Fatehah Abdul

Fatehah Abdul

FacebookTwitter

Perak
  • 1 Tips
  • 41 Followers
  • 45 Following
  • 6 Lists
Fatehah's Lists in All Cities
  • Ipoh
  • Kuala Lumpur
  • All Cities
Fatehah's Top Cities
Ipoh
2 Lists Created
Kuala Lumpur
1 List Created
Load More
Load More
Fatehah Abdul
0 places updated November 23, 2012
aku taksabar nak tengok cerita ni http://bit.ly/10a6nRt
Fatehah Abdul
1 places updated November 9, 2012
tiba tiba masuk bukit kalam dalam stadium aku jadi macam ni http://bit.ly/VCofzh orang pandang pelik je kat aku ni . malu pun ada
Fatehah Abdul
1 places updated November 9, 2012
aku tersemangat gila nak tengok 3d cerita ni http://bit.ly/PPVYbD , sambil nak tunggu start tu aku singgat kat sini http://bit.ly/TWpXjz sebab ada sale , bhahahhahaha , jangan jelesss
Fatehah Abdul
1 places updated November 7, 2012
Korang peminat tegar MU tak ? Nak join mereka ? klik untuk maklumat lanjut http://bit.ly/UjDIJc
Fatehah Abdul
0 places updated
0 places
Fatehah Abdul
0 places updated
0 places
    Save
    "Sebelum nak pergi lagi jauh , singgaj dulu dekat sini , mandi mandi sambil gosok gigi http://bit.ly/SpZzws ,korang lak amacam ?"
    Fatehah AbdulFatehah Abdul · November 7, 2012
    Other Outdoors
    · Malaysia