• Photo taken at Restoran Ani Sup Utara by Amirul A. on 10/26/2011

Restoran Ani Sup Utara

Soup Place and Asian Restaurant
Taman Danau Kota, Kuala Lumpur
Save
Share
  • Yip C.
    "Chicken rice iz out...although iz recommend:-("(2 Tips)
8 Tips and reviews
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Popular
  • Recent
  • Yip C.
    Yip Chee HpngFebruary 20, 2011
    Chicken rice iz out...although iz recommend:-(
  • Afiq E.
    Afiq EmranJanuary 25, 2012
    Dulu zaman bercinta mcm ok jer kedai nih,skrg da makin out plak rasa n service.datang pun sbab mali's xbukak lagi cuti raya cina. Kempunan nasi lemak mali's
  • Jules I.
    Jules IdrisSeptember 22, 2011
    Minta tolong btgggjwb pd jualan,rasa dlu sbelum nk bg org mkn,aku yg sgt lapar yg sll xbkira apb lapar sgt pun xthn dgn masin sup tu
  • Jules I.
    Jules IdrisSeptember 22, 2011
    Servis cpt ditolong dgn xramai plggn tp syg sup kau masin+meehoon kau kelat.mcmn aku dpt mcm 2 la aku xhbskn tp aku bayar jela
  • Zacx A.
    Zacx AzuraMarch 8, 2011
    Soto is totally tak sedapp hokkay!!! Sup mcm tumis air je... Tutup je laa kedai ni Kak Ani weh!!!
  • Jules I.
    Jules IdrisSeptember 22, 2011
    Aku bayar n xnak byk ckp dpn kau sbb aku taknak ko ngumpat blkg aku...aku xsuke
  • Loqman A.
    Loqman AshariDecember 1, 2011
    Sup campur mmg daboom..
  • Nurul Akmar A.
    Enak dimakan di waktu sakit tekak. Senang telan
1 Photo

Related Searches

  • restoran ani sup utara kuala lumpur
  • restoran ani sup utara kuala lumpur photos
  • restoran ani sup utara kuala lumpur location
  • restoran ani sup utara kuala lumpur address
  • restoran ani sup utara kuala lumpur
  • ani sup utara kuala lumpur
  • ani sup utara... kuala lumpur
  • restoran ani sup utara kuala lumpur
  • restoran ani sup utara taman danau kota kuala lumpur

Foursquare © 2016  Lovingly made in NYC & SF