TIS (Tebet Indraya Square)

Restaurant, Café, and Shopping Mall$$$$
Tebet, Jakarta
Save
Share
6.0/10
221
ratings
  • Fiet T.
    "Hema, Starbucks, Citrus Cafe n Sushi Ya....right place to eat"(3 Tips)
    nila w.
    "my recomendation is sushi ya."(2 Tips)
    Artika N.
    "Pizza Hut"(5 Tips)
    Yudiza H.
    "... tiap hari selalu penuh (crowded) di komplek sini..Berharap pengelola melihat..."(3 Tips)
89 Tips and reviews
Filter:
  • sushi
  • pizza
  • coffee
  • good for a quick meal
  • good for groups
Log in to leave a tip here.

Sort:
  • Recent
  • Popular
  • Ika F.
    Ika FitrianiNovember 9, 2015
    Happy Monday
  • Kurtubi
    KurtubiOctober 25, 2013
    Parkir...mummeettt
  • Rezan K.
    Rezan KaunangSeptember 28, 2013
    Very convinient area with alots of resto and cafe, though should add some more double deck parking space
  • Vayanrogabe S.
    shusi-ya, place that i always wanted to eat 
  • Taufik W.
    Taufik WIDJAJAMarch 9, 2013
    Try grilled fish and kangkung belacan @ 3 Nyonya...
  • Amelia Nasyahta P.
    Amelia Nasyahta PutriFebruary 22, 2013
    One of the greatest food court in South Jakarta
  • AFRIANZ
    AFRIANZSeptember 24, 2012
    hema dutch resto recommended
  • Edy N.
    Edy NugrohoSeptember 17, 2012
    nice place...
  • ratih a.
    ratih apriantiApril 24, 2012
    Been here 5+ times
    Lunch while waiting (ˆڡˆ)
  • Kurniyanti
    KurniyantiApril 14, 2012
    w/ @bellawizer
  • Carol Debby S.
    happy lunch;)
  • Rinto M.
    Rinto MuhammadsyahDecember 29, 2011
    don't take your own car. parking is limited
  • iskar n.
    iskar nursandyDecember 20, 2011
    please try the cheese banana fried from Citrus Cafe :-)
  • Yon Jovi
    Yon JoviNovember 26, 2011
    Put ashtray in the edge and burn your cigar, make it soft here...Check it out
  • Malvin H.
    Malvin HartwellOctober 26, 2011
    DO check in here
  • Artika N.
    Artika NuswaningrumSeptember 1, 2011
    Been here 5+ times
    A really nice square to hang out! There are Starbucks, Pizza Hut, Hema, Sushi Ya, Miki Yo, Citrus Café, Bakmi Toko Tiga, Coffee Bean, Dunkin Donuts, Marengo, and many more. It's a must spot.
  • Endro N.
    Endro NurharendroAugust 16, 2011
    Been here 10+ times
    Lots choices of restaurants here.
  • Kartika H.
    Kartika HKMarch 13, 2011
    Have tiny mini space to parking.. Valet is the answer..
  • Rahmawati N.
    Rahmawati NFebruary 18, 2011
    always go to Hema resto to buy Poffertjes and one of cheap sushi resto..highly recommended and the closest place near with my office
  • margareth m.
    margareth malauJanuary 26, 2011
    arisan.... :)
  • Restu a.
    Restu anggrainyJanuary 15, 2011
    Yuhuuu... Citrus again...
  • Meilina T.
    Meilina TanOctober 10, 2010
    Sushi-ya place to hang out w/ friends
  • Agus Makmun A.
    Agus Makmun AsyariOctober 8, 2010
    ....nice place.....
  • EnZ
    EnZOctober 3, 2010
    Triyin the sushi here ;)
  • Kristio P.
    Kristio PramadiOctober 2, 2010
    Re-fill ..
  • bounty h.
    bounty hanggoroSeptember 5, 2010
    Strategic and tons of good foods
  • emma n.
    emma nstJuly 14, 2010
    waiting some friends..
  • Hotma S.
    Hotma SantosaJuly 9, 2010
    Get a driver, the parking here sucks
  • Dodi G.
    Dodi GamalielJune 28, 2010
    prepare your money! tis square has so much cool place that make tempted to spent your money
  • Anthony W.
    Anthony WJune 16, 2010
    Nice place_ alotof choice.
  • Gillar "Egi" M.
    just transit...
  • 'rea' H.
    'rea' HarbowoputraJune 5, 2010
    Panaaaaaaaaaaaassssshhh... Hati2 payung kebakar matahari
  • nila w.
    nila wijayantiMay 20, 2010
    u can try lots of resto there. my recomendation is sushi ya.
  • pramudyabudi k.
    pramudyabudi kusumawardhanaMay 18, 2010
    Been here 5+ times
    Susah Benerrr nyari Parkirnyaaaaa ƪ(‾ε‾“)ʃ
  • Fiet T.
    Fiet TheaMarch 24, 2010
    Been here 5+ times
    Hema, Starbucks, Citrus Cafe n Sushi Ya....right place to eat
  • Jeffry R.
    Jeffry RahatamaMarch 18, 2010
    Hangout drink coffee etc
  • mauli d.
    mauli daniaMarch 4, 2010
    HEMA :)
  • Ahmad S.
    Ahmad ShahabMarch 4, 2010
    Go to Hema/Sushi Tei in there, have fun with your friend. Eat anything until you get queasy
  • Saiful A.
    Saiful AnwarJuly 26
    Been here 5+ times
    Banyak tempat makanan dan hang out
  • Dwi Oka W.
    Tempat alternatif kalau cari makanan buat meeting
  • Yenni M.
    Yenni MustafaDecember 1, 2014
    Semua sesuai rencana
  • David Y.
    David YunusOctober 10, 2014
    Jalan sendiri tak cukup menahan perut yg lapar
  • wisnu p.
    wisnu pangarso wibowoSeptember 10, 2014
    paling enak disini adalah sushi-ya dan pizza hut
  • Nuzul A.
    Nuzul AnnoorMay 12, 2014
    abis dari kerawang 2 hari akhir pekan duduk duduk di starbuck, skalian beli coklat yang ada tulisan italianya
  • Rini D.
    Rini DannyMay 5, 2014
    Klo dari kampung melayu naik angkutan umumnya apa ya...?
  • WillWins
    WillWinsNovember 9, 2013
    Parkir susah.....rame..padat...macet
  • rushdie
    rushdieNovember 3, 2013
    Pilih yg halal raa chaa - suki & barbeque .... tetep enak koq :)
  • corry a.
    corry agatha stellaNovember 25, 2012
    late dinner;)
  • Jupi R.
    Jupi RossiOctober 29, 2012
    makan dulu ah bareng pengemis dan gembel jalanan..manstaab rasanya berbagi
  • Paco M.
    Paco MoralesJune 4, 2012
    kedai 3 nyonya jgn lupa
  • Rangga P.
    Rangga PradiptaApril 19, 2012
    Resto Bakmie Tiga makanannya enak semuaaa!!
  • Fernando S.
    Fernando SiagianApril 14, 2012
    male male male
  • YoLee S.
    YoLee SMMarch 22, 2012
    Klo susah parkir, cobain parkir di gedung sebelah dh.. Mugi Griya atooo Mugi apa yaaa namanyaaa... Hehehee :p dijamin lgs dpt parkir dh...
  • Abdull R.
    Abdull RizallFebruary 28, 2012
    dunkin donut's asik lahhh buat nongkrong.
  • nitaarachma z.
    nitaarachma zubirFebruary 24, 2012
    Kesini harus nyempetin ke The Coffee Bean & Tea Leaf dan Hema Dutch restaurant ya, dijamin betah deh :)
  • ardie ali r.
    ardie ali rezzaFebruary 6, 2012
    makan sore dulu yah :)
  • Renna Zuntia S.
    Renna Zuntia SeptianaJanuary 27, 2012
    H.E.M.A recommended bgt
  • Rahma k.
    Rahma koeDecember 18, 2011
    sekedar nongkrong.....
  • Dale Sandro N.
    Dale Sandro NapitupuluOctober 6, 2011
    Parkirannya kurang luas!
  • ivan g.
    ivan giovani //September 17, 2011
    Makan makan
  • Yudiza H.
    Yudiza HartoAugust 25, 2011
    kalau kesini, lebih baik parkir di gedung2 sebelah.. karena tiap hari selalu penuh di komplek sini..Berharap pengelola melihat kesulitan pengunjung :Dtpi suasana disini memang asik buat nongkrong..
  • diandra t.
    diandra talithaMay 8, 2011
    Tempat parkirnya kurang luas :(
  • Ruruh H.
    Ruruh HandayaniApril 12, 2011
    Been here 5+ times
    Sebentar lagi mau ada Tebet Green, hiburanlah buat para alay.. Kasihan TIS doang.. #hahayy
  • imam s.
    imam saputraMarch 26, 2011
    makan sama anak2 gila....hahahahaha
  • tiara t.
    tiara tialaMarch 11, 2011
    Been here 5+ times
    Najis penuh terus
  • Eka M.
    Eka MafatikhaJanuary 9, 2011
    tempat plg nyaman tux ngelobi ;))
  • jozef s.
    jozef siahaanJanuary 5, 2011
    yuuuu...mareee
  • Daisy D.
    Daisy DamopoliiDecember 16, 2010
    Lewat doank...
  • Ferry E.
    Ferry EieDecember 6, 2010
    BakMi na Maknyuuuus
  • Reza M.
    Reza MaulanaNovember 26, 2010
    Oi wahai mobil2,ngantri karcis parkir apa karcis kurban? Birokrasi berbelit.. Bikin muacreet.cuh
  • Mbil A.
    Mbil AbiNovember 9, 2010
    tempat yang enak buat nongkrong. gak crowded. tapi parkirnya alamaaaakkk... mending naik umum kalo kesini. banyak taxi express. so gak khawatir gak kebagian taksi.
  • aditiahardianto t.
    Kayaknya namanya tebet indraya square deh.. Bukan tebet indah square ?? Cmiiw
  • Chairil Nurizki T.
    Chairil Nurizki TjajaOctober 28, 2010
    Been here 5+ times
    Banyak tempat makannya, sangat terbatas tmp parkirnya, menyusahkan ngambil karcis parkirnya & bikin macet jalan krn banyak mobil yg ngantri mau masuk
  • Dwi W.
    Dwi WijoyonoOctober 27, 2010
    Ke sini cuma makan pizza..
  • Ari B.
    Ari BoersmanOctober 11, 2010
    Been here 5+ times
    biasa gw nunggu bis pulang..kalo ngga lagi bawa kendaraan, lagi ngga bareng temen
  • Ninna Zubir I.
    Ninna Zubir IndriyaniOctober 5, 2010
    Been here 5+ times
    Yupp, t4 strategis, tp parkir ny tdk strategis..
  • Rissa Yuliana D.
    Rissa Yuliana DwijayantiSeptember 9, 2010
    tambah tempat parkir dong, mobilnya banyak, tempat parkirnya gak muat -_-
  • inYo L.
    inYo LUMsAugust 17, 2010
    ..... dan tempat fav. nya arale jombre (anak gue) adalah pizza hut...
  • Dhani H.
    Dhani HartantoJuly 29, 2010
    Numpang lewat...
  • mpasadena
    mpasadenaJuly 24, 2010
    Enak buat appointment.strategic place.
  • Jentik A.
    Jentik AyuJuly 22, 2010
    Sushi-Ya-nya enak buat ngemil2 centil!
  • Agus S.
    Agus SudharmonoJuly 20, 2010
    Parkirnya susah
  • Nico A.
    Nico AndreanoJune 30, 2010
    Ada starbuck, pizza hut n macem2 yg lainnya dech. Oke u nongkrong
  • Leony R.
    Leony RanggitaJune 10, 2010
    Sushi ya harus dicoba!!
  • Iman P.
    Iman ProgoharbowoJune 5, 2010
    Bakmi toko tiga oke juga
  • 'rea' H.
    'rea' HarbowoputraJune 5, 2010
    Usahain parkir yg teduh... it's scorching here!
  • joko s.
    joko soetomoJune 2, 2010
    Parkir penuh, mesti tambah parkiran bertingkat nih.
  • rizq g.
    rizq grohlMay 12, 2010
    Makan siang w my mom
  • Fiet T.
    Fiet TheaMarch 23, 2010
    Been here 5+ times
    Citrus Cafe nya OK
137 Photos

Related Searches

  • tis (tebet indraya square) jakarta
  • tis (tebet indraya square) jakarta photos
  • tis (tebet indraya square) jakarta location
  • tis (tebet indraya square) jakarta address
  • tis (tebet indraya square) jakarta
  • halte tis square jakarta
  • meeting tisquare jakarta
  • meeting @ tisquare jakarta
  • parkiran tis square jakarta
  • t.i.s jakarta
  • t.i.s square tebet jakarta
  • tebet jakarta
  • tebet indah square jakarta
  • tebet indraraya square (tis) jakarta
  • tebet indraraya square tis jakarta
  • tis (tebet indraya square) tebet jakarta

Foursquare © 2017  Lovingly made in NYC & SF