Sushi King

Japanese Restaurant and Sushi Restaurant$$$$
Ipoh
Save
Share
6.0/10
72
ratings
  • Liyana L.
    "Best green tea, sushi is goodd"(2 Tips)
30 Tips and reviews
Filter:
  • sushi
  • good for a quick meal
  • bento boxes
  • trendy
  • lunch
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Popular
  • Recent
  • Nurmuhaini M.
    Nurmuhaini MuhammadSeptember 27, 2013
    Nice n reasonable price..worth to be a member..!!
  • EkiD
    EkiDSeptember 14, 2011
    Fucking service! Wait so long for meal and staff keep show their LC face! Their dunno how to smile and the way their serve is just so rule! Wat the hell for their service !!!!
  • Sumiko N.
    Sumiko NikoFebruary 16, 2013
    Been here 10+ times
    Here service is really not so good but the service leader is good haha nice n friendly guy @-}--
  • Liyana L.
    Liyana LatipSeptember 9, 2015
    Best green tea, sushi is goodd
  • Naomi H.
    Naomi He.July 9, 2011
    Been here 10+ times
    Nama Hotate is my Fav, while Nihotate is Boyfie's Fav. :D
  • Liza Y.
    Liza YaakupSeptember 20, 2014
    Great for kids to have lunch
  • Jean N.
    Jean NgOctober 15, 2012
    Been here 10+ times
    new menu :)
  • Zafrul Z.
    Zafrul ZamberiJanuary 29, 2014
    Been here 5+ times
    A bit down for slow service today. Could be attributed to understaff issue due to coming CNY.
  • Ili Aqilah
    Ili AqilahDecember 15, 2011
    Salmon Skin Piri Piri!!
  • Christy Y.
    Christy YeapJanuary 1, 2011
    My favorite- kani mayo
  • Justinz W.
    Justinz WongMarch 21, 2012
    Manager on duty chong pui yan shout at the staff infront of customer.."I say this" "I say that" some more shouting " bull shit!! "What a good manager on duty
  • yuennv
    yuennvMay 31, 2014
    Been here 5+ times
    The service is too late
  • William F.
    William FongJanuary 29, 2013
    food is tasteless ,like shit, just see other review...worse sushi experience EVER IN MY LIFE ....!!!!!!
  • Esther L.
    Esther LeeJanuary 17, 2011
    smoked salmon ichibang
  • Wowwa Ismail
    Wowwa IsmailFebruary 4, 2011
    Ur service sucks during public holiday...been waiting our food for an hour.
  • JXnism
    JXnismApril 11, 2012
    Terrible service, horrible food, soggy wasabi, fake ramen ala Maggie new style
  • Ed W.
    Ed WinSeptember 19, 2011
    Their service pretty slow
  • Chee leong L.
    Chee leong LaoSeptember 23, 2011
    Food are bad & service are poor.
  • Hayashi T.
    Hayashi Tatsu KazuFebruary 17, 2014
    Service is very slow.
  • Syarimin S.
    Syarimin SuhaimiNovember 18, 2012
    The service sucks! Too slow, waited for almost an hour. Kedai tak ada la ramai customer pun. -__-
  • Hairry R.
    Hairry RosliMarch 17, 2012
    Fucking slow....... 1 fucking hour I'm waiting here..... And the staff coming and said 'sorrylah bro, yang ni takde' fuck off lah wei.......
  • Christy Y.
    Christy YeapJanuary 1, 2011
    Don't eat unagi, Tasteless!
  • June C.
    June ChinFebruary 12, 2011
    Svc slow
  • Kok S.
    Kok SamboyNovember 23, 2012
    Service shit
  • Abd Azfar A.
    Abd Azfar Abd AzizNovember 13, 2012
    Servis like shit. Workers face like cb only know how to look pretty. Cust complaint but still buat muka bangang.sucks sucks sucks
  • Bob D.
    Bob Dato'September 11, 2014
    Poor survice. .
  • Celena W.
    Celena WulalaJune 7, 2012
    Bad service, bad sushi, bad green tea... sakae is better...
  • William F.
    William FongJanuary 29, 2013
    avoid this terrible shity tasteless crappy horrible fake wannabe sushi restaurant
  • karyan c.
    karyan chengJune 1, 2013
    Service sucks!
  • Spikey N.
    Spikey NgMay 1, 2012
    Damn fucking bad service, staff like Shit...
220 Photos

Related Searches

  • sushi king ipoh
  • sushi king ipoh photos
  • sushi king ipoh location
  • sushi king ipoh address
  • sushi king ipoh
  • sushi king ipoh
  • sushi king jusco ipoh
  • sushi king jusco kinta city ipoh
  • sushi king (kinta city) ipoh
  • sushi king @ jusco ipoh
  • sushi king @ jusco kinta city ipoh
  • sushi king jusco ipoh
  • sushi king kinta city ipoh
  • sushi king@jusco kinta city ipoh
  • sushi king@kinta city,ipoh ipoh

Foursquare © 2016  Lovingly made in NYC & SF