kısmı zor çiğneniyordu,personel nazik ve özenli, servis biraz yavaş, yemek sonrası dondurmalı irmik helvası ikramı var...
  • Levent Y.
    Levent YılmazNovember 18, 2014
    Mangallar idare eder.salata extra .tatlı ve çay ikramı güzel.fakat avm de çalışan garsona bahşiş vermek zorundamıyız kardeşim bir an önce bu konuda tedbir alınmalı.ne o surat yapmalar öyle!
  • Mehmet Ü.
    Mehmet ÜnverNovember 9, 2014
    Servisinden lezzetine her şey çok başarılı. Ancak ezme 3. sınıf kebapçı ezmesi gibi. Onu da değiştirdiğinde 10 üzerinden 10 olacak bir yer.
  • Abdullah Çağlar Ö.
    Köftesi enfes, servisi hızlı 👍🍴
  • Çağın KAYA i.
    Son zamanlarda yediğim en güzel ızgara köfte,hafif ve lezzetli😀
  • Pt. Alper Ş.
    Pt. Alper ŞenerSeptember 27, 2014
    Mangalı lezzetli, servis hızlı, çalışanlar ilgili. Özellikle köftesi güzel.
  • Fıkret C.
    Fıkret ColakSeptember 20, 2014
    Köfte ve piyaz idare eder. Mercimek corbasi superdi. İçecekler kalkmamiza yakin gelmeseydi daha iyiydi. İcecekler pahali. Fiyat/kalite: ortalama
  • Gokhan
    GokhanSeptember 19, 2014
    Been here 5+ times
    Yemekler iyi, servis berbat
  • A Kerim E.
    A Kerim ErbilSeptember 7, 2014
    Etler taze, lezzetli. Özellikle kuzu pirzola tavsiye edilir. Et takdimi de hoş, tahta üzerinde, yanında hafif haşlanmiş ve kavrulmuş sebze de gayet güzel olmuş. Ellerinize sağlık.
  • Elif D.
    Elif DurmuşAugust 14, 2014
    Lezzetli etleri. Servisi de hizli. Daha ne beklensin.😊
  • Murat Serdar A.
    Köftesi çok başarılı
  • Emre K.
    Emre KAugust 8, 2014
    Been here 10+ times
    Kanat ve Gavurdağ salata 😋😋😋
  • Parlayan Y.
    Parlayan YıldızJuly 21, 2014
    Personel kötü güleryüz ilgi koca bir sıfır lezzet normal hizmet zayıf özetle ...
  • Emrah T.
    Emrah TokalaçJuly 19, 2014
    Harika harika söylenecek söz yok . Çokta hesaplı
  • Burak S.
    Burak SerenJuly 8, 2014
    Karton bardak nedir arkadaş nedir ya pet tabak verin bari yanına
  • Selen Nur K.
    Tadıyla olduğu kadar ikramlarıylada mükemmel bir ziyafet çekiyorsunuz :)
  • Alper
    AlperJune 21, 2014
    Yemeğini yedikten sonra canın sıkılsın istiyorsan; tam yeri. Direk gir. Paranla rezil olmak için daha iyi bir alternatif bulamazsın. Foursquare sana söylüyorum, dükkanın sahibi sen anla !!!
  • OlalaFuliş
    OlalaFulişJune 8, 2014
    Hesap istedim geç getirdiler diye bahşişi az bıraktım 😂 Hatta bırakmıyordum kıyamadım 😂
  • Emre G.
    Emre GümüşgülJune 7, 2014
    Hizmet sifir köfteler pişmemis ikram 8 kisiye 2 tabak patates rezilik gelmeyin
  • Emrah K.
    Emrah KaradumanJune 7, 2014
    Tüm kilo ile kofte yapan yerlerde salata yeşillik meze bol olur ekmek köy ekmeği gibi olur ve sıcak olur burada sadece acili ezme var ve ekmek normal bakkal ekmeği ilk ve son oldu
  • Kutay D.
    Kutay DümenJune 4, 2014
    Koftesi lezzetsiz. Ikram hic yok karton bardakta icecek nedir :s
  • Ramis
    RamisJune 4, 2014
    Fiyatlar Yüksek, Ikram Denen Bişey Yok. TAVSIYE ETMIYORUZ ....
  • тαиəя к.
    Karton bardak nedir yaaa 😡😡😡
  • Arzu .
    Arzu 🎀May 30, 2014
    Gitmeyin karton bardakla verdikleri cay resmen saygisizlik
  • ÖzgünCan T.
    ÖzgünCan TMay 30, 2014
    Koftenin icinden plastik eldiven parmagi cikmasaydi aslinda lezzetliydi ama :S
  • Ali E.
    Ali ErbaşMay 29, 2014
    Yemek gec gelmese iyi aslinda
  • Selen
    SelenMay 26, 2014
    Köftesi çok leziz yanlız yenilen meze,salata,turşuya ücret vermek işletmenin ayıbı ..! Müşteri memnuniyeti düşünülmeli..
  • yasemin
    yaseminMay 3, 2014
    İçeride Atatürk fotoğrafları bulundurarak takdirimi kaptı.
  • * Busra * ..
    * Busra * .AMay 3, 2014
    Calisanlarin nezaketi ve yemekler gusel
  • Caglar ç.
    Caglar çaglarApril 3, 2014
    Göz göre göre fazla hesap almaya çalıştılar
  • Murat
    MuratMarch 16, 2014
    Oldukça leziz...
  • Ferda O.
    Ferda Oskay YılmazMarch 15, 2014
    Köftesi ,eti, tavuğu çok güzellll...rica etsem neyle marine ediyorsunuz tarifi verseniz?
  • Doğukan D.
    Doğukan D.March 11, 2014
    Köftesi süper 😊
  • Emrah O.
    Emrah OtlacaMarch 9, 2014
    Kunefe super kesinlikle denenmeli
  • A B.
    A BMarch 9, 2014
    Hizmeti gerçekten iğrenç,asla tavsiye edilmez.
  • Ö&S
    Ö&SMarch 9, 2014
    Karton bardaklar.1kilo ete minnacik tabalta meze.ekmek istedik diye trip atan garson.çay istedik diye sirat yapan işletmeci...son gelişim bi daha asla
  • Gülüzar G.
    Gülüzar GümüşMarch 8, 2014
    Been here 10+ times
    Hizmette kalite de güzel...
  • Gülamber A.
    Köftesi kesinlikle tavsiye edilir. Ayrıca kalabalığa rağmen ilgi de iyi.
  • Mustafa K.
    Mustafa KıymetMarch 5, 2014
    Kilo ile koftesini sevdiğim tek mekan :))
  • Eren K.
    Eren KısaFebruary 24, 2014
    Lezzeti yetersiz, Fiyatları abartı, bardakları karton ilginç bir mekan, tek açık mekan olmadığı sürece tercih edilmez
  • Neşegül L.
    Neşegül LüleFebruary 22, 2014
    Kanlı kanatları hiç lezzetli değildi.
  • tuncay m.
    tuncay menekseFebruary 20, 2014
    Corbamı içip tavuk şişimi yiyiyorum, üzerine taze çay ... Ortalama guzel bir mekan temiz
  • TC Barsgan B.
    TC Barsgan BayramFebruary 20, 2014
    Çorba muhteşem.
  • Talha Ç.
    Talha ÇakırFebruary 20, 2014
    Her geçen gün lezzeti ve hizmeti bozulan bir mekan...
  • Erkan Ş.
    Erkan ŞimşekFebruary 3, 2014
    Rezil bitat tavsiye etmem
  • Yagmur T.
    Yagmur TastanFebruary 2, 2014
    Tavsiyr edilmicek yerlerden biri hele k kasiyer kız sanırsın padişah kızı
  • Apollon T.
    Apollon TattooJanuary 19, 2014
    Garsona ekmeğin içinden çıkan şeyi gösterip ekmegin icindeki sey ne diyorum adam bana bilmem abi zeytine benziyor ama ben de bilemedim zaten biz de cagdastan aliyoruz ekmegi diyor. Şaka gibi...
  • Apollon T.
    Apollon TattooJanuary 19, 2014
    Bir daha gelinmezmiş buraya... lezzetsiz
  • Orcun T.
    Orcun TenisJanuary 12, 2014
    Mangal evi varken sakin ugramayin! Bi salatayi bile cok goren isletme
  • Ezgi S.
    Ezgi SakaryaDecember 24, 2013
    Servis yavas elemanlar salak
  • Selver T.
    Selver Tekin KöseDecember 15, 2013
    Saray köfte muhteşem bir lezzet..
  • 🎀Hilal 🌼 A.
    🎀Hilal 🌼 A.December 15, 2013
    mmm lezzetli köftesini özledim :)
  • Onur G.
    Onur GökerDecember 10, 2013
    Dana ve kuzu külbastı mükemmel!
  • Nurcihan T.
    Nurcihan TDecember 1, 2013
    Salatası müthiş , yanlız sucuktan pahalı kendisi ona göre yiyin 😁
  • Brsdmrcn ..
    Brsdmrcn .November 28, 2013
    Kofte candir :) servisleride guzel
  • eɴqιɴ 🏆
    eɴqιɴ 🏆November 26, 2013
    Sıcak bi ortamı var akşam saatlerinde dha güzel bi mekana dönüşüyor kalabalık herkes sohbet halinde tavsiye ederim.
  • Hazal Belit Ş.
    Hazal Belit ŞimşekNovember 24, 2013
    kent parkın en kaliteli mekanı koftelerde leziz servis biraz daha hızlı olabilir ama guler yüz yeter.
  • Ali Ö.
    Ali ÖztürkNovember 23, 2013
    Lezzet diye birsey aramayin burda.
  • Özder Ö.
    Özder ÖzderNovember 19, 2013
    Tavuk sis ve koftesi guzel. Gavurdag salata orijinale pek uymasa da tadi hos
  • @yasin@
    @yasin@November 18, 2013
    Koftesi iyi ama tavuk cok guzel degil...
  • Zeynep Y.
    Zeynep YiğitaslanNovember 16, 2013
    Garsonlar var mi yok mu anlayamadik , bi istediğinizi 15 dk arayla soylemezseniz algilayamiyolar ; çok kötüydü
  • Hasan Hüseyin
    Hasan HüseyinNovember 9, 2013
    Been here 10+ times
    Kentparkta mangal yenesi tek yer
  • Mustafa Oğuzhan A.
    Mustafa Oğuzhan AksuOctober 29, 2013
    Kilo ile köfte şahaneeee :))
  • 😇 By P@sh@ 👑 ®.
    😇 By P@sh@ 👑 ®October 24, 2013
    Kağıt bardakta çay ne demek ya :)) o neydiki yani:((
  • Selcuk O.
    Selcuk Of The YearOctober 18, 2013
    Acik soleim bida geleni siksinler
  • Ferdı Ü.
    Ferdı ÜstünSeptember 22, 2013
    Yarrrrrrrrak gibi a.q boyle bi sikik garson gormedim anasini sikiyim kimse ilgilenmiyo bi salata 20 lira para aldilar .d
  • Kazım B.
    Kazım BozkurtSeptember 8, 2013
    Servis yavaş. Köfte tuzlu, etler ehh...
  • Selin T.
    Selin TolunaySeptember 5, 2013
    eti fazla pişiriyorlar bence ama kanatlar güzeldi servis fena değildi en azından çabuktu
  • Mustafa Emir D.
    Mustafa Emir DOĞRUSeptember 3, 2013
    Avm'lerin alışıla gelmiş üst kat yemek alanları burada zemin katta, leziz mekanlar mevcut..
  • Ebru🐾 E.
    Ebru🐾 EAugust 31, 2013
    Köftesi ve servisi güzel ama piyazı bir türlü beğenemedik.
  • REİS....
    REİS....August 24, 2013
    Hürmet ve ıkram superrr
  • Birol K.
    Birol KabaAugust 24, 2013
    Bence mukemmel
  • REİS....
    REİS....August 24, 2013
    Hersey harıkaaaaa
  • Sevii A.
    Sevii AkdnzAugust 18, 2013
    köfteleri biraz daha pişmeli
  • Enes A.
    Enes AçıkgözAugust 18, 2013
    Sucuk kofte harika !
  • Emel Ö.
    Emel ÖzkanAugust 8, 2013
    Başarılı !
  • Barış P.
    Barış POLATAugust 4, 2013
    Iftar zamani ile sahur zamanini birlestiren, o derece bizi bekletebilen nadide muesseselerden biri.
  • Volkan M.
    Volkan MercanAugust 2, 2013
    Ikram edilen salatayla kilo ile satılan köftenin fiyatı aynıydı lezzet ve servis berbattı. Sakın gitmeyin.
  • Fatma G.
    Fatma G.July 14, 2013
    Bonfile lokumu deneyin derim
  • yusuf k.
    yusuf kuyumcuJuly 12, 2013
    Gelmeyin abi ne musteri memniniyeti var ne duzenli servis ..
  • Himmet S.
    Himmet SempatikJune 10, 2013
    Corbasiyla etiyle esnaf lokantasi kalitesinde bir lezzet, kiloyla isteyin yemelere doymayin
  • Nergis V.
    Nergis VuralMay 26, 2013
    Garsonlar feci. Yemek idare eder. I-ıh :(
  • Açelya A.
    Açelya AcarMay 25, 2013
    Tavuk pirzola satılmıyo hizmet berbat acılı köftede yok fiyatlar idare eder ama onun dışında herşey berbat sana puanım 3
  • Murat Ö.
    Murat ÖzsarıMay 17, 2013
    Köfteler lezzetli servis hızlı olmalı biraz...
  • Abartmatozu
    AbartmatozuApril 27, 2013
    Kilo ile kofte dedigin bir tabakta gelir. İsteyen istedigi kadar alir. Olmamis. Piyaz ve kofte guzel. Bu karton bardak ne lan
  • Namık
    NamıkApril 23, 2013
    Salata ve meze kisitli bu bir eksi.Kofteler guzel
  • Burak Ü.
    Burak ÜÇÜNCÜApril 22, 2013
    Bardaklar karton, servis yavaş, tavuk şişler enteresan. Kisacasi sinifta kaldilar.
  • Ömer B.
    Ömer BingölApril 22, 2013
    Müşteri memnuniyeti sıfır hizmette güleryüz hiç olmaz mı yok , valla yok sanırım burada yiyeceğim son yemek...
  • Can
    CanApril 20, 2013
    Köfte hayvan gibi yağlı. Yenmiyor.
  • Psclnma
    PsclnmaApril 10, 2013
    Been here 10+ times
    Kofte ehh idare eder.tavuk kotu ,kunefe rezil...cay hic sormayin...
  • S☆rk☆N E.
    Kofte fena degil, tavuk şiş ve kunefe rezil...
  • Çiğdem
    ÇiğdemMarch 31, 2013
    Köfteler cok güzel. Servis hizli..cok beğendim. .
  • Volkan B.
    Volkan BaykalMarch 27, 2013
    Bardaklarin kullan at olması mükemmel diğer mekanlardaki plastik kirli bardaklardan katkat iyi
  • 🇹🇷Ahmet🇹🇷
    🇹🇷Ahmet🇹🇷March 23, 2013
    Lezzet hizmet fiyat hepsi güzel başka yer aramayın ...
  • Erkan T.
    Erkan TufekciMarch 10, 2013
    Yeme de yanında yat
  • Ayça Ç.
    Ayça ÇakırFebruary 27, 2013
    4 kisiye 4 zeytin :)
  • Tuğba ✔.
    Tuğba ✔February 26, 2013
    Servis çok iyi ve hızlı.. Köftesi bircok yere göre daha lezzetli...
  • Ismail D.
    Ismail DurmazFebruary 24, 2013
    Servis çok yavaş ama köfte muhteşem
  • Evren H.
    Evren HanerFebruary 22, 2013
    Kendi halinde personel, özensiz hizmet, duyarsız tavırlar.
  • Ern S.
    Ern SrsFebruary 16, 2013
    Köfteye diyecek yok ama hizmet sıfır daha da gelmem buraya
  • Tuba A.
    Tuba Aslan SağcanFebruary 9, 2013
    Fena değil; ama içmediğimiz suyu faturaya yansıtmasalar daha iyi olurdi.
  • Funda M.
    Funda MorkoçJanuary 19, 2013
    Been here 5+ times
    Cok guzel izgara cesitleri ve servis cok hizli
  • ender G.
    ender GDecember 8, 2012
    Mangalevinin ilgisizliği nedeniyle buraya geldim , en az orası kadar iyi belki de fazlası var . Bir deneyin derim
  • Mehmet eray T.
    Mehmet eray TuranNovember 30, 2012
    guzel guzel
  • Gürbüz O.
    Gürbüz OzanNovember 18, 2012
    Ekmekleri duzeltmisler bardaklar halen karton bide salatayi ben bile daha guzel yaparim :)
  • Levent C.
    Levent CankerNovember 5, 2012
    Kofteler lastik gibi tekrar pisirmeye gonderdim fakat gene ici pismemis geldi.karton bardak bence sacma.
  • Altan K.
    Altan KurgunOctober 20, 2012
    Vasat köfte, Vasat lezzet.
  • Erdem
    ErdemSeptember 22, 2012
    Kanat yedim afedersin, gayet lezzetliydi ve guzel pismisti, cig ya da yaniga denk gelmedim yarim kiloda.
  • Erdem
    ErdemSeptember 2, 2012
    Vasatın vasatı. Üstelik sıradan bir salataya 8.50 TL oduyorsunuz.
  • Cimi
    CimiAugust 16, 2012
    Sucuğu çok fena,köftesi de eh iste
  • Burak Y.
    Burak YükselJuly 4, 2012
    Köftesini şiddetle tavsiye ederim !!
  • İbrahim N.
    İbrahim NergizJuly 4, 2012
    Fiyat / performans açısından beğeni kazanan yer. Hizmet güzel, lezzet de güzel. Tavsiye edilebilir.
  • Nehar E.
    Nehar ErenJune 25, 2012
    Kotu puan :). (Hande)
  • Burak
    BurakMay 9, 2012
    Köftesi fena değil ancak içecekler için karton bardak ve ekmeği dört büyük dilim halinde getirmeleri olmamış.
310 Photos

Related Searches

  • bolu mangalzade ankara
  • bolu mangalzade ankara photos
  • bolu mangalzade ankara location
  • bolu mangalzade ankara address
  • bolu mangalzade ankara
  • bolu et&mangal ankara
  • bolu etandmangal ankara
  • bolu mangal kentpark ankara
  • bolu mangal zade ankara
  • bolu mangalzade ankara
  • bolu mangalzade kentpark avm ankara
  • kent park bolu mangalzade ankara
  • kentpark mangalzade ankara
  • mangal zade ankara
  • mangalzade ankara
  • bolu mangalzade yenimahalle ankara

Foursquare © 2017  Lovingly made in NYC & SF