• Photo taken at Mie Jakarta by Lenny W. on 10/21/2012
  • Photo taken at Mie Jakarta by Vionita A. on 9/28/2016
  • Photo taken at Mie Jakarta by Haryati G. on 7/22/2012
  • Photo taken at Mie Jakarta by Syelly T. on 10/3/2012
  • Photo taken at Mie Jakarta by Satria Ardhe Kautsar H. on 10/15/2011
  • Photo taken at Mie Jakarta by Kendrick A. on 7/31/2012
  • Photo taken at Mie Jakarta by erlisna m. on 9/12/2011

Mie Jakarta

Noodle House and Chinese Restaurant$$$$
Bandung
Save
Share
6.1/10
17
ratings
  • Ricky M.
    "Mie ayam (chicken) jumbonya wajib dicoba gan..."(3 Tips)
10 Tips and reviews
Filter:
  • dumplings
  • chicken
  • noodles
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Popular
  • Recent
  • andi b.
    andi bierSeptember 6, 2014
    Been here 10+ times
    Jumbo alwayssss... Manteb.
  • Ky J.
    Ky JihanSeptember 20, 2015
    obvs you should order mie.
  • Syelly T.
    Syelly TuhumurySeptember 8, 2012
    Been here 10+ times
    Untuk perkara mie doang, buat gw ini mie yg paling enak di Bandung. Mie2 di t4 lain enak cuma karena pake ba**. Mijak itu mie ayam yg uenaknya pol. Highly recommended.
  • Vanny R.
    Vanny RahmadonaFebruary 22, 2012
    mie jakarta @ depan gerabang 1 kampus maranatha, mie yang satu porsinya banyak banget, dan emang mereka bikin sendiri, jadi terjamin mie, baso, siomaynya hmmmh jadi ngidam nih <3
  • Oscar M.
    Oscar MarinoAugust 27, 2015
    Mie jakarta with bandung style, cheap
  • Arini U.
    Arini Ulfa RahmayaniOctober 6, 2012
    Udah Mienya berporsi banyak enak pula..
  • Vionita A.
    Vionita AndrianiSeptember 28, 2016
    Mie paling enak di Bandung kalo menurut saya!! Pangsitnya juara banget 😍 sama persis kaya buatan nenek saya.
  • Margrit V.
    Margrit VenessiaJuly 16, 2011
    pesan mie ayam komplit satu mas! :9 yummm
  • Ricky M.
    Ricky ManukJune 2, 2010
    Mie ayam jumbonya wajib dicoba gan...
  • Yohanes H.
    Menurut gue rasanya lebih enak mie jak yang di ciumbuleuit. Ada yg beda rasanya
7 Photos