Fazz Kerepek House

Miscellaneous Shop and Food
Banting
Save
Share
8.0/10
60
ratings
16 Tips and reviews
Filter:
  • snacks
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Recent
  • Popular
  • Amierul I.
    Amierul IkhwanJuly 14, 2015
    3 years in a row becoming my favorite kerepek place.
  • Noor Atika C.
    Noor Atika Che'moyFebruary 20, 2015
    Rambang mata diknon 😍
  • Hanie Dew
    Hanie DewDecember 25, 2014
    All kind of local snacks
  • Yusman H.
    Yusman HOctober 6, 2014
    World famous in Banting
  • Afiq S.
    Afiq SafwanApril 6, 2014
    Better than ros kerepek
  • Richard S.
    Richard SiMarch 10, 2014
    Bought rm50 worth of kerepek. Just went crazy for kerepeks
  • benjo_jr
    benjo_jrJuly 13, 2013
    Dtg awal...bukak dari kul 8am - 530pm
  • Asmadi M.
    Asmadi Md SalehMarch 29, 2013
    Must try kerepek pisang tanduk
  • Wan S.
    Wan SchazwanFebruary 27, 2013
    The one and only kerepek house in town
  • Steven S.
    Steven ShieshonFebruary 12, 2013
    Nice place to find variety of kerepek in town!
  • Wan S.
    Wan SchazwanNovember 30, 2012
    D best Kerepek House in town
  • Nain H.
    Nain HanafiahJune 14, 2014
    Utk berbaloi..anda kena beli 5kg ke atas. Dah tak jual 1kg. Kalau paket kecil, 300g je ada.
  • Jasmine N.
    Jasmine NasirNovember 17, 2012
    Kerepek house ni dah tutup ke? Puas mencari dah ni.. Tak jumpa pun
  • Pokshe
    PoksheJuly 27, 2012
    Macam2 kerepek ada tp kalo bulan puasa org ramai sgt sampai berebut-rebut
  • Shaiful H.
    Shaiful HFebruary 11, 2012
    Kalu nak beli kerepek masa bulan puasa atau utk raya kena beli awal, kalu tidak tinggal serdak je la.
  • Bhahurudeen A.
    Bhahurudeen Ali AhmedOctober 21, 2011
    Kerepek2 best pada harga yang mengkagumkan!
123 Photos