Lotte Mart Wholesale

Grocery Store, Furniture / Home Store, and Department Store
Denpasar
Save
Share
6.8/10
217
ratings
49 Tips and reviews
Filter:
  • healthy food
  • fruit
  • meats
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Recent
  • Popular
  • Artur O.
    Artur OrujalievApril 9, 2015
    They do not accept visa and master:(
  • Zaky A.
    Zaky AlfaroNovember 15, 2014
    Be smart shoppers
  • Puy
    PuyOctober 15, 2014
    Wash the car
  • Fx A.
    Fx AntigrafisJanuary 28, 2014
    Good place to shopping
  • gelas k.
    gelas kOacaDecember 21, 2013
    grosiran..parkir luas
  • Angie C.
    Angie CeeNovember 25, 2013
    Can I find imported foods like chia seeds, quinoa grain, bulk cashew nuts, bulk almonds etc at Lotte Mart Wholesale?? Thanks in advance!!
  • Nonik T.
    Nonik ThaliaJuly 13, 2013
    fresh fruit ;)
  • Wijaya ي.
    Wijaya يجاياDecember 30, 2012
    Super messed arrangement :) staff not very friendly
  • IAN S.
    IAN SRIGEDEJanuary 29, 2012
    Hotel @ Lombok Check this out www.griyaasrihotel.com or call 0370-638475
  • Gugus florens y.
    Gugus florens yessicaJanuary 28, 2012
    Bring your own plastic bags
  • Oka M.
    Oka MahendraOctober 5, 2011
    03618014018
  • Andre N.
    Andre NyotoMay 18, 2011
    Antri!!!!!!
  • Bayu A.
    Bayu AmusMay 13, 2011
    Queue during check out and payment can be crazy; main reason why I don't shop here often.
  • Harya R.
    Harya RadityaOctober 8, 2010
    LotteMart a.k.a. Makro
  • Onggono A.
    Onggono AdiSeptember 1, 2010
    Blanja2 yukk.. hahaha..
  • Andrew T.
    Andrew TuerahAugust 3, 2010
    belanjaa.....
  • Bagus A.
    Bagus AndrianJune 7, 2010
    The best place to shop any daily needs or for your business needs
  • Desi M.
    Desi MandariniMay 5, 2010
    It's not a tip actually,but Makro's got a new name: it's Lotte Mart!! :)
  • Catherine H.
    Catherine HendrataOctober 28, 2015
    Beli makin banyak makin murah hehehe
  • Meeiq L.
    Meeiq LeeApril 28, 2015
    Karyawan Lotte Malas2. senang ngobrol tdk peduli dgn customer.
  • Posta Susan S.
    Posta Susan SihombingOctober 25, 2014
    Biasa deh...
  • Joy I.
    Joy IshibashiJanuary 27, 2014
    Punya usaha warung cocok belanjanya di LOTTE MART jauh lebuh murah...mantaaaab memuaskan !
  • Greg W.
    Greg WorrellJanuary 14, 2014
    Layanannya lambat bgt.
  • LyNnDa M.
    LyNnDa MaNieZDecember 16, 2013
    Satpam Hari ni, 16-12-2013 jam 6 sore,,,sok bgt,suck! Emang ada Harga ada Kualitas Ya...ckckckck....
  • Egie C.
    Egie CartenzOctober 21, 2013
    jadi bapak rumah tangga nich...hehehehehe
  • Kenny M.
    Kenny MimbaOctober 2, 2013
    Belanja yang lengkap disini bro!
  • Sisie S.
    Sisie SisieJuly 29, 2013
    kartu saya masih berlaku ga yach,,,
  • Ramadash
    RamadashJuly 13, 2013
    Di Bulan Ramadhan byk yg turunn.... Harga..
  • Rhani H.
    Rhani HarumalMay 27, 2013
    Gak smuanya murah di sini
  • Mimi J.
    Mimi JegegFebruary 14, 2013
    Beli local wine sprti Hatten sdh naik skrng hrgnya cz taxnya jg naik..
  • GaliH_ P.
    GaliH_ PermadIJanuary 14, 2013
    beli borongan cocok d sni...
  • Osmina O.
    Osmina OliviaApril 16, 2012
    Belanja bulanan -_-
  • Ticha C.
    Ticha ChanApril 3, 2012
    Kerja...jaker...
  • Heztee R.
    Heztee RatihMarch 13, 2012
    Cri produk knorr terLengkap en murah,,, y dsni tmptna. . .
  • Ketut D.
    Ketut DarmaFebruary 6, 2012
    ada promosi setiap bulan 2 kali Lotte Mail selama 2 minggu
  • EPIFANIA P.
    EPIFANIA PUSPITAHATIDecember 21, 2011
    Barang disini slalu paling murah. Harga grosiran :)
  • Ekyk G.
    Ekyk GreyzyDecember 2, 2011
    Belanja grosir hemat :)
  • Baldeva S.
    Baldeva SulthanOctober 2, 2011
    Enak untuk refreshing
  • Ade P.
    Ade PudjaJuly 22, 2011
    Kl ª∂a̲̅ tempat belanja grosiran yg lebih murah n' lengkap drpd dsini tlg inform k 0361-7485458 Ϋªª.....
  • irawan kadek ,.
    irawan kadek ,mMarch 16, 2011
    Blanja murah
  • Lia Midas B.
    Lia Midas BaliFebruary 1, 2011
    www.midasbalitour.com , paket tour Singapore , Bangkok , thailand ,China Murah ada disini call 08123890755
  • Angga
    AnggaJanuary 13, 2011
    Lengkap mantap murrrraahh!!!
  • Bebek M.
    Bebek MimbaDecember 1, 2010
    Inget blanja di sini harus pake kartu makro .. Don't forget ..
  • Gusde M.
    Gusde MahendraSeptember 21, 2010
    Tumben belanja disini. haaaa
  • Inouf A.
    Inouf AjaSeptember 4, 2010
    www.temanbelanja.com - Jasa order barang di ebay dan online store
  • Novan K.
    Novan KojaqueAugust 6, 2010
    Cocok buat belanja bulanan
  • ianta p.
    ianta paramaAugust 5, 2010
    apa aja ada disini..dulu namanya Makro..
  • Trie G.
    Trie GreyankJuly 18, 2010
    Tempat belanja murah dgn harga grosir.....
  • Trie G.
    Trie GreyankJuly 3, 2010
    Daging Urutan Babinya enak.....
228 Photos

Related Searches

  • lotte mart wholesale denpasar
  • lotte mart wholesale denpasar photos
  • lotte mart wholesale denpasar location
  • lotte mart wholesale denpasar address
  • lotte mart wholesale denpasar
  • lotte mart denpasar
  • lotte mart bali denpasar
  • lotte mart makro denpasar
  • lotte mart wholesale denpasar
  • lotte mart ( makro ) denpasar
  • lotte mart - bali denpasar
  • lotte mart - wholesale denpasar
  • lotte mart bali denpasar
  • lotte mart by pass ngurah rai denpasar
  • lotte mart denpasar denpasar

Foursquare © 2016  Lovingly made in NYC & SF