• Photo taken at Restoran Ani Sup Utara by Amirul A. on 10/26/2011

Restoran Ani Sup Utara

Soup Place and Asian Restaurant
Danau Kota, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Hours:
None listed (See when people check in)

People tend to check in during these times:

  • Today
    • 3:00 PM–11:00 PM
  • Mon
    • 7:00 AM–8:00 AM
    • 2:00 PM–5:00 PM
    • 8:00 PM–Midnight
  • Tue
    • 1:00 PM–4:00 PM
    • 7:00 PM–1:00 AM
  • Wed
    • 1:00 PM–Midnight
  • Thu
    • 1:00 PM–5:00 PM
    • 7:00 PM–Midnight
  • Fri
    • 8:00 AM–9:00 AM
    • 4:00 PM–6:00 PM
    • 8:00 PM–Midnight
  • Sat
    • 10:00 AM–4:00 PM
    • 6:00 PM–7:00 PM
    • 9:00 PM–Midnight
Total Visitors
176
Total Visits
303
Save
Share
Log in to leave tips at this venue!
Sort:
  • Recent
  • Popular

8 tips. Filter by taste:

  • all tips
  • chicken rice
  • Afiq E.

    Dulu zaman bercinta mcm ok jer kedai nih,skrg da makin out plak rasa n service.datang pun sbab mali's xbukak lagi cuti raya cina. Kempunan nasi lemak mali's

    Afiq Emran · January 25, 2012
    Save
  • Loqman A.

    Sup campur mmg daboom..

    Loqman Ashari · December 1, 2011
    Save
  • Jules I.

    Aku bayar n xnak byk ckp dpn kau sbb aku taknak ko ngumpat blkg aku...aku xsuke

    Jules Idris · September 22, 2011
    Save
  • Jules I.

    Minta tolong btgggjwb pd jualan,rasa dlu sbelum nk bg org mkn,aku yg sgt lapar yg sll xbkira apb lapar sgt pun xthn dgn masin sup tu

    Jules Idris · September 22, 2011
    Save
  • Jules I.

    Servis cpt ditolong dgn xramai plggn tp syg sup kau masin+meehoon kau kelat.mcmn aku dpt mcm 2 la aku xhbskn tp aku bayar jela

    Jules Idris · September 22, 2011
    Save
  • Nurul Akmar A.

    Enak dimakan di waktu sakit tekak. Senang telan

    Nurul Akmar Abdullah · April 7, 2011
    Save
  • Zacx A.

    Soto is totally tak sedapp hokkay!!! Sup mcm tumis air je... Tutup je laa kedai ni Kak Ani weh!!!

    Zacx Azura · March 8, 2011
    Save
  • Yip C.

    Chicken rice iz out...although iz recommend:-(

    Yip Chee Hpng · February 20, 2011
    Save