Ichiban Sushi

Japanese Restaurant and Sushi Restaurant$$$$
Depok
Save
Share
5.9/10
62
ratings
  • Mahesa R.
    "Nice variety of sushi rolls..a lot of them.."(3 Tips)
    Alia D.
    "Pesen: 'Best Bento' aja enaaaaaakkk bgt... :D"(2 Tips)
    Aria T. Kharisma™
    "Negi Tuna Roll, Beef Curry Udon, Lemon Tea."(2 Tips)
    chocho
    "eating sushi jyo for lunch alone this afternoon."(2 Tips)
42 Tips and reviews
Filter:
  • sushi
  • udon
  • ramen
  • bento boxes
  • sake
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Popular
  • Recent
  • Dewa W.
    Dewa WisanaMay 6, 2016
    It's 'ok' sushi restaurant. Too creamy especially for tasty kind of sushi. The salmon filling was not that fresh. The service is decent. The price is not too pricey, I reckon.
  • Riri I.
    Riri Izzati RamadhaniDecember 20, 2010
    For salmon lovers must eat: sake sakura, salmon sashimi, california roll.
  • Aria T. Kharisma™
    Aria T. Kharisma™December 27, 2010
    so so lah, tp sering didatengin ☺. my fav. Negi Tuna Roll, Beef Curry Udon, Lemon Tea.
  • Mahesa R.
    Mahesa RendraSeptember 30, 2011
    Nice variety of sushi rolls..a lot of them..
  • chocho
    chochoJune 4, 2010
    Been here 5+ times
    eating sushi jyo for lunch alone this afternoon. thanks to tako sushi: enlighten my day.
  • Arie M.
    Arie MonikAugust 3, 2010
    Chawan Mushi and Green Paradise Salad is a must ;)
  • El T.
    El ToroAugust 10, 2013
    Beef teriyaki ny uenak..
  • Donatello
    DonatelloMarch 20, 2015
    Sayurane bnyakk..leb lebb
  • Gita S.
    Gita SimanjuntakJuly 31, 2010
    the sushis and udons are delicious...
  • Ramon X.
    Ramon XickJanuary 4, 2015
    Good stuff is good
  • Alia D.
    Alia DevinaDecember 24, 2010
    Pesen: 'Best Bento' aja enaaaaaakkk bgt... :D
  • arizla b.
    arizla basirDecember 24, 2011
    yummm 4 the ramen
  • zulfah h.
    zulfah humaidiahMay 27, 2012
    W/ my family ^3^
  • METHA PUSPASARI M.
    Lunch with @atikaaf @fatihrahma @lulut_m
  • Fitri i.
    Fitri iepietchFebruary 3, 2011
    Hmmmmm ...... Cozy place
  • Mayske A.
    Mayske AjaNovember 29, 2011
    standard......
  • Jane C.
    Jane ChristieOctober 14, 2010
    Kelembekan!
  • Albert D.
    Albert DonovanJuly 11, 2010
    1
  • Erika R.
    Erika R. SulistiantiFebruary 24, 2012
    Tampilan sushi itu selalu tempting yaaa... Udah pernah mampir tapi malah belum coba sushi nya :D
  • Donatello
    DonatelloJanuary 21, 2016
    Ciken blekpeper mayan Enak..19 rbu only👍
  • Seno P.
    Seno PindiarkoFebruary 7, 2015
    Resto sushi untuk lidah Indonesia. Aku sih no...
  • Donatello
    DonatelloFebruary 2
    Minta sayur toge di tumis mateng yaa biar ga bau Langu
  • Donatello
    DonatelloMarch 20, 2015
    Ciken Yakimesi pucett yahh tp enak jga
  • Anggry L.
    Anggry LediyanAugust 12, 2012
    Bole la, rasa sushi ok lah ya, sama ky di hotel ardut koq,
  • Donatello
    DonatelloFebruary 22, 2016
    Makan lg..Maem lg😝😝
  • Sisy H.
    Sisy HimeMarch 16, 2013
    Been here 10+ times
    Aaaaaaaa....pelayan'a mana nih!??? Masa ada yg merokok di area no smoking ga ditegur sihh (-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩__-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩) yg ng'rokok ga sadar diri pula, gw tegur asik sendiri tuh dy..
  • Tantriana P.
    Sushi jyo disini yummy banget
  • A M.
    A MhyMay 26, 2013
    Standart, dimana2 sushi sama aja ..
  • Kevin A.
    Kevin ArlenAugust 8, 2014
    Harga berke-mahasiswa-an.
  • Nelwan T.
    Nelwan TandoSeptember 9, 2010
    Paket bentonya banyak pilihan.. harga terjangkau.. :Denakk
  • Marsya A.
    Marsya AzzahraApril 24, 2013
    Tako mayo sushinya itu loh... Hmmm :999
  • Deni A.
    Deni ArdisenaSeptember 9, 2011
    Sushi set "Capital Party" & Oca dingin.
  • Rie C.
    Rie CinderasuciJune 11, 2010
    Kalau mesan nigiri sushi.. Bener2 konfirmasikan lg sama mas2nya... Soalnya gw malah dibawain onigiri
  • zaey m.
    zaey morissonApril 27, 2011
    yah lumayan lahh ... untuk sekedar nongkrkng
  • Winda M.
    Winda MinandaMay 17, 2012
    Sushinya agak mehong msh mending d sushi miyabi atau d sushi tei skalian yg udh ktauan enyaakk ‎​​♡̬ "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ ♡̬
  • Rivanndry J.
    Rivanndry JunyandraSeptember 4, 2010
    Mas, saya waiting list yg keberapa ya?
  • Firestorm M.
    Firestorm MarthaJune 20, 2010
    Enak ko, murah jg..
  • Andhika M.
    Andhika MegantaraDecember 3, 2010
    Been here 5+ times
    tobikooo, tobikoo mau tobikoo
  • Sisy H.
    Sisy HimeMarch 16, 2013
    Been here 10+ times
    Rasa sushi'a sudah tak s'enak dulu :( tp kalau soal rasa udon disini jempol'a dehh..
  • cintantya s.
    Ga enak dan mahal, gak lagi"
  • riTha
    riThaJanuary 2, 2011
    Ramen nya biasa aja.. So so . .
  • Ayu N.
    Ayu NoorfajarryaniJuly 27, 2011
    Bagi pecinta sushi,agak kecewa dengan sashimi karena frozen
167 Photos

Related Searches

  • ichiban sushi depok
  • ichiban sushi depok photos
  • ichiban sushi depok location
  • ichiban sushi depok address
  • ichiban sushi depok
  • ichiban shusi margo city depok
  • ichiban sushi depok
  • ichiban sushi margo city depok
  • ichiban sushi - margo city depok
  • ichiban sushi margo city depok
  • ichiban sushi • margo city depok
  • ichiban sushi, margo city depok

Foursquare © 2017  Lovingly made in NYC & SF