PxPixel
Nuri Restaurant

Nuri Restaurant

Steakhouse₺₺₺₺
Antakya
Save
Share
6.4/10
113
ratings
32 Tips and reviews
Filter:
  • family-friendly
  • good service
  • good for a quick meal
  • cozy
  • clean
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Recent
  • Popular
  • Alper N.
    Alper NigarAugust 27
    Hizmet tam anlamıyla sıfır
  • yusuf a.
    yusuf ağırdaşAugust 27, 2016
    Hatay da yediğim en berbat et dönerdi
  • Ahmet D.
    Ahmet DuranJune 27, 2015
    Eski lezzet yok, kesinlikle çok bozulmuş.
  • Kemal Y.
    Kemal YeşiloğluJune 19, 2015
    Kaliteli hizmet
  • Soner D.
    Soner DuymazMarch 3, 2015
    Yemek iyi ama servis tabaklari kucucuk oldugu icin ust uste binmis.
  • Mehmet A.
    Mehmet AltunayFebruary 3, 2015
    Been here 100+ times
    Iskender ve kozde kagit kebabi mukemmel
  • Ahmet Mustafa E.
    Ahmet Mustafa ErginJanuary 16, 2015
    Han mı Nuri mi Arasında kalırsanız kesinlikle Han ı seçin
  • Sezen F.
    Sezen FırlarDecember 3, 2014
    Mezeleri bi harika
  • Bilal I.
    Bilal IncSeptember 28, 2014
    Adana ve kusbasi guzel
  • Emrah
    EmrahAugust 19, 2014
    En doyurucu olani odun atesinde pismis doner pilic doner yiyene kadar kizarmis pilic ye
  • İrem S.
    İrem ScJuly 18, 2014
    Izgara tavuk yemek lazım
  • Fatime Zehra A.
    Ögrenciysen gitmeyeceksin arkadas! Bize terasta bos masaya rezerve diyorlar baska gelen oturuyor.
  • Furkan D.
    Furkan DoğanJune 16, 2014
    Antakyada yediğim en güzel döneri burda yedim
  • Mehmet P.
    Mehmet ParlakyildizMay 11, 2014
    Been here 25+ times
    Nuri nin sesi gazi abi yüzü de mehmet abi böyle insanlar varken yemekler kötü olabilirmi :)
  • Selman E.
    Selman EskiocakMay 9, 2014
    Mehmet abiye bitiyoruz ya ,, sırf onun için gidiyoruz:D
  • İbrahim
    İbrahimApril 19, 2014
    Muhteşem bir İskenderdi :)
  • Bahar A.
    Bahar AltunayMarch 26, 2014
    Been here 10+ times
    Herzamanki lezzetiyle yepyeni dekorasyonuyla harika olmus👍
  • Bahar A.
    Bahar AltunayDecember 9, 2013
    Been here 10+ times
    Mehmet ustanin yaptigi et dürüm rakipsiz👌👌👌
  • Ali a.
    Ali altunayNovember 18, 2013
    Been here 50+ times
    Yusuf ustanin karisik izgaralari harika :)
  • Kadir C.
    Kadir CamusOctober 9, 2013
    Been here 10+ times
    Hızlı servis,güleryüzlü servis,minnınna servis :) mehmet abinin olması ayrı bir güzellik :)
  • Aydn K.
    Aydn KymnOctober 5, 2013
    Gazi bey on numarasın. Nuri restaurant artık senle özdeşleşmiş.
  • Kadir C.
    Kadir CamusOctober 3, 2013
    Been here 10+ times
    Müşteri ilgisi çok iyi abi tam bir minnınna yahu :)
  • Ali C.
    Ali CefakerSeptember 23, 2013
    Eğer Restaurant Nuri'de tavuk döneri yemediyseniz tavuk döneri yedim demeyin!
  • Bahar A.
    Bahar AltunaySeptember 22, 2013
    Been here 10+ times
    Bol salcali tavuk döneri mmhh simdi olsada yesem!!
  • Bahar A.
    Bahar AltunaySeptember 6, 2013
    Been here 10+ times
    Antakyada yiyebileceginiz en iyi döner ve iskender ugramadan gitmeyin!!
  • Ayşe D.
    Ayşe DursakAugust 16, 2013
    İskenderi çok başarılı👍
  • Gamze B.
    Gamze BingölAugust 9, 2013
    Servis inanilmaz yavas, bir daha tercih etmeyecegim kesin
  • Mir S.
    Mir SemAugust 1, 2013
    Mmmhh..başkada bişey demiyorum..
  • Mehmet A.
    Mehmet AltunayFebruary 13, 2013
    Been here 100+ times
    Kagit kebabini deneyin etiyle ekmegiyle mukemmel bi tat ayrica etin odun atesinde pismis olmasi ayri bi lezzet
    Upvoted 4 weeks ago
  • Mehmet A.
    Mehmet AltunayFebruary 12, 2013
    Been here 100+ times
    Tepsi kebabida bakir tepsilerde pisiriliyor ayrica odun atesinde pismis olmasi ayri bi lezset katiyo denemenizi tavsiye ederim
  • Mehmet A.
    Mehmet AltunayFebruary 12, 2013
    Been here 100+ times
    iskenderi siddetle tavsiye ediyorumm
  • Şule K.
    Şule KamışlıNovember 21, 2012
    Siparişinizin gelmesini öylece oturup beklerseniz 30 dk sonra bile gelmeyen, gitmekle tehdit ettiğinizde ise 2 dk içinde önünüzde bulabileceğiniz bir yer.
216 Photos