Gandaria City

Shopping Mall
Kebayoran Lama, Jakarta
Save
Share
8.8/10
3,865
ratings
  • Dian Permata P.
    "Love this place cuman sinyal hape ajah sering blank......."(12 Tips)
    Kris Milanissimo
    "one of favorite malls in South Jakarta."(5 Tips)
    Michelle K.
    "The signal is so bad you want to kill yourself haha"(12 Tips)
    Eky A.
    "Good atmosphere, cozy cinema theater and cheap."(21 Tips)
684 Tips and reviews
Filter:
  • malls
  • sushi
  • south jakarta
  • café
  • cozy
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Popular
  • Recent
  • Ramadhan D.
    Ramadhan DjaffriAugust 22, 2013
    Been here 5+ times
    The mall got more than enough of what you could ask for; IMAX theater, book stores, wide range of dining places, and so on. Soon to be the home of H&M too! Too bad the connection sucks sometimes.
  • Steven G.
    Steven GaluhJanuary 5, 2013
    Lollipops Playlands & Cafe on 2nd Floor. The best place to let your children spend their day with tons of activities. Love this place
  • Annissa Irwan
    Annissa IrwanAugust 12, 2011
    Gandaria City is a prominent, elegant & sophisticated shopping center in the heart of South Jakarta for up & middle affluent shoppers in search of the best quality of National & International brands.
  • Jakarta Badge
    Jakarta BadgeMarch 19, 2012
    The largest retail mall in South Jakarta, another unique attraction is its impressive 600 m long double storey indoor & alfresco dining street called Main Street.
  • Nur K.
    Nur KhamdahFebruary 10, 2016
    Been here 5+ times
    Many places for hangout like The Nanny's, Marugame Udon etc. The interior is beautiful. It also has Informa, Lotte n Cinema. Complete 👍🏽
  • MK C.
    MK ChanJune 11
    So big shopping mall, there are many restaurants. If u want to enjoy foods, u can enjoy it. However, traffic jam is serious, please do not go rainy day..
    Upvoted 2 weeks ago
  • Ingrid L.
    Ingrid LeonardJanuary 2, 2014
    Good foods & snacks (exp. Fish & Co, Tous les Jours), great ambience, hip shopping place (H&M), love this mall 💞
  • yunita r.
    yunita rahmadinaNovember 1, 2011
    Been here 5+ times
    My favourite mall to visit after work, its motorcycle parking lot is indoor and spacious! lots of variety on food and shop
  • Yohan Gabriel L.
    Yohan Gabriel LiutamaJanuary 12, 2016
    Been here 5+ times
    A good neighborhood mall, with every shop you can find, an Imax cinema, popular restaurants and cafes.
  • Mbah S.
    Mbah SingkongMay 5, 2013
    Best family friendly mall in jakarta. Try to arrive before 11 am, otherwise parking is a b*tch
  • ++~Yan~ R.
    ++~Yan~ RazzaaqMay 7, 2011
    Been here 5+ times
    GSM Signal XL Down To Earth. make battery low too fast. Food Court Ok, Signal Direction at park way is to Small & make confused. Inside Mall is Good. :)
  • Jacqueline S.
    Jacqueline SuwarsonoOctober 22, 2010
    Been here 5+ times
    Interesting & cozy place. Banyak restoran" unik yg layak dicoba. Bioskopnya juga pewe bgt. + it's just few miles away from my house :D can't wait for all the shops + restos to be opened !
  • Rudy S.
    Rudy SastrosentonoMarch 14, 2014
    Been here 10+ times
    Lots of eating place.... you can choose Indonesian, chinese, italian, japanese, americans, korean dishes are available
  • Hana F.
    Hana Feberia 🐻March 5
    Been here 25+ times
    Culinary fav Place, you can find all the food that you wish here.
  • ♏M. T. P.
    ♏M. T. Pahlevi ☮February 9, 2016
    Been here 5+ times
    Big, classy and have various for everything! Careful your money can "fly by itself 💸"
  • Eky A.
    Eky A.September 9, 2011
    Good atmosphere, cozy cinema theater and cheap. The basement however isn't too friendly to some cell providers
  • Jennifer K.
    Jennifer KDecember 8, 2012
    Oooh I love Hello Kitty! Don't miss the sanrio bazaar in december
  • Roger N.
    Roger NackenDecember 23, 2013
    You have to try the Selendang Mayang at Gandaria food court "Eat and Eat Gandaria".
  • Vaji N.
    Vaji NasutionAugust 17, 2011
    Been here 5+ times
    Eat & Eat should be visit if you are hungry here. A lot of various of dishes u can find here.
  • hanif m.
    hanif muhammadApril 29, 2013
    Been here 5+ times
    This place really awesome! My friends and I really enjoy hang out in this place
  • Nanda N.
    Nanda NevieSeptember 11, 2011
    @Vienna Cafe, food is great, atmosphere awesome,Having a Nice dinner with Pals, fully recomended
  • abe
    abeJuly 12, 2015
    Been here 10+ times
    Love this mall, most frequent visit : sushi tei, kidz station, starbucks, xxi, ace hardware and lottemart
  • Moniko M.
    Moniko MartianoApril 21, 2013
    I've just completed Heineken Challenge at Gandaria City – Lobby Utama, @HeinekenID #HeinekenCheckInToWin
  • fathraa
    fathraaMay 25, 2013
    new in the city..but a nice place to shopping..lot of food market..
  • Mayang Sari Putri
    Mayang Sari PutriJanuary 19, 2012
    This is a cozy place, with the huge XXI and a lot of restaurant
  • Yakob H.
    Yakob HalimanApril 6, 2014
    Been here 5+ times
    Wide range of foodie, nice imax theater
  • Baskoro S.
    Baskoro SusantoAugust 1, 2013
    Been here 10+ times
    Has a fancy and spacious mushalla. Thumbs up.
  • PhïêïnX 8.
    PhïêïnX 8ê77êDecember 16, 2014
    Been here 25+ times
    It's been become my fav 2nd place to hangout with fams & friends beside PIM ^_~
  • Ichita P.
    Ichita PuspaAugust 11, 2012
    Been here 10+ times
    should try steak at the butcher with red wine sauce.... yummy
  • kikie ise f.
    kikie ise febrianiSeptember 22, 2010
    masih kurang yarn shop gede yang kayak di karawaci, possibly bigger >o< otherwise nice although may be too big for me (who tends to get lost)
  • PUTRI A.
    PUTRI ATIKASARISeptember 27, 2012
    They have EVERYTHING HERE! IMAX, ACE, ZARA, TOPSHOP!
  • Brahm
    BrahmJanuary 23, 2011
    This mall looks like Senayan City (SENCY) because the owners and architectural team are the same...so as Podomoro City and the soon coming Kuniningan City
  • Shasha W.
    Shasha WongMay 13, 2012
    love this mall ...specially the cafe area ;)
  • Masriati G.
    Masriati GirsangMarch 31, 2013
    The cinema is big although the queuing is the same for premier movie :(
  • Kiki Gunawan Z.
    Kiki Gunawan ZhangJuly 6, 2012
    #RnBParade on Saturday, July 14th at Atlantis Water Adventure, Ancol. For Hotline: 021-90210886. Grab your ticket and make it real fast !!! @WAVEprod
  • Michael H.
    Michael HahijaryOctober 4, 2014
    Been here 25+ times
    Cell reception esp. Telkomsel is very poor here, make sure to log in their free wi-fi
  • Christopher Y.
    Mallnya bagus, nice ambience and atmosphere. Fresh concept :)
  • SIDEPONY Official
    SIDEPONY OfficialJune 15, 2012
    we've been perform twice at these cozy place ;) Read more
  • Hasbullah I.
    Hasbullah IdrisApril 30, 2013
    Casiopea Live Performance
  • Jessica A.
    Jessica AlexandraAugust 17, 2011
    Been here 25+ times
    one of big malls in jakarta. cozy place!
  • GandariaCity M.
    GandariaCity MallSeptember 19, 2014
    The largest superblock in South Jakarta
  • Baby S.
    Baby Savira TirtodiningratNovember 3, 2014
    Been here 10+ times
    Many selection of good restaurants & cafés!
  • Natasya Sakinah T.
    Natasya Sakinah TanjungDecember 9, 2012
    You don't have to bring a lot of money, a million is enough, or maybe more
  • Kris Milanissimo
    Kris MilanissimoNovember 28, 2014
    one of favorite malls in South Jakarta.
  • novelina s.
    novelina stephanieSeptember 3, 2010
    Been here 10+ times
    Now opening Hills In Hollywood, exclusive branded of formal gowns from newyork & american designers
  • Yosua P.
    Yosua PaliFebruary 24, 2015
    It's a good place for shopping and meet some celebrities
  • fransheina w.
    fransheina wilhelminaApril 10, 2015
    Fun time w/ friends, loved it much
  • Jaenudin A.
    Jaenudin ASApril 11, 2015
    It's favorite mall in Jakarta and the first IMAX studio
  • Fitri C.
    Fitri CumukOctober 22, 2010
    Been here 5+ times
    Sushi tei here doesn't give u enough mayonaise. Make sure u ask for double mayonaise, after ordering.
  • Find Molly B.
    Find Molly Bubble teaAugust 27, 2012
    Come hang out at Find Molly bubble tea place at level UG next to Shabu Tei! :)
  • Carl A.
    Carl AndrianJanuary 3
    Been here 5+ times
    Lots of food resto here, but not much to see other than clothing store
  • Eddy N.
    Eddy NoegrohoNovember 4, 2013
    Gandaria City is the best place of Lotte Mart Retail
  • Reza M.
    Reza MaulanaJune 30, 2012
    Order the food and ask the softdrink
  • Nor Jamilah D.
    been here and it's huge mall near PIM. :)
  • Rosi Julyetha T.
    Rosi Julyetha TobingOctober 5, 2014
    So many interesting events had been held here..
  • Adam K.
    Adam KecapJune 21, 2014
    Nice place to find some yummy foods :)
  • Fadel H N.
    Fadel H NasutionOctober 15, 2013
    i'm check out from gandaria city
  • Takdare andreas
    Takdare andreasJune 4, 2011
    Been here 5+ times
    you should try extreme food at may star restaurant.
  • arvy v.
    arvy veyFebruary 24, 2012
    Fish and chip di fish & co mangstabs....
  • Stefanus S.
    Stefanus SaputraApril 4, 2015
    Great mall, imax is in here 😃
  • Cella M.
    Cella MarcellaAugust 31, 2013
    Amazing weekend with amazing friends! :D
  • Ferry S.
    Ferry SambudiSeptember 11, 2011
    Been here 25+ times
    Really bad connection signal for all type of provider,pasang kek' interior bts, mall smewah ini...
  • rudy o.
    rudy opaSeptember 14, 2014
    Been here 25+ times
    imax 3d and the food tenants
  • Septian D. N.
    Septian D. NugrohoAugust 11, 2012
    Food is cozy. But, Sinyal bikin hape botak ‎​(⌣_ ⌣!!)
  • Kezia C.
    Kezia Christy GeaApril 13, 2013
    Nice one.. Love to be here.
  • donny m.
    donny marlonOctober 24, 2013
    Indoor for smoking area @eat 'n eat
  • Oka M.
    Oka MarsalFebruary 7, 2015
    Been here 25+ times
    iPhone 6... :)
  • Ima A.
    Ima AbdulrahimDecember 17, 2010
    Been here 5+ times
    Visit the iBox store for great service and info on Apple products.
  • Yulie G.
    Yulie GumilarNovember 8, 2011
    Been here 5+ times
    One of my favorite mall in jkt...enjoy!!!
  • Ririe P.
    Ririe PrameswariNovember 13, 2011
    Been here 10+ times
    i love to watch movies here
  • Angga A.
    Angga AdhityansyahApril 7, 2013
    Been here 5+ times
    Cozy place to hangout and shopping
  • Rayan M.
    Rayan MuktiakiSeptember 25, 2011
    Try captain hook, in fish and co :-)
  • Michael H.
    Michael HahijaryAugust 4, 2013
    Been here 25+ times
    Telkonsel sinyalnya pending super huhuhu 😓
  • aurorasyafa k.
    aurorasyafa kusumaMarch 27, 2012
    Nice Place.. :) come and visit..
  • Chandra S.
    Chandra SukardiJanuary 6, 2012
    Cuppa coffee terrace above centerstage
  • Fauzi A.
    Fauzi AssegaffSeptember 20, 2010
    Been here 10+ times
    Satu2nya mall yang sangat menghargai keberadaan bikerz, what a great place!
  • Road C.
    Road CaptainFebruary 21, 2012
    Been here 25+ times
    Love this Place. Bigger & Cozy.
  • Sigit W.
    Sigit WasistaSeptember 2, 2013
    Luas sekali woi...
  • Dewi F.
    Dewi FaradillaSeptember 1, 2015
    Been here 10+ times
    Nice one.. but the traffic wow
  • Mira M.
    Mira MarselinaApril 10, 2011
    We provide your alternate investment tools : Moslem Gold Dinar (4,25gr/22karat) detail info visit www. Ralita.com
  • Kevin I.
    Kevin IrwanFebruary 6, 2011
    Nice place, free wi-fi, cuman sinyal telp menyedihkan
  • Ryan S.
    Ryan SalimApril 28, 2012
    Rockstar GYM - kids best GYM place
  • Marlisa K.
    Marlisa KurniatiJune 8, 2012
    Been here 5+ times
    get your imax experiences here
  • Multibrand
    MultibrandSeptember 1, 2011
    It's quite new shopping mall but I like the food court
  • enti
    entiJanuary 25, 2011
    my 2nd favourite mall, pim's still number 1 =)
  • ilpan a.
    ilpan aprillianNovember 8, 2011
    Been here 5+ times
    One of My Family's Favorite Mall...
  • Ardy T.
    Ardy TjahjonoMarch 29, 2011
    Been here 5+ times
    Check out Amadeus. Food's not bad. Nice place to chill
  • Sangga G.
    Sangga GautamaFebruary 16, 2014
    I'm at @ Gandaria City with. Family
  • Abie A.
    Abie AbriantoMarch 2, 2013
    Roppan with family
  • Agus Candra F.
    Agus Candra Fadia MaschiraSeptember 21, 2013
    Great place to relax
  • Pika Kameshwara
    Pika KameshwaraAugust 7, 2014
    Been here 50+ times
    What a nice place
  • Nadda S.
    Nadda SyafiraSeptember 9, 2010
    Go to the White Hunter restaurant! They serve the best steaks
  • Chaterine T.
    Chaterine TanuwijayaFebruary 18, 2011
    Check out the Peony Florist at basement floor opposite Paper Clip!
  • Vicky H.
    Vicky HidayatSeptember 1, 2013
    Huge mall ... awesome
  • oki
    okiDecember 9, 2012
    Been here 5+ times
    The IMAX is cool!
  • Nirmala E.
    Nirmala EdiatiJuly 13, 2013
    Been here 10+ times
    Mall favorite my family :)
  • aaikang
    aaikangMarch 1, 2016
    Nice place to looking for food
  • Nathalie W.
    Nathalie WongNovember 13, 2010
    Been here 5+ times
    Many choices of food, if you like culinary.
  • Hendra N.
    Hendra NantaAugust 22, 2012
    Been here 5+ times
    Good atmosphere in here :)
  • Juand L.
    Juand LTobingApril 20, 2016
    Try w Kitchen cafe!!!
  • Calvin H.
    Calvin HobbesDecember 12, 2015
    Salah 1 mal besar yg enak buat jalan2, jg buat sekeluarga. Bnyk tmpt makan & bioskop 21 nya bnyk pilihan. Heran pada nulis ulasan pake bhs inggris, biar keren x ya. (#maritulisulasanpakaibhsindonesia)
  • dhedy b.
    dhedy bla.bla.blaApril 30, 2012
    sempatkan waktu luang anda berkunjung ke gandaria di mana di dalamnya ada restaurant creating food adventure yg sangat banyak sekali berbagai macam makanan dan minuman yg sangat lezat.
  • Adriany B O.
    Adriany B OcthachristyJanuary 6, 2012
    Been here 10+ times
    Salah satu mall favorite gue! Lokasi strategis, tempat ngumpul yg asyik utk hangout, shopping ataupun nonton di XXI dan makan2. Love this mall a lot..!!!
  • Angga D.
    Angga DwijayantiMay 22, 2015
    Parkiran motornya manusiawi. Mushalla nya bagus luas bersih. Apalagi masjidnya. Selalu ada takjil buat yg puasa senin kamis. Kl bln puasa ada slt tarawih brg. Makanannya byk pilihan, lottenya ok
  • Rachma R.
    Rachma RizantiJanuary 2, 2011
    Plus: 1) banyak pilihan makanan. 2) lokasi strategis. 3) htm XXI tergolong murah, weekends 25rb. 4) ada lotte mart. 5) toilet di setiap lantai. Overall: not that bad, but not that good :)
  • Ais S.
    Ais SatriaFebruary 8, 2016
    Mall nya bikin arus kendaraan lancar..sangat nyaman berkunjung karena tiap 3 meter ada satpam (ada yang cengengesan pake HT, ada yang bengong)..ayo ke mall yang standar safetynya sangat jeblok ini
  • Ayu H.
    Ayu HaniAugust 25, 2013
    Been here 5+ times
    Tempat yang bagus untuk weekend bersama keluarga. Sinyal hp emang kalo udh sampai gancy jd kacau, tapi untuk yang mau update jgn khawatir krn ada free wifi di sini.
  • Lisa S.
    Lisa Sa RoniDecember 22, 2015
    Asyik buat nongkrong, belanja, makan bersama keluarga. Pilihannya banyak. Lengkap untuk keluarga.
  • Donatello
    DonatelloOctober 11, 2015
    Hebat niy Pak Ahok..Wajib bgt setiap mall Ada Kantin seperti Ini..Murah meriah Enakkk👍👍👍Nasi pecel nendang
  • Adri F.
    Adri FaishalAugust 16, 2015
    Been here 50+ times
    Tempat nongkrong paling whuhu...dri jaman masih sepi ampe skrng udah penuh bgt tenant/toko2 nya pas lah buat jalan bareng temen,keluarga atau pasangan
  • Intan S.
    Intan SiagianJanuary 30, 2012
    nice place 2 hanging out w/ my kids....tempatnx luas ,nyaman n g terlalu crowded n semua ada disini ....
  • Reki D.
    Reki DetiarAugust 17, 2012
    Banyak yg bingung nyari parkir mobilnya dimana. Jadi di inget2 masuk lewat mana, biar gak bingung nyari mobilnya sendiri. Apalagi kalo nonton malem, jam 11 lampu parkiran di matiin.
  • Adhi R.
    Adhi RachdianOctober 19, 2011
    Banyak tempat rapat, diskusi atw kongkow yg ok. Buat belanja jg keren punya. Play ground bwt anak2nya besar & lengkap plus tempat nungguin yg asik...
  • Ican E.
    Ican EduDecember 3, 2013
    yaaa... Hadiri jumpa dgn perwakilan sekolah PSB Academy Singapore,pkl 10:00 tgl "7 Des 2013" Dan dapatkan FREE Tiket ke Singapore (CUMA-CUMA) Bocking: 28A83FD4 #Gratisss....
  • Herlina S.
    Herlina SutandiJune 4, 2013
    Been here 5+ times
    tempat makan fav gw : eat and eat (food court)...makanan fav gw : mie kocok bandung, bubur cirebon, tahu tek2. murah meriah deh
  • Donatello
    DonatelloOctober 11, 2015
    Sayang Event Kuliner Enakk bingit Ini Hnya 3 hari😭😭Semuanya mantebb Lezatttt wlpun harga 50rbuan
  • TJ
    TJDecember 1, 2014
    Yg kesini dan cari toko Extrim1st (baca: extrimist) tempat jualan aksesoris motor dan adventure, baiknya urungkan niat krn tokonya udah pindah :(
  • Adrian S.
    Adrian SiregarJune 12, 2014
    Been here 25+ times
    Ada live music biasanya setiap malam di daerah kafe/ restoran, G/ UG. Kalau mau tempat yang sunyi, hindari daerah ini.
  • Donatello
    DonatelloOctober 11, 2015
    Sego Pecel Bu Sarni yg Bnyak bgt sayurane&bumbune luberrr kur 8000 plus 2 gorengan
  • Yudhi T.
    Yudhi TryApril 10, 2011
    Been here 5+ times
    my fav place!! tmptna lumayan asik, terutama pilihan tmpt makannya.. yummzz!!! jd alternatif selaen ke PIM~ walo sinyalnya butut bgt kalo d lantai bwh~ lol
  • Rachma R.
    Rachma RizantiJanuary 2, 2011
    Minus: 1) parkirannya bikin bingung, petunjuknya msh kurang. 2) mushollanya cuma satu. 3) susah sinyal tlp. 4) daerah serapan dijadiin mall = potensi banjir. 5) tokonya msh banyak yg blm buka.
  • Kevin A.
    Kevin AmadeoOctober 27, 2013
    Been here 5+ times
    Nice place for relaxation but tolong perhatiin yang kualitas di bakso aheng (eat&eat) beberapa ada yang udah ga layak dimakan
  • Januar S.
    Januar SudharsonoNovember 7, 2010
    Been here 5+ times
    walau masih baru lumayan cepat pembukaan toko2nya. bikin banjir dikala ujan deras dan panjang. parkiran ribet,tp parkiran motor yahud. seru mall yang luas dan nyaman.
  • Sylvia C.
    Sylvia ChristaliaJuly 13, 2013
    Been here 10+ times
    Ayo" ke gandaria city lt LG area main street. Cobain smua rasa cookies infinited delight.. free loh
  • BonChon I.
    BonChon IndonesiaJune 29, 2012
    Cobain Chicken wrapnya deh yang spicynya tuh beneran banget... nendang cuy!! restonya ada di lt 2 belakang IMAX XXI
  • Intan S.
    Intan SiagianOctober 30, 2011
    Nice place 4 weekend ... Gudang mkn enak n tmpt main anak" yg nyaman ...
  • PYTM
    PYTMNovember 7, 2013
    Mal nya keren. Luas bgt. Komflit. Sayang sinyal HP ga nembus
  • Dax A.
    Dax AndreeOctober 16, 2010
    Banyak yg bingung nyari parkir mobilnya dimana. Jadi di inget2 masuk lewat mana, biar gak bingung nyari mobilnya sendiri. Apalagi kalo nonton malem, jam 11 lampu parkiran di matiin.
  • Wilda A.
    Wilda ArdianiDecember 5, 2010
    Been here 10+ times
    Tempat strategis, enak buat hangout, xxi nya bagus murah pula,mkanannya jg enak2, parkirannya bagus, cuma sayang pst dpnnya macet bgt..
  • 7161440
    7161440October 31, 2014
    Большой удобный ТЦ. Множество магазинов, на любой вкус и цвет.
  • Choirul 'Iroel' A.
    Choirul 'Iroel' AzharNovember 23, 2011
    Been here 50+ times
    satu satu nya mall yang ada di jakarta yang menyediakan mesjid begitu nyaman utk tempat ibadah
  • Adi N.
    Adi NugrohoFebruary 20, 2016
    Mal yg paling membingungkan, bisa lupa parkir di mana, masuk lewat mana, balik ke tempat masuk gimana :)
  • Sadam H.
    Sadam HuseinSeptember 18, 2010
    Been here 10+ times
    Restaurant dari yang paling murah sampe paling mahal ada, tempat ngopi2 juga ada yang paling murah sampe yang paling mahal ada. Enak nih mall. Sumpreeee :P
  • Nugroho Budi S.
    Nugroho Budi SukiswoSeptember 30, 2011
    Been here 5+ times
    Mallnya luas banget siapin energy+hati banyak yang oke2 dan coba ada stasiun MRT, jadi mirip somerset mall yang di singapore,
  • Flight o.
    Flight ozoneAugust 29, 2013
    Pernah kesini cuma satu kali... seruu... nah buat kamu yang ingin menjadi seorang pilot silahkan tanya" saya di 320A8A5B yaa., #SalamTerbang
  • Revany K.
    Revany KoestoerSeptember 7, 2010
    Been here 25+ times
    Mallnya masih sepi. Bisa jadi mall yang sering dikunjungi setelah PIM. Parkiran masih gratis. Pas buka puasa di Eat & Eat, jam setengah 6 aja masih sepi. Jadi ga usah buru2 takut ga dapet tempat Mall
  • Lanang S.
    Lanang SuryoJanuary 10, 2011
    Ada Mushola kecil di eat n eat deket kwetiaw sapi, mushola yang lebih besar ada di LG, zona dibawahnya XXI.buat mall sebesar & semegah ini, musholanya gak layak!
  • Selly D.
    Selly DianitaSeptember 22, 2010
    Tempat baru wajib kunjung!!! Ini Mall terobosan baru di Jakarta! Pokonya wajib dateng! Keren banget! *speechless
  • Arie M.
    Arie MulyahatiSeptember 22, 2015
    Been here 10+ times
    Mall-bya lengkap. Seneng banget kalau arisan disini..
  • Herlina A.
    Herlina ArtantiJanuary 12, 2015
    Cepat sekali ganti kartu di telkomsel sini :-)
  • Yurika Amanda S.
    Yurika Amanda SyaputriJune 27, 2014
    Been here 25+ times
    Cemilan baru : ice bread. Ini dijual di The Freeze Fabulous di UG floor.
  • Kirana K.
    Kirana KaySeptember 8, 2012
    Ingetin masuk mall lewat mana dan parkir dimana. Karena agak ngebingungin buat cari mobilnya:D #pengalaman
  • Raiza I.
    Raiza Indi NabilaSeptember 30, 2012
    Been here 50+ times
    Kalo weekend kadang susah banget dapet parkir. Butuh kesabaran banget kalo malem minggu kesini
  • Oky D.
    Oky DwiputraJanuary 1, 2011
    Mall yang harus bertanggung jwb atas banjir dijln protokolnya krn bikin basement 2 lantai dibawah jln protokol, menyebabkan air hujan tidak ada resapan ditahan oleh beton basement..*Bikin Jkt Banjir
  • Siendy F.
    Siendy FernandezOctober 5, 2013
    Klo mau naik taksi dari mall ini, mending reservasi lwt mobile application...antrinya bs bikin nangis :-P
  • Roes E.
    Roes EddyDecember 26, 2010
    Been here 5+ times
    Ok juga mall ini, shop nya hampir lengkap. Food court Eat&Eat, coffee shop, gadget electronic, PC & HP shop, dll.
  • Bella S.
    Bella Shaffira PutriMay 18, 2012
    Been here 10+ times
    Sinyalnya keren bgt deh, tapi kl kesininya weekend tuh malesnya byk mobil & nyari parkirnya lama-_-
  • Ardhi P.
    Ardhi Prayoga24April 30, 2012
    Irwansyah-Marcel Chandrawinata Meriahkan Pembukaan Mal Lampung: PT Ramayana Lestari Sentosa Tbk, yang sebelumnya...
  • Rusdy H.
    Rusdy HMNovember 5, 2012
    Been here 5+ times
    Kalau mo nonton yg jam 21.00, sebaiknya pakai Valet aja...ditungguin kok sampai jam 23.00..
  • Budi S.
    Budi SantosoOctober 5, 2013
    Signal gsm payah banget !!!! Ga sesuai sama megah nya mall... Cuman karena ada IMAX aja mampir sini
  • Ocky W.
    Ocky WahyuJuly 23, 2013
    Banyak makanan murah di eat and eat.. Rekomended deh...
  • Erwyn N.
    Erwyn NugrahaMay 30, 2012
    Mal yang bagus dengan tempat kulinernya yang sangat beragam
  • DJ F.
    DJ FelySeptember 19, 2013
    Parkir motor jika dari arah senayan , sebelum mall belok kiri , masuk di jalan kecil menuju parkir mall
  • Ivan C.
    Ivan CappucinoJanuary 19, 2012
    Been here 10+ times
    di sini mah yg asiik cuma coffee toffee doank sama gramedia nya.. dgn jaringan sinyal nya yg KACRUUUT....
2,082 Photos

Related Searches

  • gandaria city jakarta
  • gandaria city jakarta photos
  • gandaria city jakarta location
  • gandaria city jakarta address
  • gandaria city jakarta
  • gandaria city jakarta
  • " gandaria city " jakarta
  • "gandaria city" jakarta
  • airasia crew lounge gandaria city jakarta
  • at mall gandaria city jakarta
  • depan gancit jakarta
  • depan gancit yg super macet jakarta
  • depan gancy jakarta
  • front desk ganci jakarta
  • ganci jakarta
  • gandaria city kebayoran lama jakarta

Foursquare © 2017  Lovingly made in NYC & SF