Genç Yazıcı Hotel

Hotel and Other Great Outdoors
Uludağ, Bursa, Turkey
Credit Cards:
Yes
5.1/10

Based on 115 votes

People have mixed feelings about this place

Save
Share
Log in to leave tips at this venue!
Sort:
  • Recent
  • Popular

64 tips and reviews.

  • Filter by taste:
  • all tips and reviews
  • personel
  • Alper Mutlu O.

    Tek kelime ile buraların en kötüsü..👎

    Alper Mutlu OŽEL · 1 week ago
    Save
  • Zeynep Ezgi K.

    Uludağın en kötü oteli.Kötü demek bu otel için çok hafif kalır.Sokakta kalsanız yine bu otelde kalmayın.Otel yemeklerinden zehirlendik. Herkes hastanelik oldu.Odalar leş.Herşey tam bir rezalet.

    Zeynep Ezgi Kılıç · 2 weeks ago
    Save
  • Teka A.

    tamamen rezalet biki yüzlü yoneticiler

    Teka Ankastre · January 4
    Save
  • Papatya Ç.

    Kendimi aptal gibi hissediyorum.bi tomar para ödedim.yemekler iğrençti.yöneticiler hem yalancı hem hem insanı aptal sanıyorlar.yılbaşı tatilim zehir oldu bana

    Papatya Çiçek · January 3
    Save
  • Papatya Ç.

    Bende turizmciyim.normalde polis raporunda müşteri listesi bildirilir.acaba bu otel yasalara uyuyormu.maliyeye çağrıda bulunuyorum lütfen bu oteli denetleyin..çünkü bana fatura vermediler...

    Papatya Çiçek · January 3
    Save
  • Papatya Ç.

    Yılbaşı için geldik.tam bir rezalet.daha telefonda soruyorlar.fatura istiyorsanız şu para istemiyorsanız bu para.çıkışta fatura veriyorlar.maliye ve turizm Bakanlığı denetlemiyormu bu oteli acaba

    Papatya Çiçek · January 3
    Save
  • Şemsettin A.

    temizlik, hijyen benim tatile gittiğimde en fazla başımı ağrıtan konu olur ama tertemiz sabun kokan bir odada evimde gibi hissettim

    Şemsettin Alanyalı · December 27, 2015
    Save
  • serap g.

    3 yıldız bir otele göre bence güzel..Kaliteyi ucuza aramayın lütfen..3 yıldızdan 5 yıldız hizmeti beklemek hata bence

    serap güler · December 27, 2015
    Save
  • Yavuz Ö.

    Turdan odayı ayarladık sonra yorumlara bi baktık şüpheyle gittik acaba nasıl bi yer diye ama bana göre 3 yıldıza göre ekonomik bir tercih, odaları biraz eskiydi ama temizlikten yana sıkıntı yoktu

    Yavuz Öztürk · December 16, 2015
    Save
  • abdulaziz A.

    قريب من الخدمات

    abdulaziz Alamoudi · June 25, 2015
    Save
  • Çiğdem K.

    Otel çok eski, Bakımsız, gereksiz Pahalı 😕

    Çiğdem Küçükali · February 27, 2015
    Save
  • Emre T.

    Uludağdaki en kötü otel bumudur sizce?

    Emre Toptaş · February 23, 2015
    Save
  • Burcu O.

    Ne odalari iyi nede yemekler kesinlikle kalinacak bir otel degil verilen paraya yazik.

    Burcu Oğuz Çınar · February 23, 2015
    Save
  • Hümeyra O.

    Buraya gelenin sinek kadar akli yoktur lan leş resmen

    Hümeyra Onan Ertem · February 20, 2015
    Save
  • Osman Ç.

    Bi otelden çok öte, sanki yarım felan gibi😬

    Osman ÇETİNKAYA · February 16, 2015
    Save
  • Sercan M.

    Ben hayatımda servisi ve yemekleri bu kadar boktan bi otel görmedim bi yıldız bile fazla buraya müşteriyle ilgilenme ve sorunları giderme sıfır biraz daha fazla para verin adam akıllı yerde konaklayın

    Sercan Morova · February 12, 2015
    Save
  • Enes G.

    Uludagin bence en berbat oteli. Calisanlardan bir tek teknisyen Abiye helal olsun. Yemek desen berbat konfor berbat resimlere aldirmayin. Verdigim paraya acidim zorda kalsam bile bir daha gelmem.

    Enes Gunes · February 6, 2015
    Save
  • Ömer K.

    Buraya otel diyolar erkek yurdu amq Sizin yaptiniz otel amq

    Ömer Kaplan · February 4, 2015
    Save
  • Suleyman S.

    Yilbasi gecesi eski carsaflari degistirtip, sifon tamir ettirip, radyatorlerin gazini alip hala soguktan dondugumuz icin cift yorganla uyuduk. Cati altindaki banyoda kalorifer olmayan bi otel dusunun

    Suleyman Sipahi · January 24, 2015
    Save
  • Aytaç K.

    Bir uludağ klasiği.

    Aytaç Kancevizoğlu · January 21, 2015
    Save
  • Furkan G.

    Yalvaririm gelmeyin. Bana ulasin ustu neyse vericem baska otelde kalin.

    Furkan Gündüz · January 19, 2015
    Save
  • Ece T.

    Genc Yazici degil, Pis yazici olsun adi. İgrenc bir yer daha kotusunu gormedim. Sakin gelmeyin.

    Ece Torun Ölçer · January 15, 2015
    Save
  • Fulya K.

    siyah saçların bulunduğu banyoda duş yapmayı pis klozeti kullanmayı kokan havlularla kurulanmayı açlıktan ölmeyi birde bunları çıkışta söyleyip res. Görevlisinden azar işitmeyi istiyorsanız TAM YERİ

    Fulya Karatoprak · January 4, 2015
    Save
  • Acar K.

    Bu oteli işletenler allah belasını versin. Sokağa atılan para, sakın gelmeyin, başka seçenek olmasa bile arabada yatın gelmeyin

    Acar Karatoprak · January 4, 2015
    Save
  • Tugce V.

    Burda yazilanlari gorunce hayal kirikligina ugradim 3 gun kaldik gayette personelde iyiydi temizlikte iyiydi yemek cesidi az fakat guzeldi kisacasi guzeldi kaliteyi ucuza aramayin

    Tugce Varol · February 26, 2014
    Save
  • Tugay A.

    5 çayı anlayışı bisküvi ile sınırlı , sıvı sabun duş jeli sampuan hepsi aynı şeyle dolduruluyor , havlular yirtik lekeli esnaf mantığında çalışan bir otel nerden yırtsak kar diyorlar

    Tugay ATAK · February 12, 2014
    Save
  • Dogukan O.

    Aksam yemeginde karnibahar ana yemek olur mu be kardesim 32 ekran tv var 3 kanal var icinde ikisi calismiyo 12 den sonra tasarruf yapiyorlar otelin isiklarini kapatiyolar sokakta kalsam daha iyiydi

    Dogukan Oz · February 9, 2014
    Save
  • Nilay

    Uludag'in en pis oteli...

    Nilay · February 9, 2014
    Save
  • Volkan Y.

    Geçen yıllarda hep şikayet alan otelimiz bu yıl yemek konusunda hep teşekkür alıyor ve almaya devam edecek cünkü biz geldik :-)

    Volkan Y · January 10, 2014
    Save
  • Eda Meltem Ç.

    Yemekleri gayet güzel, personel güler yüzlü. Restuarant girisinde isletme müdüŕü gayet guzel bi sekilde karsiliyo. Tatli da bile rahat 8 tane cesit var..

    Eda Meltem Çinkö · January 8, 2014
    Save
  • Alkan C.

    Calisanlariyla birlikte boyle sorumsuz bir otel gormedim. Hic birseyinizi emanet etmeyin karsinizda hic bir sorumlu bulamazsiniz....

    Alkan C · March 12, 2013
    Save
  • Gamze T.

    Servis, oda, oda temizliği berbat...

    Gamze Topal · March 9, 2013
    Save
  • Berna

    Keşke bu kadar yorumu dikkate alip kendilerini biraz düzeltselermiş!! Bir tanesi bile mi yalan olmaz!

    Berna · March 7, 2013
    Save
  • Batuhan R.

    Yemekler abartıldığı kadar kötü değil aksine güzel ama yemek dışında başka hiç bir güzel yanı yok. Müşteriye ilgi çok kötü ve odalar hiç temizlenmiyor. Kısacası en son tercih olmalı bu otel.

    Batuhan Rakici · March 3, 2013
    Save
  • Kerem O.

    Yemek icin yapilan yorumlar sizi korkutmasin gayet ideal. Musteri ile ilgi ve alaka 0. Oda temizligi denen bisey yok.yani kisacasi en son kalinacak yer

    Kerem Ozel · March 3, 2013
    Save
  • Ömer K.

    Yemek icin yazilanlar kesinlikle yalan. Yemekleri gayet lezzetli ve guzel ayrica cesit sayisida iyi, ama kesinlikle calisanlari öldürebilirsiniz.

    Ömer Kurt · March 3, 2013
    Save
  • Taner K.

    Otel pis ve eski. Personel ilgisiz. Yemeklerde çeşit az ve cocuklara göre değil . Kayak odası yönetimi rezalet. Sanırım tek iyi olan şey konumu

    Taner Karslioglu · March 2, 2013
    Save
  • Doruk K.

    Tek kelimeyle rezalet elektrik kesildi fişler ve kaloriferler bozuk bi daha gelmem

    Doruk Külahlı · March 1, 2013
    Save
  • Mehmet B.

    3 gun konaklandik ama malesef hic memnun kalmadik yemekler kotu musteriye ilgi alaka sifir odalar desen ayri bi dunya.

    Mehmet B. · February 17, 2013
    Save
  • Mehmet V.

    Her sene 'daha da gelmem' deyip her sene bi sekilde geldigim otel..

    Mehmet Vaizoglu · February 16, 2013
    Save
  • '''''

    İtiraf etmeliyim yemekler berbat ac kaldik :((

    ''''' · February 15, 2013
    Save
  • Emin O.

    13 subatta restorantta ,lobi ve beceren kafenin onunde görüp aşık olduğum gamze isimli kiz nolur bana ulaş

    Emin Orhan · February 14, 2013
    Save
  • Dogukan Ö.

    Vasat bir otel.yemekler rezalet,odalar temiz personel güleryüzlü ama diğer herşey berbat.Akşam en basiti içecek su yok..

    Dogukan Özcan · February 12, 2013
    Save
  • Mahmut A.

    Bu kadar sikayeti gorunce gozum korkmustu, ancak gayet iyi buldum. Personel cok cana yakin. Odalar biraz eski ancak bence gayet yeterli. Aksam yemeginden memnun kaldim.

    Mahmut Aymer · February 7, 2013
    Save
  • Batıkan Ö.

    Tam bir rezalet arkadaşlar paranıza yazık bedava olsa gelmem o kadar

    Batıkan Özgür · February 5, 2013
    Save
  • Deniz L.

    Uludağ iyi hos resepsiyon iyi personel guler yuzlu ama cok iyi otellere gittiyseniz yemekler cok tatmin etmiyo insanı ve oda... Bilgisayrinizdan wi-fi baglantisi kuramayabilirsiniz.

    Deniz Laçin · January 23, 2013
    Save
  • Baran Ş.

    Dunya uzerindeki en kotu otel, bu kadar net. Ne calisanlat duzgun, ne yaptiklari. Sakin sakin gelmeyin hayatta bir daha gelmem, getirtmem.

    Baran Şahin · January 22, 2013
    Save
  • Burak T.

    havlular temiz degil, yemekler tatminkar personel guler yuzlu ancak hijyene onem verenlere tavsiye etmem

    Burak Tan · December 16, 2012
    Save
  • Eray S.

    Genc Yazici'ya girdim, bundan kotu olamaz dedim; odama ciktim, yok daha bozamaz dedim; lavaboya gittim, yuh bozmada son nokta dedim; aksam yemege indim, vay anasini adamlar bozmada sinir tanimiyor.

    Eray Saltik · March 11, 2012
    Save
  • Kayhan D.

    Dunyada daha kotu bi otel var midir?

    Kayhan Dural · March 11, 2012
    Save

Related Searches

  • genç yazıcı hotel bursa
  • genç yazıcı hotel bursa photos
  • genç yazıcı hotel bursa location
  • genç yazıcı hotel bursa address
  • genç yazıcı hotel bursa
  • genc yazici hotel bursa
  • genc yazici otel vip room bursa
  • genc yazici room 424 bursa
  • genc yazici room 424 :) bursa
  • genc yazıcı otel bursa
  • genç yazici otel bursa
  • genç yazici uludağ bursa
  • genç yazıcı - uludağ bursa
  • genç yazıcı hotel bursa

Foursquare © 2016  Lovingly made in NYC & SF