Sekolah Kebangsaan Taman Desaminium Seri Kembangan Selangor

Elementary School
Save
Share
22 Tips and reviews
Filter:
  • salami
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Recent
  • Popular
  • Faiz Z.
    Faiz ZalMarch 7
    #the new guru besar =Puan Hajjah Suzana Bt. Abdul Latip
  • Afif R.
    Afif RaisJanuary 2, 2013
    The headmistress Ms Yong is very dedicated
  • Afif R.
    Afif RaisFebruary 22, 2012
    Bus drivers here are like gangsters running their own territory, determines who gets to park where
  • Afif R.
    Afif RaisSeptember 29, 2011
    School finishes at 12.40 or 1.10 pm
  • Jo Zu A.
    Jo Zu AnaMarch 5, 2011
    Equip ur school going children with umbrella and raincoat coz its the length of 3 football fields between the entrance and the school.
  • Rina Hashim
    Rina HashimMarch 3, 2011
    yea..i cannot imagine my son will have to walk all the way from his school to the entrance gate!!!!!! real torture!
  • Afif R.
    Afif RaisFebruary 21, 2011
    Give them time, I'm sure the school will be complete eventually
  • اذهر اهمد نسڤو
    This project cost the Gov RM32Mil.. With no access road to the primary school? What the crap?http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Sentral_Jalansekolahterbengkalai/Article
  • Fauzan
    FauzanJanuary 8, 2011
    No access road yet. Classroom design kinda weird
  • Shyfa H.
    Shyfa HezreyJanuary 7, 2014
    ok ke sekolah kat desa millenium nie
  • mohd k.
    mohd kamarulDecember 6, 2013
    salam,saya berminat untuk bantu sekolah ini ,menyediakan air minuman tin(mesin air), boleh hubungi saya 0122431340 - faizal.
  • Arniska A.
    Arniska AzizAugust 20, 2013
    as salam. sape tau no phone sekolah ni?
  • Yuzray E.
    Yuzray EusophJuly 13, 2013
    Alhamdulillah, akhirnya setelah lebih 2 tahun, jalan berturap ke sekolah rendah sudah disiapkan. Tak perlu lagi anak2 kecil berjalan kaki jauh lagi melalui sekolah menengah!
  • ZieLa S.
    ZieLa SheronnMay 21, 2012
    Kekurangan haruslah ditangani utk mdpt "kelebihan". Bkn dgn ckp kosong sj. Jika mahu ibu bapa mbantu, adakan meeting PIBG lbh drp sekali.
  • Nadzreen
    NadzreenMay 20, 2012
    Kalau tak mahu dengan kekurangan yg ada, silalah hantar anak ke sekolah persendirian. Jangan banyak komen aje...Bantulah mana yg patut...
  • ZieLa S.
    ZieLa SheronnMay 14, 2012
    Skolah krjn byk kkurangan sudah mjadi alasan SGT BASI. Mintak yuran PIBG tp meeting sthn skali dgn parents. Skool stil mcm itu jugak. Hmm
  • Nadzreen
    NadzreenApril 29, 2012
    Kalau anak-anak ikut peraturan sekolah, sudah tentu tidak akan di denda.
  • Nadzreen
    NadzreenApril 29, 2012
    Sekurang-kurangnya dengan adanya sekolah rendah dan menengah di kawasan ini pun banyak membantu ibubapa. Kalau tidak, lagi jauh nak hantar anak ke sekolah.
  • Nadzreen
    NadzreenApril 29, 2012
    Sekolah bantuan penuh kerajaan banyak kekurangnya.
  • Ija F.
    Ija FairulMarch 26, 2012
    Kenapa jauh sgt bdk2 nak bjalan ke dalam?
  • ZieLa S.
    ZieLa SheronnMarch 9, 2012
    Guru sblh ptg sgt teruk. Suka marah² & maki² anak². Ketuk kepala, tampar muka budak². Siap ugut anak² kalaux bwk buku.
  • Afif R.
    Afif RaisOctober 10, 2011
    Semalam saya kena rotan sebab rambut panjang, tapi saya cool jer.
  • ★KΛRRlΣll S.
    pagi sgt jem.after 8.20 ank2 akan ddenda.
34 Photos